Tuesday, October 21, 2008

saya giler bengang!!

SERIUS AKU BENGANG!!
SUKA SUKI JE !!
INGAT KTORG NI PNDAI SANGAT KE?
AJAR ALA CARTE JE..
SKALI BG QUIZ MACAM HARAM PUNYE SUSAH PUNYE GLER!



TEST PUNYE LA SENANG!!
SKALI QUIZ GILER HARAM PUNYE SUSAH!!

AHHHHH!!
XSUKA!!


KORANG NAK TAU KE APE YANG AKU CARUTKAN NI??
HAH!!
TGK SENDIRI!
DAH X LARAT NAK MENCARUT!
SUME KATE2 CARUTAN DA KUAR MASE JWB BNDE NI!



ambik ko!!
2 jam punye kuiz!
ape nak jawab??



soalan 1st ni,
tu pn xleh jwb gak!
masalah btol!



ni soalan 2,
xdpt jwb jugak!
tnggal lagi..



yg ni ketiga,
masih x dpt jwb!!
ngok ngek btol!!
ape kejadah pnye soalan susah!!



ni soalan ke 4,
baru la dpt jwb!
huh!!
tu pn ntah ape2 aku lukis!
tgk la tu..
korang x paham kan?
aku lg x paham!!




yg ni soalan ke 6!
amik ko!
xtau gmbr ape pn!
soalan ni patut diberi kpd senior engineer
dan bukan 1st year 1st sem student!
huh!!



ni la satu2nye soalan yg ak jwb dgn mudah!
tu pn xbrape nk yakin!
haih~
masalah lagi~



yg ni paling masalah!
die bg gmbr ni,
pastu suruh bntukkan jadi objek asal!
aku xtau ape yg aku lukis,
tp yg konfemnye jwpn aku tu salah..
isk2~
:(



yg ni soalan last~
soalan die lbih kurang mcm yg atas td je..
tp yg ni die bg skuter ni,
pastu die suruh kte ceraikan mcm gmbr ats td..
korang rase korang bleh buat x?
huh!!


HAH!!
SKARANG KORANG TAU APE YG AKU BENGANG SANGAT ARINI KAN?
HUH!!

...

sebenarnye ni sume gimik je,
soalan die mmg susah,
tp sy dpt jwb 7 soalan je..
lg 3 x sempat nk buat..
tp sgt bengang la!
ktorg depend kat markah kuiz kalo nk dpt a,,
da la xde final..
haih~

tula kan,
sape suruh main minesweeper ngan solitaire mase klas..
kan da trime balasan !
pdan muke kau fatul akrul bin ramli!!


nota lutut: saya sayang die sgt2!! serius!!

0 komen busuk:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Design by infinityskins.blogspot.com 2007-2008