Thursday, November 27, 2008

Mintak Maaf...

so, esok hari jumaat..
dan esok aku balik kl..
tapi kan,
hari ni road tax da mati~
so, esok mmg aku hati kering la..
kalo kene tahan kt roadblock, aku nak ckp cmni...

"eh pakcik, bkn hari ni ke 27hb? smlm kan 26hb? kan kan?"

dan aku rase,
polis atau jpj tu msti akn ckp blk cmni..

"haish kau ni, geramnye.. hari ni 28hb la adik.. smlm 27hb.. roadtax mati smlm ni"

kalo mcm tu,
aku akn jwb blk..

"owh yeke? ya Allah!! sy trlupe la pakcik.. mintak maaf la.. sy ingatkan harini 27hb.. so, bile smpai umah nnt bru la nak renew.. sbb sy dr perak ni.. nk blk cheras.. mintak maaf la pakcik eh..

naluri aku bgtau aku,
yg pakcik jpj atau polis tu ak jwb mcm ni,

"hmmm, yela2.. lain kali jgn buat lagi ok!.. kalo x, pakcik saman!"

korang rase ok x?
hihi..


--------------------------------------------

korang2,
doakan aku smpai kl dgn slamat ok~
sayang korang!
sayang mira lebih lg la!
:P
jmpe nex sem!!

10 komen busuk:

hadio69 said...

fatool (bkn nme sbnar): hri ni bkn 27hb ke pacik?

pak polisi (mgkin nme sbnar): ape pacik2? ble mse ak kwen ngn macik ko? hri ni 28hb la, hri jdi ak! road tax da mati semlm nih..

fatool: owh yeke? ya Allah!! sy trlupe la pakcik.. sblum tu, cak! hepi bday!! mintak maaf la.. sy ingatkan harini 27hb.. so, bile smpai umah nnt bru la nak renew.. sbb sy dr perak ni.. nk blk cheras.. mintak maaf la pakcik eh..

pak polisi: hmmm yela2, sibbek ko wish bday ak.. len kli jgn lpe sms wish bday ak.. ok lpas2...

lalala bosanny ak.....
*fatul, link ak ko xupdate.. sdey tol*

bunga lavender said...

haha..
mmg great idea..=)
hrp2 lps la ye..
tp asenye esok cam xde road block je..
rilex suda..=p


btw,
sje je tumpang lalu..:p
nice blog..

aBiR aBhAr said...

owh aku pernah melalui situasi yg sama pada sem lepas..
hampir kantoi tp selamat..
semoga kau selamat juga

Fatul Akrul Ramli said...

hadi..

haha~
siot r ko..
tp nice idea la..
aku akn pertimbangkan kalo lalu roadblock nnt~
hehe~
:P
ya ALLAH!!
aku lupe la nk link ko..
sory2..
ko la
xnak ingtkan aku..
hihi

Fatul Akrul Ramli said...

bunga lavender..

owh ek?
tula
mintak2 xde roadblock la..
tp sbb bru2 ni ade org kene culik..
kt kl byk roadblock..
mntak2 berkat ari jmaat esok,
xde la ek

btw
thanx 4 dropping by ok~
;D

Fatul Akrul Ramli said...

abir..

hihi~
yela abir,
mntak2 lepas la..
eh2 xnak2..
mintak2 xde roadblock la..
mls ak nk mnipu ni..
haish~
:P

sue-mai.al-musadda said...

so bagaimana??lepas x??

jeff said...

haha... baik punya

berhati2 time balik tuh...
ak da bosan ar dgr citer orang eksiden...
semoga selamat bertolak, selamat on the way, selamat sampai, ah semua selamat lah!

Fatul Akrul Ramli said...

suemai..

alhamdulillah..
selamat..
ade trafik..
tp nasib bek die x tahan..
:D

Fatul Akrul Ramli said...

jeff..

time kasih la jeff..
alhamdulillah sume slamat..
:D
cmne exam ko?
ok?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Design by infinityskins.blogspot.com 2007-2008