Wednesday, November 19, 2008

tag dr RAIHANAH...

final dah tamat.. maknenye, x perlu study utk bberapa mnggu yg akan datang.. BERMULA HARI INI!!! owh ye, saya xkan balik slagi si dia x balik.. saya mahu teman dia.. :D .. nak dijadikan crita.. saya di tag oleh raihanah.. time kasih rai.. walaupn sibuk dgn final, masih mampu mengeTAG org lain lagi kan.. selamat study rai.. time kasih lagi... dan inilah soalan2 nya..



1. 7 ciri wanita/lelaki idaman anda.

  • seorang wanita
  • mmpunyai perwatakan yg menarik..
  • mampu buat saya trsnyum sndirian..
  • memahami siapa Fatul Akrul yg sebenarnye..
  • suka ketawa..
  • mmpunyai keunikan yg tiada pada wanita2 lain
  • menepati ciri2 wanita idaman saya yang lagi 20.. :P
2. 7 wanita/lelaki yang pernah anda minati sepanjang hidup.

  • budak jahat aka amirah.. :D
  • dah xde dah :P (msti aku kene pkul lpas die bace ni.. adehhh )

3. 7 perasaan sekiranya keluar dengan seseorang yang anda minati.

  • excited
  • malu2 anjing
  • nervous
  • speechless
  • nak nangis :P
  • takut( takut kene pukul)
  • rasa bahagia..
4. 7 tempat istimewa yang ingin dilawati bersama pasangan anda.

  • IRC.... wink2~
  • monte carlo
  • bali
  • paris
  • manhattan
  • makkah @ madinah..
  • kat mane2 yg die nak..
5. 7 barangan/sesuatu istimewa yang mungkin akan anda hadiahkan pada pasangan anda.

(alaa, x surprise la nnt)

  • rantai basikal
  • helmet
  • enjin kereta
  • ekzos yg lbih mesra alam
  • shock absorber yg lbih lmbut
  • gear knob yg lbih kcil
  • pedal clutch yg lbih keras.. ngee~ :D
6. 7 tajuk lagu yang akan anda nyanyikan untuk pasangan anda.

  • you're my everything... santa esmeralda
  • lucky... jason mraz feat colbie callait
  • stop and stare.. one republic
  • samsons.. kenangan terindah
  • andra dan tulang belakang... sempurna
  • that's what you get.. paramore
  • im yours.. jason mraz
7. 7 rakan yang anda tag dan mahu mereka buat PERIHAL 7 ini.WAJIB!

  • amirah binti shaali masri
  • fatin liyana
  • zuhaila elma
  • geffroysanie.. ( btol ke aku eja ni?)
  • sarah atika
  • hajar..

0 komen busuk:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Design by infinityskins.blogspot.com 2007-2008