Saturday, November 29, 2008

tag ini oleh sue-mai

Peraturan:
1-Peraturan ditulis di awal Tag.
2-Setiap pemain menjawap jawapan peribadi mereka.
3-Akhir sekali,tag 5 orang dan pos nama mereka,pergi ke laman blog mereka dan tinggalkan komen yang memberitahu mereka sudah di'tag' dan ajak mereka bermain dan baca blog anda.

Apa yang kamu lakukan sekitar jam 10.17 semalam?
**tgh men msg ngan gf tersayang n tgk tv dan jugak men laptop.. hihi..

Adakah kamu akan bangun 7.00 pagi esok?
**MUNGKIN.. hihi..

Orang paling kelakar pernah jumpa?
**aiman.. die mmg gampang!! aku rase nk sepak je die kt dinding..

Takut untuk membesar?
**tidak.. tetapi takut untuk mnghadapi masa depan..

Matapelajaran yang teruk di sekolah?
**Biology.. sbb ni satu2nye subjek yg x pnah dpt A.. huhu..

Kalau anda minum 14 mug bir,apa yang akan terjadi?
**mungkin saya tidak ada teman wanita.. dan rakan2 saya juga akn melarikan diri.. dan keluarga saya mungkin tidak akn mngaku saya sbagai keluarga mreka.. huu~

Tidur dengan pintu terbuka atau tertutup?
**errr.. errr.. kalo saya bgtau, korang nak dtg bilik sy x? hee~ :P

Bila kali terakhir kamu buat perkara yang kamu rasa salah?
**dua hari yg lepas.. x prlu la bgtau ape die..

Apa yang sedang kamu pakai sekarang?
**pakaian..

What are you listening to right now?
**shontelle.. t-shirt..

Whats your favorite number?
**7

How is the weather right now?
**bese2 je.. nsb bek x ujan.. bru basuh kete..

Who was the last person you talked to on the phone?
**my busyuk.. :D

Merokok?
**pernah.. dan sudah berhenti.. dan tidak akan mengulanginya lagi..

Eye Color?
**Hitam

Bulan kesukaan?
**bulan dan bntang.. hee~ bulan jun..

Apakah movie terbaru yang kamu tonton?
**Twilight.. best .. :D

Hari kesukaan?
**Hari2 saya berada di UTP.. :D

Jika kamu boleh cakap sesuatu pada seseorang, apa yang kamu akan cakap?
**Tolong jgn tinggalkan saya.. :P

Pelukan atau ciuman?
**err... peluk KOT.. :P

Berkawan lagi dengan rakan-rakan di sekolah lama?
**of coz!!! x saba nk tnggu dorg ajk kuar.. hihi

Left-handed atau right-handed?
**Right-handed.

Mahu tidur dengan berapa bantal?
**satu ckup.. kalo byk2 nnt, ble bangun pagi, msti tnggal satu gak atas katil.. yg lain, sume kt bwh.. :D

Tidur dengan seseorang atau bersendirian?
**sendiri2..

Apa yang kejutkan kau pagi tadi?
**abg aku ngah ckp kt tepon.. haih..

Boleh teruskan hidup dengan tidak merokok?
**Mestilah!!!

Pernah kawan baik kamu buat onar di belakang kamu?
**byk kali.. :(

Memilih untuk memberi nombor telefon?
**mungkin.. atas sebab2 trtntu..

Mana lebih suka: McDonalds atau Burger King?
**mcD laa!!

Mahu pergi ke Greece atau Hawaii?
**greece.. xtau la npe.. huhu

Hari jadi yang menarik tahun ini?
**soalan ni tnye pasal hari jadi aku atau hari jadi org lain yg mnarik? hmmm. cube trangkan sket..


Xnak la tag sape.. kesian korang.. da la tgh cuti kan.. :D

2 komen busuk:

aBiR aBhAr said...

weh da kat rumah kan?
jom la berfoya2..
aku x kuar mana2 lg ni

Fatul Akrul Ramli said...

jom la!!!
ajk aku kuar..
rai pn ckp die kbosanan gak..
huhu..
ajk ramai2..
bru besh..
:D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Design by infinityskins.blogspot.com 2007-2008