Saturday, November 15, 2008

tenat, penat, tiada keringat....

AKU DAH CAKAP!!




KAU DEGIL!!!





BUAT LA LAGI!!
(sambil buat muka yg sangat2 bengis)



----------------------------------------------




tit ... tit ..... tit .... tit.... tit... ( bunyi mesin heartbeat detector)

(korang ingt bunyi ape??!!, haish! )

tenat!
itu yg kurasakan skarang..
lemah,
rebah..

AKU X BERDAYA LAGI..

daku merangkak2 mncari cahaya..
cahaya yg kurasakan mmpu membuat aku berdiri...


BERDIRI DI ATAS KAKI SENDIRI...

cahaya itu jauh,
jauh dr anak mata yg basah dgn tangisan sedih dan tawa..
aku sedih, aku masih tertawa..

cahaya itu semakin jauh,
mungkin juga aku perlu berhenti mengejar,
kerna aku x mampu lagi..
aku penat,
aku tenat..

CAHAYA!
JANGAN TINGGALKAN AKU!!

tuttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttt ( bunyi mesin heartbeat detector skali lagi)

0 komen busuk:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Design by infinityskins.blogspot.com 2007-2008