Monday, December 29, 2008

bace ni, best jugak..

nak tahu lagu ape yang sedang bermain2 di kpale dan sering menjadi lagu trbaik nyanyian aku dalam bilik mandi? haa~ tajuk die love story nyanyian taylor swift.. ok, i admit im the best suckest singer lived on earth, tp kau bukan simon paul utk komen bakat nyanyian aku yang x seberapa..


aku xtau la knape aku nak cter kat korang pasal nyanyian aku tu.. haha.. sebenarnye, aku nak bgtau korang pasal zaman tadika aku dlu.. haa, aku dah nampak muka bosan korang tu.. xpe2, kalau xnak tau, kau boleh pegi kat link bloggers lain, mungkin dorg boleh sajikan hidangan post yg lebih menarik..


abaikan..

masa tadika dulu, aku bukan pelajar yang paling menyerlah sbb mase kcik, kanak2 semua nampak comel, so, kecomelan aku pada ketika itu diselaputi kecomelan kanak2 lain. Nak dijadikan cerita, satu hari tu cikgu aku yang mengajar english bgtau yang aku kene perform untuk mcm graduation day ktorg lah.


time tu aku xtau ape bende perform tu. tp sebab wajib, aku join je. Rupa2nye aku kene menari tarian tradisional. Ape ntah name tarian tu, aku x ingt. tapi, sumpah aku x suka lah! aku terpakse menunjukkan kelembutan diri aku yang sememangnye KERAS!


Mase hari aku perform tu, aku beratur kat blakang stage. Then, tbe2 ade org datang kat aku, n die cuba pakaikan lipstick kat aku. Time tu aku xtau ape bnde yang die buat. Aku cakap la aku xnak pakai, sebab dulu aku ingat kalau pakai lipstik, aku akan jadi perempuan. Bodoh kan? Alaa, korang macam pandai je mase kecik dlu.. :P Lepas aku ckp aku xnak tu, die pegang muka aku, ambik ko die tonyoh lipstik kat bibir aku. Time tu mengalir la air mata aku. wuwuwuwu.. Dan aku mulalah mencari2 mak dan ayah aku.



hah, tu jelah aku nak crite. xtau nak crite ape. padan muka kau yang bace. haha.. :)

7 komen busuk:

Monkey D Luffy said...

ko mangsa lipstick rupanya

Fatul Akrul Ramli said...

haha,
tu lah..
kesian aku..

Dhada said...

HAHA mcm la kna mkn racun ;p

Fatul Akrul Ramli said...

hahax..
mmg la,
tp eeiiuuuw pkai lipstik,
mcm x best je..
:P

aBiR aBhAr said...

kaler ape lipstick tu?
hahaha..

aBiR aBhAr said...

kaler ape lipstick tu?
hahaha..

Fatul Akrul Ramli said...

haha..
mcm pink,
tp lg bright la..
huhu..
malu dowh
(tau plak aku rase malu time tu)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Design by infinityskins.blogspot.com 2007-2008