Friday, December 19, 2008

haiwan berbulu..

hye anda!!
ye!
anda lah!
sape lg? anda nampak sesiapa di blakang anda?

tidak?!

jadi, truskan membca..
:D

malam tadi,
sedang asyik sy mlayan bosan kt luar rumah,
tbe2 ade sekor haiwan berbulu masuk rumah..
punya la besar x hengat..
ni siyes kalo eli nampak, memang die lari sampai utp punye lah!
:P

siyes!!
mmg besar giler!
tgk nih..


besar kan? mcm garfield kan?

saya pn trkjut gak ble fes time tgk haiwan brbulu nih..
ingtkan anak harimau,
da nak tepon bomba da time nampak die nih..
giler ah!!
makan ape ntah smpai jd gedabak camni,
saya mkn nasi 3 pnggan sehari pn xbesa cam die..( yo la tuh)




bile da nampak die ni,
saya pn nk main2 la ngan die kejap,
da lame la x main ngan haiwan berbulu,
asyk men ngan manusia berbulu je( oooppsss :P )
:P
so, saya angkat die bwk masuk rumah,
tnjuk kat mak saya,
mak saya jerit2 ingat die harimau..
ngeh2..
mane tak nye,
mase saya dukung die,
pjg die dr bahu saya smpai bwh sket pinggang saya..
x caye lg?
ha, tgk nih..



panjang x?

slepas beberapa ketika,
mungkin haiwan berbulu ni x mnggemari saya,
die pn blah dr rumah..
isk2,
xdapat da nak main ngan haiwan berbulu..
wuwuwuwu..
nanti datang lagi oke!

10 komen busuk:

nurfairuz said...

buat liputan psl kucing tu lgi:)

Fatul Akrul Ramli said...

huhu..
ske kucing eh?
:D

Monkey D Luffy said...

kucing saper ler tu... besar gila. baka apa tu

Fatul Akrul Ramli said...

hakhak..
ntah r,
tetibe dtg umah..
nak angkat die pn sumpah berat..
cm angkt beras je..

sue-mai.al-musadda said...

aku pn ad gak haiwan berbulu..bulu beliau lg byk..tp skrg da botak..kne g yun nam hair care nih..huhuhu..
anyway, u r tagged!

cIk JanNah said...

uiks..
beso giler bntang tuh..
lau die dtg kat i da mencicit2 i lari..
takut kcg wooo..
:)

Fatul Akrul Ramli said...

sumai..

haha,
ade tag ke?
wah2!
time kasih la eh..
ak da xde idea nk post blog da ni..
:D

Fatul Akrul Ramli said...

cik jannah..

laaa,
takut kucing ke?
xyah la takot..
dorg comel pe?
:D

Redbloodsnow said...

ek ehhhh..nyau lahhh
eeeeeeee...geramnyer aku nengokkkkkkkkk
zie dulu pnah ade gak name nyau garfield...for short, zie panggey Fifiel jek..hiksss!!! sounds comey jek kan???..lalalala

Fatul Akrul Ramli said...

haha..
comelnye name kucing zie,
msti die gmok kan?
:D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Design by infinityskins.blogspot.com 2007-2008