Thursday, December 4, 2008

tag dari hadi.. time kasih banyak2!!!

time kasih la hadi sbb susah2 je tag aku kan..

1. Tangkap @ sertakan 3 keping gambar anda yang anda rasakan paling seksi.

2. Tak semestinya tak berpakaian atau mendedahkan. Mungkin anda rasa senyuman anda masa itu adalah seksi. Sertakan!!! (Semangatnya -_-)

3. Nyatakan kenapa gambar itu begitu seksi di mata anda?

4. Tag 5 rakan-rakan anda yang seksi.

5. Selamat berseksi.


sory la korang, aku xde gambar2 seksi.. sbb aku x seksi pn, cume comel je.. so, ni la gambar2 yg aku rase keseksian aku paling menyerlah.. haha.. :P






dalam byk2 gmbar dlm toilet yg aku amik, ni la yg paling seksi.. mungkin sbb rambut aku lain.. atau mungkin jugak sbb nmpk bnde kaler putih kat blakang aku tu.. :D



haaa, aku suke nek moto.. dlm byk2 gamba aku nek moto, yg ni paling seksi.. sbb.. errr.... sebab.. sebab aku pakai helmet kot.. zzzzz



haaa.. speechless korang.. aku tau gmbar ni seksi.. dan aku tau korang pn pikir bnde same.. so, aku xnak ckp pape.. :D


aku nak tag mereka2 yg seksi ni..
1. sarah atika( mari ilangkan kebosanan )
2. ella elma( orang gaji yg seksi.. :P )
3. iqbal( ko kene ajr adik ko ape itu seksi)
4. abib( wei, bile nak ajk aku kuar nih?)
5. jaja( hepy anniversary jaja)

10 komen busuk:

hadio69 said...

ni xbpe seksi nih
nih gayish hahaha

aBiR aBhAr said...

eeee
seksa

Fatul Akrul Ramli said...

hadi..

haha..
ape lak..
seksi la tuh..
aku rase pasni msti ade org nak amik aku jd model..
:P

Fatul Akrul Ramli said...

abir..

kau cemburu dgn keHOTan aku..
:P

sarah said...

haha.
sexay !

hm nanti aku bwat.
*mne la nak crik pic seksi neh*

Fatul Akrul Ramli said...

haha..
ltak la gmbar adik ko..
mungkin adk ko sexy..
:P

david santos said...

Really beautiful posting!
Have a nice week!

Fatul Akrul Ramli said...

owh.
thanx..
:D

Y A T T Y said...

i lyke da 1st one!

sexy!^^

Fatul Akrul Ramli said...

haha..
yeke?
thanx..
:D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Design by infinityskins.blogspot.com 2007-2008