Saturday, January 17, 2009

2 insan.. atau 2 cerita?

dem!!
entry ni spatutnye aku post mase aku 'darjah 6'.. tapi sebab aku lupe sgale bagai, baru skarang aku post..
cisss,
aku masih gunakan alasan parameswara..

(ok, ini bukan post tentang kputusan UPSR aku..)



Amaran: Kisah ini tentang anda yang membaca dan tidak pernah sekali pn trjadi kat aku..(Betol!! aku x tpu!)


Suatu hari anda sedang melepak di sofa empuk buatan eropah di rumah anda,
sambil menonton rancangan Wanita Hari Ini..

Sedang asyik anda menonton,
dengan x semena2nya,
anda memasukkan jari telunjuk anda kedalam hidung anda( mungkin juga ibu jari jika hidung anda sebesar ..... )..

setelah berusaha beberapa minit untuk mendapatkan hasil,
akhirnya anda berjaya!!
anda tersenyum kegembiraan,
sehinggakan anda mahu beritahu kekasih anda ttg prkare itu..
lalu,
anda calitkan hasil anda di tempat letak tgn di sofa buatan eropah anda itu..

setelah beberapa minit,
anda ke dapur untuk mengambil makanan..
demi tidak mahu melepaskan peluang melihat Ifa Raziah dalam rancangan Wanita Hari Ini tersebut,
anda makan di atas sofa yg sama..

tapi, sebelum itu,
tangan anda membelai2 sofa yg sudah dicalitkan dengan hasil anda sebentar tadi..
lalu,
anda menggaul2kan nasi berlauk kari ayam,
dan...

kamu pikirlah kesudahannya,
sebab perkara ini kamu yg alami,
bukan aku..

******************

owh ye,
aku ade gambar menarik sepanjang UOX PLAY haritu,
lihatlah..


cameraman dok blakang..


dem!! aku nak gitar tu beb!!


adakah anda begini jika ke gig?

p/s: sila google utk royphoto ye..


6 komen busuk:

Dhada said...

Euwwww jijik la . Tp mungkin juga ia bole dijadikn penambah perisa kpd makanan . kn kn ? Hih

Fatul Akrul Ramli said...

dhada,
bagitau prkare sebenar,
adakah kamu yg dimaksudkan dlm crite ni?

F A R Y N said...

ckp jela ko suka menikmati perisa asli tu..hahaha

Fatul Akrul Ramli said...

jgnlah bongkarkan rahsia aku..

Monkey D Luffy said...

Masa aku darjah 6 takder rancangan tu.. hehehe

Fatul Akrul Ramli said...

haha..
kau bayangkan mcm ade je la..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Design by infinityskins.blogspot.com 2007-2008