Wednesday, January 14, 2009

angin sempot2 bahasa..

CERITA INI TIADA KAITAN DENGAN LELAKI YANG TIDAK KACAK!



abu sedang duduk di kerusi plastik buatan india..
beliau sebenarnya berada di bengkel kereta kerana kereta beliau perlu di servis setelah hampir berkurun tidak di servis sehinggakan anda boleh menjumpai tikus di dalam lubang ekzosnya..

sedang beliau duduk,
tibe2 ade seorang kanak2 menghampirinya..
kanak2 itu bertestis..

lalu kanak2 itu pn berkata,

"pakcik, mintak derma"


"jadah punye budak!kau ingat aku ni ape ha?", balas abu..


"maafkan saya pakcik, saya cuma nak mintak derma!"
, kanak2 itu tersentak..


"BAB* btol la budak ni!! kau jgn nak kurang ajar!!"
, abu semakin marah..


"janganlah marah pakcik!! saya cuma nak mintak derma je!! saya bukan nak bini pakcik yg hot tu pn..."
, budak itu semakin terketar2 ketakutan..


"ko ni memang sial kan!! nah amik ni!!!"
,


abu cube melempang budak itu.. sebaik sahaja abu mengangkat tangannya, seorang lelaki berparas rupa seperti A Samad Said merentap tangan abu.. seraya berkata,


"apahal ko ni? bg jela duit kat die.. ape miskin sgt ke kau ni? aku tgk kau pakai kete subaru impreza.. xkan la xmampu nak sedekah seringgit due?"



abu menarik tangannya, lalu menjawab.. " saya x kesah die nak mntak derma bang, kalau die mntak lapan belas ratus ribu pn saya bg, tapi masalahnye.. die panggil saya pakcik.. umur saya baru 19 bang.. 7 haribulan 6 ni baru nak masuk 20.."



p/s: dah tua dah aku rupenye..

13 komen busuk:

sharamli said...

ooo..tua jgk r pakcik abu ni erk...

Fatul Akrul Ramli said...

haha..
tua jugak lah~
:P

Monkey D Luffy said...

hahaha... 19 dah tua ler

F A R Y N said...

baru nak akil baligh rupanya ko ni..hahaha

Fatul Akrul Ramli said...

kapten,

haha,
tp aku rasekan aku masih mude..
:P

faryn,

haha..
jadah ape baru nak akil baligh?
aku akil baligh mase aku tadika lagi!
:P

mugiwara said...

kah3...
aku plak org ingt student high skool lgik!!
kah3...
betapa *ehem2* jambunye aku...

mugiwara said...

ah!
lg satu....

19thn dan naik subaru impreza?
very2 impressive!

Fatul Akrul Ramli said...

wah2..
awet mude la tu..
hihi..
alaa,
subaru impreza je pn..
:P

sue-mai.al-musadda said...

haha..lmbt lg..

aBiR aBhAr said...

kow gunakan word "jadah"?
erk..
tahniah2

Fatul Akrul Ramli said...

sumai,

ape yg lambat?


abi,

aku rase aku trpngaruh ngan "minah" tu la abi..
(-_-')

Dhada said...

Kasihan ... umur muda, muka tua :p

Fatul Akrul Ramli said...

haha,
bukan tua la,
matang~
:D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Design by infinityskins.blogspot.com 2007-2008