Thursday, January 8, 2009

.................

post kali ni lebih kpd penceritaan melalui gambar.. aku xckp byk.. kata2 aku cukup diceritakan oleh gambar2 ini..












lagu sedih perlu menemani post ini.. ahhh! kau tentu tahu perasaan aku skarang bukan? jadi, ape lagi? kau nak biarkan aku mcm ni ke?

11 komen busuk:

lynntermizi said...

gambar kucing 2 seriously sgt2 buat rasa cm eew kesiannyer die,cm sdeyh gle muka kucing 2..

hidup mmg sedih, hidup mmg camnie..
tapi kita kne bgn jgk dr sedih nieyh..

sbb life goes on..

kan kan?

Fatul Akrul Ramli said...

huhu..
thanx lynn..
:)

mira~ said...

alolo... sian die...

Fatul Akrul Ramli said...

ksian je?

Dhada said...

Kau putus cinta .

Fatul Akrul Ramli said...

ish,
bukan lah dhada..
lebih teruk dari tu..

hadio69 said...

pe cer ni weh?
result ke??
rlx suda~
nk check rsult ko jap haha

btw, ko tlah pn d doodlekn haha ;)

hadio69 said...

erm rsult leh thn je tuh
pehal lak ko sdeyh ni~
xmacho r weh hahaha =P

Fatul Akrul Ramli said...

haha..
bkn pasal result lah..
mls aku pk result aku tuh.
huhu..
pasal bnde len..
:D
wahh!!
da siap ke?
time kasih..
:D

sarah said...

ko pon nak jadi si penanges ke?

Fatul Akrul Ramli said...

haha..
mane de..
xmacho lah nangis

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Design by infinityskins.blogspot.com 2007-2008