Tuesday, January 6, 2009

Buletin Menatang

Selamat sejahtera dan kita bersama lagi dalam Buletin Menatang.. Antara berita utama hari ini..

  1. Perompak bersiri menyerah diri
  2. Obesiti menyerang





Ali dan Abu yang merupakan perompak bersiri paling dikehendaki di dunia telah menyerah diri.. Dalam kejadian kejar mengejar antara perompak2 berkenaan dgn polis, Ali dan Abu dikatakan keletihan dan terus menyerah diri.. Saksi yang ditemui dalam kejadian tersebut berkata, Ali dan Abu kelihatan seperti tidak mampu untuk berlari lagi selepas dikepung pihak polis..


ali


abu

Mereka berdua kemudian di bawa ke Balai Polis Brickfields utk disoal siasat.. Jika disabitkan kesalahan, mereka boleh didenda 100 packet Whiskas atau 20 tahun sangkar..


--------------------------------------------------------


Obesiti telah menjadi salah satu penyakit popular zaman ini.. Seolah2 ia merupakan satu trend.. Pesakit obesiti yang ditemui berkata, mereka gembira dgn saiz tubuh badan mereka yang gempal kerana mereka tidak perlu berjalan jauh atau berlari..


gemok


gemok lagi

Kerajaan memberi peringatan kpd rakyat supaya menjalani hidup yang lebih sihat dan makan secara teratur untuk memastikan bentuk badan mereka lebih slim dan seksi..



------------------------------------------------------


Penyanyi rock yang kite sanjungi, iaitu jerry telah ditimpa kemalangan.. Sewaktu kejadian, Jerry dalam perjalanan dr rumahnye ke kedai Pak Samad, dan tibe2 lori dari arah bertentangan melanggar ekornya..


rocker!

doktor mengesahkan jerry berada dalam keadaan kritikal dan mungkin tidak dpt menyanyi untuk beberapa ketika.. Kami di bilik berita mengucapkan tahniah kpd keluarga jerry..


-------------------------------------------------



Seorang bayi telah lahir di Pusat Bersalin Awam semalam.. berat bayi itu adlah dlm anggaran 300gram sahaja..bayi yang dilahirkan itu tidak cukup segala2nya dr saiz, zat, dan warna kecuali bulu.. walaubagaimana pun, doktorg mengesahkan bayi itu selamat dan berada dalam keadaan stabil..


amir name die..

Sekian sahaja dari kami di Buletin Menatang.. Sebagai penutup, marilah kte sama2 berdiri dan mnyanyikan lagu Negaraku..






p/s: post ini menunjukkan tahap kebosanan aku
pp/s: YOUTH'09!! SAPE NAK PEGI??



3 komen busuk:

ujie said...

ouh~ sian ngan ali and abu. mereka sgt comel. x patut d tgkp. and the new born amir are also cute too.

p/s: hadi nak pegi. bwk ah die. force him to go with u. =P

Monkey D Luffy said...

pandai diorang buat aksi2 mcm tu ek

Fatul Akrul Ramli said...

ujie..

hihi, tula kan.. comel giler lah! hadi tu die x konfem lg bleh pegi ke x.. lgpn die da kat utp kan skarang..


kapten..

huhu,mstilah kan.. comel plak tu..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Design by infinityskins.blogspot.com 2007-2008