Saturday, January 24, 2009

kasihanilah aku..

Semalam aku pegi kedai..
kedai ni jual macam2,
disebabkan oleh itu, kdai ni dipanggil kedai runcit..


aku masuk ke kedai itu,
ke hulu, ke hilir aku mncari barang yang aku nak..
still x jumpe..
aku ni agak ego,
so, aku xnak tnye tuan punye kdai kat mane die ltak barang yg aku nak tu..


setelah hampir 7 minit mencari,
akhirnya aku jumpe..
gembira di hati x trkata..
aku pegi kat cashier,
dan trus bayar..
70 sen saje..


"eh, murah plak bnde ni, bese aku beli 2 hinggit lebih", bisik aku dalam hati..


setelah sesi jual beli selesai,
aku keluar kdai,
dan aku tgk balik bnde yg aku beli tu,
rase excited dpt beli..
tibe2..



damn!!!
aku nak beli strepsils,
bukan nanonano..





knape bekas nanonano ni mesti same ngan strepsils?



19 komen busuk:

yunakira said...

hehhe..
len kali tgk tul2...

eli.suhaili said...

ahahah!
ntah pape lah fatul ni :P

Monkey D Luffy said...

dah nyanyuk ko ni... hahaha

mugiwara said...

pakai kanta pembesar ntk mata ko!

jeff said...

ahahahahahahahahahahahahahaha

Dhada said...

Mata kero ;p

Fatul Akrul Ramli said...

yunakira,

hehe..
insyaallah..
sy akan prtimbangkan..
:P

eli,

tu lah kan..
ntah pape la fatul ni..
haih
(-_-')

Fatul Akrul Ramli said...

kapten,

aku pn rase mcm tu lah..
haha

mugiwara,

haha,
idea yg agak bagus..
aku akn pertimbangkan jugak..
:P

Fatul Akrul Ramli said...

jeff,

weh,
sopan sket gelak tu..
hahahahahahahahahha..

dhada,

definisikan kero tu..
hehe..
:P

aBiR aBhAr said...

lahai..
x baek2 lagi ke rumate?
adoi..
tido awal la..
rest2

*jaga bolster aku bebaek!

Fatul Akrul Ramli said...

haha,
blom lg la rumate..
esok luse ok lah kot..
wei,
balik r cepat..
bosan gler ah.

aien said...

hahaha..lwk la..len kli nengok tol2..nanonano pon ok la..

Fatul Akrul Ramli said...

haha,
nanonano tu dpt gak melegakan batuk..
hihi..
:D

sue-mai.al-musadda said...

laen je..ko tu yg xreti bace..xmo xpe..bg kt aku..aku ske..hehe

Fatul Akrul Ramli said...

yela2,
aku salah la..
isk2~

(da la org tgh dmam)

F A R Y N said...

nak kata rabun,dah pakai spek..
nak kata tak reti baca,skolah sampai masuk uni..

aku tau apa prob ko.
ko dilanda bunga2 centa..hahaha


ANGAU la ko ni!!

Fatul Akrul Ramli said...

ape plak..
aku demam la.
haha

sarah said...

gle weh.

nanonano bes kot !!!!!!!!

Fatul Akrul Ramli said...

mestilah..
giler best..
rase cam nak beli lg..
kali ni siyes beli nanonano..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Design by infinityskins.blogspot.com 2007-2008