Sunday, January 25, 2009

konversasi..

suatu hari mama telah memarahi saya kerana memasang lagu di PC dgn trlalu kuat..


Mama : ayoy!! ape pasang lagu kuat2 ni? Ingat ni disko ke? disko pn x pasang kuat2 camni..



Saya : (eh, tau2 je mak aku ni disko x pasang kuat mcm ni.. mcm penah pegi je..) yela2 ma, nak pelahankan la ni..



Mama : dah la kau dgr lagu au au au ni.. ( maksud mama, lagu rap la tu).. ntah ape la lagu mcm tu..



Saya : Alaa ma, ok la tu lgu au au au, dr sy dgr lagu tamil ama ama,.. kang mama ingt sy panggil mama pulak..


Mama berlalu tanpa kata, mungkinkah aku perlu pasang lagu ama ama pulak lepas ni? sape ade CD die? bg aku pinjam..

2 komen busuk:

Monkey D Luffy said...

jangan... nanti ada aksi gelek kat rumah ko... hahaha

Fatul Akrul Ramli said...

haha..
aku rela..
:P

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Design by infinityskins.blogspot.com 2007-2008