Thursday, January 29, 2009

saya malu-LAH

aku ni seorang lelaki kurus dan x brape nak kacak yang mempunyai masalah ingatan..


semester ni aku amik 6 subjek..
puratanya 3 credit hour stiap subjek..
dan salah satu subjek yang aku amik ialah..
HSE..

(ye, aku tau kamu xtau ape itu HSE..)

HSE adalah singkatan kpd Health Safety Environment..
tipikalnya,
subjek ni mengajar aku tntang keselamatan di pelantar minyak..



brief about HSE..

satu hari tu,
seorang rakan aku dari University of Adelaide di Australia,
juga mengambil cos yang sama dgn aku di sana bertanya kpd aku..


"Fatul, kamu amik brape subjek sem ni? n subjek ape?"


dgn riaknya, aku mnjawab..


"aku amik 6 subjek.. ade dynamics, material science, manufacturing, vector calculus, programming dgn HSE"



dgn penuh kehairanan, beliau bertanya lagi..


"HSE tu ape?"


dengan penuh riaknya lagi aku menjawab,


"laa, xkan kat sane xde? HSE tu.. errr.. (berfikir sebentar).. err... Health, Sex and Entertainment"


lantas, beliau menjawab..


"wah!! best giler korang ade subjek pasal sex? tapi ape kaitan sex dgn engineering based university ?"


(mula menyedari kesilapan)


"alaa, bese lah tu.. k la weh, aku ade klas ni.. bye2"


beliau xnak bye2,


"weh, cter la lagi pasal HSE.. ade pompuan seksi x? lecturer msti cun.. kan kan"


".................."


ok, aku sudah cukup malu..


p/s: knape lah aku brcerita kat kamu..




11 komen busuk:

a m b e r h u n n said...

ha!itula akibat kalau menjawab dalam keadaan riak.

:)

mugiwara said...

kau tak sengaja.
dimaafkan.
lain kali kau nak ulang lagi?

hati hati semester ni.
kau jangan salah bilik exam.
nanti betul betul kena mengulang semester.

ok.
itu saja.
setakat ni~

Fatul Akrul Ramli said...

amberhunn,

alaa,
riak sket jela..
:P

mugiwara,

trime kasih lah utk amaran aka peringatan aka nasihat aka perlian kamu itu..

haha..
:P

jeff said...

alahai fatul. huhuhu

Fatul Akrul Ramli said...

alahai jeff..
:P

Monkey D Luffy said...

member ko memang lurus bendul ler

Fatul Akrul Ramli said...

haha..
mungkin jugak lah..

raihanah said...

nanti ko grup aku hse jgn ko tules lak health sex n entertainment..haha

Fatul Akrul Ramli said...

haha..
insyaallah x..
:P

Dhada said...

Dgn riak aku ketawa besar HAHAHA !

Fatul Akrul Ramli said...

dengan riak, aku marah kamu!!
smpai hati kamu gelak ye..
xkesian kat aku ke?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Design by infinityskins.blogspot.com 2007-2008