Friday, January 30, 2009

W - word

tadi aku dapat sms dari budak SASER..
alah.. kamu tau sape die..
sms tu berbunyi mcm ni..

(sms pn ade bunyi ke?)

oklah,
sms die ditaip begini..


"weh, korang kat ipoh ke?"


dan aku reply mcm ni,


"Jadah apew kat ipow.. kamiw kat bilik law.. nak giw ipow kew?"


(perhatikan huruf w di setiap hujung prkataan)

dan, msg di reply mcm ni oleh budak SASER itu..


"x dew lew.. ak tdow tdi.. pa2 tgk abiw antaw gtalkw katw akuw.. igtknw giw ipow tdi.. ewww.."


kalau boleh sume prkataan nak ltak w..
kalau www.friendster.com tu,
msti jadi mcm ni..
wwww.friendsterw.comw

sumpah kitew rasew nak bunuh diriw kalau dpt msg mcm niw..
sapew2 yg nak msg kitew, jgn letak w kat blakang okew..
kitew x sukew lahw..
tp kalauw kamuw ckp ngan kitew mcm niw..
sumpah kitew ong bak kamuw..
jagew lah kamuw!!

26 komen busuk:

mira~ said...
This comment has been removed by the author.
Fatul Akrul Ramli said...

xsukew law cmniw

mira~ said...

comelw2~
tang ong bak tuw raguw2

Fatul Akrul Ramli said...

hihi..
raguw2 apenye?

yana said...

hehew..
syiokw apew ckpw cmniw..
salamw ziarahw yew..

p/sw: jgnw ongw bakw ktew yew!

Dhada said...

Rasew cm nk trencat akal jew .

Fatul Akrul Ramli said...

yana..

hihi..
syok la sgt ye..
thanx sudi ziarah..
ziarah la slalu k..
:)

dhada..

kamu jgn ngade2 nak terencat akal..
ituw comelw okew..
hahaw..
:P

Monkey D Luffy said...

menambahkan susah aku membacanya ada ler

p/s: tapi memang tambah susah ler... kena kaji ni

Fatul Akrul Ramli said...

mmg sgt susah la..
tp cube bayangkan jika ada org mngatakannya sbg comel..

raihanah said...

erwwww xboleww belahww leww...geliww jeww

bulehww x aku gandakan w tu..hesh spe la pencipta bahasa W ni..

abib said...

niw mestiw anak abuw yazid yg mesej kaw niw kan..dah agak dah...

Fatul Akrul Ramli said...

rai,

jgn la gandakan..
da ckup sengal da satu w tu pn..
huhu..

abib,

eh2..
bukan rasenye...
aku rase org lain la..
:D

fzalah said...

cam sengal je;p

Fatul Akrul Ramli said...

sangat sengal oke!
:P

mugiwara said...

mulut aku dh senget benget dh ni...
kau la pnye pasal!
haha!

syakey said...

menyampah gak kalo org melampau2 wat ayat camtu

huhu

raihanah said...

aku rse aku kenal spe..dak saser kan? kan?

Fatul Akrul Ramli said...

mugiwara,

haha..
xpe2..
amalkan slalu..
nnt biase lah..
:P

syakey,

huhu..
agak la kan..
thanx jadi follower..
:D

rai,

ye2
mmg dak saser pn..
sdah diberitahu pn..
:P

...sarah n... said...

tumpang baca skali...tajuk menarik,so saya berhenti membaca sebentar...


anda betol...saya juga tidak suka dengan tabiat perkataan-w ini...

seperti menunjukkan tahap ke-gedik-an pengguna.(maap kepada sesapa yang terasa, ini cuma pendapat)

bila saya dapat mesej seperti ini, mata saya seperti mahu tergeliat membaca.sungguh!

p/s: blog anda menarik...saya akan jadi penterjah setia selepas ini seperti nas ketak-ketak dari melodi...

Fatul Akrul Ramli said...

wahh..
sy sgt trharu oke!
time kasih..

F A R Y N said...

comel macam jadah...hahaha


fWatul akrwul...ahhahahaha

Fatul Akrul Ramli said...

haha..
comel lah tu..

sharamli said...

ni kal0 bc msg ni ..m0 her0t mlut2...
nma p0n sms..wat sh0t f0m sudeyh..
pulunn t0l g letak ur0p DABELLIU wat ap0...hua3..

Fatul Akrul Ramli said...

haha..
tu la kan..
ngade2 btol nak ltak w..
haish~

diLa said...

euww..
sumpah gewdiks mereka2 yg gune w-wOrds ini..
ahakxzw~;p

Fatul Akrul Ramli said...

eh2..
die pn gune gak..
huhu..
:P

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Design by infinityskins.blogspot.com 2007-2008