Monday, February 9, 2009

antara gadis

aku x faham betol lah..
semenjak aku jadi model seluar dalam ni,
ramai betol orang nak tag aku..

faryn,
kamu minat kat aku atau seluar dalam?

aku telah dipaksa oleh faryn utk buat tag ni,
xgune pnye faryn,
dah la tag aku,
pastu nak buli aku..
aku tau lah aku comel..
kau mesti teringin nak cubit2 pipi aku kan..

1. 3 blogger wanita yang anda teringin hendak berjumpa dan sila senaraikan 3 sebab untuk setiap seorang kenapa beliau dipilih
-Hanis Zalikha - sbb die model
-Mimi Rahzia - sbb die model
-Faryn - sbb kau bukan model dan aku nak ong bak kau..

2. 3 tempat yang sesuai dipilih untuk berjumpa dengan setiap blogger tersebut
-Masjid Jamek
-Majid India
-Masjid Wilayah..

3. 3 lagu yang akan anda dendangkan apabila berjumpa dengan blogger tersebut (Pastikan cuaca sangat indah ketika itu)
-LAGU2 JAWA
-LAGU2 KOREA
-LAGU2 METAL

4. 3 soalan yang ditanya kepada kepada setiap blogger wanita yang anda jumpa itu (Dibenarkan bertanya soalan sensasi)
-apa khabar?
-dah makan?
-nak balik dah?

5. 3 hadiah yang akan diberikan kepada blogger tersebut (Ini taktik untuk mengorat juga ye)
-makanan kucing
-sehelai kertas yg tertulis "http://apekesni.blogspot.com"
-kpd faryn, aku bg kau penumbuk.. haha..

faryn, kau gembira x aku buat tag kau ni?

21 komen busuk:

F A R Y N said...

hahaha..aku suka tempat pilihan itu...MASJID...

walaupun ko blom akil baligh, tapi ko bercita2 tinggi nak berbini banyak yer...bagus2...ahahahah

Fatul Akrul Ramli said...

jadah kamu faryn.. ( mcm pasa la plak)

mR. 3 said...

tipu je tu..
pg masjid pun xpnah..
nk jmpe kt msjid knon..
haha...

Fatul Akrul Ramli said...

masjid utp mmg la..
aku pegi masjid time kat kl je..

Dhada said...

HAHAHA rajin bt tag . Aku punya tag bertimbun ta dijwb lg, MALAS ;0

Fatul Akrul Ramli said...

haha..
aku buat sbb kene pakse dgn faryn jadah tu..

lea said...

kelakarnya tag ni..
ngeh3

Fatul Akrul Ramli said...

haha..
tag pn klaka ek?
:P

cIk JanNah said...

model suar dlm meh?
uiks.
mantap!

Fatul Akrul Ramli said...

haha..
jgn pk bukan2 ye cik jannah..
:P

F A R Y N said...

aku tau ko akan buat...sbb ko takut kena blasah ngan aku...ahhahaha


pasni bley ar ko jadi model kondom..
lalalalalalala

Fatul Akrul Ramli said...

haha..
model kondom xleh r..
nnt ramai sgt wanita trgila2kan aku..

mimie kusya said...

ahahha.. calon no 1 kamu, hanis.. she's so gorgeous! ahaks

diLa said...

model seluar dalam??
wakakakaka..=))
*gelak guling2*

Fatul Akrul Ramli said...

mimie,

die sgt gojos la kan..
huhu..

dila,

ey2,
gelak sopan la sikit..
ish2~
:P

Nazz said...

Kat tempat aku ada seluar dalam yang tengah cari model yg nak pakai.. dtg la kalau nak tengok...hik hik

Fatul Akrul Ramli said...

wahh..
katne tu bro?
agak2 aku xde job nnt,
aku cari kau

cinta lea ixora said...

sy link u punye blog kat my blog..
boleh kan..?

Fatul Akrul Ramli said...

eh boleh saje..
time kasih..
:)

Redbloodsnow said...

yeke ko model soar dlm fatul oooiiiiii...hahaha

:D

Fatul Akrul Ramli said...

haha..
mesti zie x caye kan..
bluwek!!
:P

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Design by infinityskins.blogspot.com 2007-2008