Tuesday, February 3, 2009

cari jodoh


dem!! xde motif!

semalam ade orang YM aku,
beliau merupakan seorang lelaki,
kacak,
tetapi tidak mempunyai teman wanita..

topik yg kami sembangkan adalah,
tentang WANITA!!

kemuncak sembangan kami adalah ketika beliau bertanya,


"fatul, kat UTP xde ke perempuan yg cun2? aku dah lama menduda ni.."


lalu, aku menjawab,


"ade2.. ramai.. ramai yg dah ade balak lah.. kau bagi aku ciri2 perempuan yg kau suka.. mane tau aku kenal prmpuan yg ade ciri2 mcm yg kau nak"


lalu, die pn bg lah ciri2 wanita idaman die,
  1. manis
  2. rambut paras bahu
  3. gigi trsusun rapi
  4. rambut dpan tutup dahi ( xtau name pesen rambut ni)
  5. muka ala2 chinese gituu..

lpas tu aku bgtau die,


"owh.. mcm tu.. ade2.. aku knal sorg ni.. jap aku send gambar ek"


dgn prasaan gembira, die reply,


"siyes ade? haa.. cpat3.. aku x saba nk tgk.. ade no fon die x?"


gambar trsebut dihantar,
ni lah die..




sama kan dgn ciri2 yg die nak?

lpas tu, die trus xchat ngan aku dah..
die siap tulis status baru kat YM die,

"AKU XNAK KAWAN DGN FATUL DAH!!"


sumpah aku xtau ape salah aku?
sedih tau mcm ni,
dhada, cpat pujuk aku..

32 komen busuk:

diLa said...

hahahak..
tataw bersyukur btol kwn kamu itu..
ok pe awek dlm gmba tuh..
ceria semacam jek..;p

a m b e r h u n n said...

ahah.yup memang ideal dgn ciri-ciri yg dikehendaki.yang paling tak tahan tengok mole makcik tu.asik!

Fatul Akrul Ramli said...

kak dila,

hoho..
tulah kan..
xpandai brsyukur btol..

amber,

mole?
kat mane?
xpasan pn..

cIk JanNah said...

hahhaa..
terkena die~
ngee~
2 la demand sgt..
bg mcm 2 pdn muke
koh.koh.koh

mugiwara said...

aku tak tau sama ada nak kesiankan kau atau nak pujuk kawan kau tu...
sbb korg ni mcm sengal jek~
haha.

mimie kusya said...

ahahaha.. kurang manis kot.. tu yg dia marah tu.. muahahaha

eli.suhaili said...

ahahahahah !
ntah pape lah fatul ni.
hahaha~

sharamli said...

ku asa ku ad membe yg ad ciri2 yg dy nak..
bak sni ID dy ku nk add ngn send pic..

4sure pasni taR0k kt status dy

"aku lebih rela menduda"

hua3

Fatul Akrul Ramli said...

cik jannah..

haha..
padan muke die kan..
tp die xnak kwn ngan i da..
isk2~
:(

mugiwara..

wuwuw..
kasihanilah aku..
sbb aku kurang sengal dari die ok..

Fatul Akrul Ramli said...

mimie,

haha..
mungkin jugak..
tapi mcm dah abis manis je minah tu..
ngee~
:P

eli,

ahahaha
ntah pape la fatul ni kan..
ahahaha
:P

Monkey D Luffy said...

hahaha... memang lawa...

Fatul Akrul Ramli said...

suka lah kau kapten..
aku kawinkan kau dgn die nak?

Dreamstars said...

adoi! sis dr mengant0k trus segar bc ur post ni.. hehe! sumpah kelakar gile! :D :D :D..

p/s : ms taip ni p0wn msh gelak lagi.. hehhehhe!

yunakira said...

wakaka...die tanak kawan ngan fatul sebab die nak kawan ngan org dalam gamba tu.hehehe

Ajwin Ajeera said...

ok pe..
ape masalahnye?
musykil tol.
haha

Fatul Akrul Ramli said...

sis sara,

hihi..
silelah gelak puas2 ye..
tp gelak tu sopan sket.
:P

yuna,

haha..
mungkin jugak kan..

awin,

i pn musykil lah awin..
ngade2 btol die tu..

F A R Y N said...

hohohoh...kawan ko tu berbulu dada ke idak?kalau takde, aku mau ngorat..haha

Fatul Akrul Ramli said...

ntahla.
xpnah plak aku nak stripkan baju die..
nnt aku tanye..

Redbloodsnow said...

wakakakaak..wakakakaka..hampeh ko fatul
tergelak zie oiii..mane x nyer kwn fatul tuh sentap nengok pic tuh..miahhaahahahahaha

tp die nyer demand tinggi arrr..adeh²... :D

Fatul Akrul Ramli said...

haha..
tulah kan..
demanding btol lah

rockerNcheese said...

kah ! kah ! kah ! lawak lawak kah ! kah ! kah !

Fatul Akrul Ramli said...

hahaha..
aku glak skali.
hahaha

lea said...

hahaha...

awek tue betul belajar kat utp jugak ker???

sue-mai.al-musadda said...

gle ah..mmg sbijik same..hahaha

Fatul Akrul Ramli said...

lea,

hha..
xtaulah pulak..
rase mcm ade je..
ngee~
:P

sumai,

sbijik kan..kan kan

sue-mai.al-musadda said...

oh, anda ditagged!

Fatul Akrul Ramli said...

time kasih la ye..
kalo rajin sy buat..
:P

FARIE said...

seyes funny giler..
yup2!! mmg cam ciri2 yg dia nk..
lol..

Fatul Akrul Ramli said...

haha

Fatul Akrul Ramli said...

haha

Fatul Akrul Ramli said...

haha

NaniRostam said...

Kamu dah buat aunty gelak besar. Pestime datang nih!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Design by infinityskins.blogspot.com 2007-2008