Thursday, April 30, 2009

anda mahu kurus?



padan muka kamu..
layanlah gambar geli aku tu..

adakah anda gemuk?
tidak kurus..
plum? chubby? montel? gebu?

anda sering dikutuk rakan-rakan kerana fizikal anda?

"woi gemok.. laju lah sikit jalan tu"

"kau pernah tengok cermin tak? eh lupa, lemak kau banyak sangat sampai tak dapat nak tengok cermin.."


agak frust jugak kalau orang cakap macham tu dekat aku..
aku rasa paling kurang pun,
aku akan ambil pisau dan toreh lemak-lemak di perut..
kemudian lemak-lemak tu aku tampal dekat orang yang cakap tu..

tapi jangan risau..
kini, aku ada penawar untuk semua itu..
didatangkan dalam beberapa saiz..
dengan harga bermula dari rm20..
lebih murah dari ubat-ubat kurus di pasaran..

anda akan terasa kurus dan dipandang kurus oleh orang lain
walaupun hakikatnya anda gemuk..









ya.. anda pernah kurus.. percaya lah..

16 komen busuk:

Ajwin Ajeera said...

haha.
baju tu cool!
bila nak belanja mcd?

sharamli said...

aku da kurus..

patut ke pakai bju yg tulis "sumpah..aku gem0k giler dulu"

Fatul Akrul Ramli said...

awin..

haha..
awin tu,
bila nak belanja ermmm..
ermmm..
(hentam jela)
bila nak belanja pizza?

sharamli..

uishh..
memang patut sgt lah tuu..
:P

Ajwin Ajeera said...

haha.
lpas fatul mng.
lalala

Fatul Akrul Ramli said...

tsk2~
suka buli orang..
T_T..
ye2..
nanti fatul blanje mcd k..
awin order je ape awin nak nnt..

Dhada said...

Bak selai baju tu .

Fatul Akrul Ramli said...

bak tomot..
:P

Dhada said...

Aku bg gmbr tomot, kamu bg baju .

Fatul Akrul Ramli said...

kamu bagi gmbr tomot,
aku bg gmbr baju..
hihi
:P

diLa said...

padan muke aku kne layan gmba geli dak ni!!

x sie2 kite berpisah!=P

pink_butterfly said...

adeii la...

sgt tomei baju tu...

Fatul Akrul Ramli said...

dila..

huhu..
tulah,
tak sia2..
patut kita clash dari awal lg..
tsk~

rama2..

comel kan..
hee~
tp baju tu takde yg kecik.
sume besa2..
tsk~

diLa said...

yess!
i het yu!!
het! het! het!!
=P

Fatul Akrul Ramli said...

tsk2~
u kejam!!

Monkey D Luffy said...

pakai baju tu lg ler org pandang2

apa ler ;p

Fatul Akrul Ramli said...

haha..
tp style kan..
:D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Design by infinityskins.blogspot.com 2007-2008