Thursday, April 30, 2009

fatul pun nak buat kuiz jugak

untuk pengetahuan kamu,
ulangtahun hari kelahiran aku sudah semakin hampir..

okay, sebenarnya lambat lagi..
tapi aku takut kamu tak wish,
so, aku nak ingatkan lah ni..
hari lahir aku 7 JUNE..

bersempena dengan itu..
aku ingin adakan satu kuiz..
kuiz ni berkisar tentang aku dan juga belog aku..
(INI SEMUA PENGARUH KUIZ DEKAT FACEBOOK LAH NI)..

nak hadiah?
beli sendiri lah!
T_T

jangan risau.. jangan risau..
hadiah ada untuk pemenang-pemenang...

pemenang akan dikira berdasarkan pungutan markah tertinggi..
jangan risau (LAGI)..
tempat kedua dan ketiga juga disediakan..

jika terdapat beberapa orang yang mendapat markah tertinggi,
dua atau lebih soalan BONUS! akan diberikan..

masa yang diberikan adalah sehingga 7 JUN 2009..
soalan-soalan kuiz akan diberikan pada 20 MEI 2009..

ini cuma survey..
aku mahu tahu berapa ramai yang mahu join..
kalau tak ramai, babai..

kalau ramai, mai-mai..

owh lupa..
hadiah agak best!!
eh silap..
MEMANG BEST!!

13 komen busuk:

cIk JanNah said...

ala lame lg nak tgu june tuh~

nak wat2 lupa la

kih3

Fatul Akrul Ramli said...

tak dapat la hadiah.
ngee~
:P

Dhada said...

Aku nk hadiah ! Aku nk hadiah ! Tanpa jwb soalan leh tak ? lalalala

Fatul Akrul Ramli said...

bagi tomot dulu..
:)

Ajwin Ajeera said...

haha
baru plan nk buat kuiz!!
fatul memang seorang peTIRU.

Fatul Akrul Ramli said...

eh2..
mana ada peTIRU lah..
peniru je..
:P

cIk JanNah said...

owh nak hadiah ker?
hurmmmm..

bg free n3 smpena bxday fatul jer la..
koh3

pink_butterfly said...

bwat la kuiz!


nak try nih!


waah, dgn smagat bkobar2 gitu=p

Fatul Akrul Ramli said...

haha.
sabar2..
tnggu org abis exam dulu..
hee~
:P

diLa said...

kuiz kejadah?
"how well u noe fatuL?"
ahh..xkenal lahh!
nex kuiz please!!
kuiz sal fatul xbesh la!=P
xhowt. lenlah kuiz sal hanis..kn fatul kn?;)

Fatul Akrul Ramli said...

haha..
tak habis2 nak jelez dgn hanis..
dila,
awk kena terima kenyataan..
hanis lebih sayangkan saya..
:P

MeFrEe said...

i'm in.

Fatul Akrul Ramli said...

sikit sangat orang yang nak join..
tsk~

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Design by infinityskins.blogspot.com 2007-2008