Saturday, May 16, 2009

dah habis final, boleh kahwin.. ^_^

tahu tak macam mana rasanya kalau kamu terpaksa berdepan dengan makcik kafe yang annoying, yang suka cakap kamu makan banyak, lepas itu suka-suka hati suruh kamu bayar mahal dan BOLEH NAK PANGGIL KAMU SAYANG LAGI LEPAS TU??

macam tu jugak lah aku rasa bila aku terpaksa study untuk jangka masa yang panjang dan bertutut-tutut (COMEL JUGAK BERTURUT-TURUT JADI BERTUTUT-TUTUT) (-_-")

jujur letih dowh.. sakit seluruh badan dowh.. tak cukup tidur dowh.. annoying dowh cakap dowh banyak-banyak kali..

aku tak faham betul kenapa nabila anak perempuan amy search tu perlu cakap dowh banyak-banyak kali dalam cerita bohsia.. lepas tu shamsul anak lelaki Dato' yusof tu pulak macam budak nerd yang baru pandai bawak basikal LEPAS TU EXCITED, SAMPAI BAGITAHU SATU SEKOLAH.. tak pandai langsung jadi orang jahat!! eh eh, teremosi pulak..

sambung balik,

jujur, memang letih sangat-sangat study secara berterusan macam ni.. semua sebab jadual exam UTP yang HAELUHFHIFBHAI.. direct dari isnin sampai hari ini.. cuma khamis yang tiada exam.. coursework dah la tak berapa nak memberangsangkan.. lepas tu takut kena CM.. Kenapa nak takut dengan Central Market pulak?? tak-tak.. bukan Central Market.. CM tu Consequence Management..

CM tu limit minimum untuk CGPA yang kami kena dapat untuk terus ditaja oleh PETRONAS sayang..(HARAP-HARAP ADA ORANG PETRONAS BACA BELOG NI, LEPAS TU BOLEH BAGI ELAUN LEBIH SEBAB AKU SAYANG PETRONAS)

kalau tak dapat 2.70 ke atas, elaun kena gantung.. TSK~ macam mana nak beli satria neo kalau elaun kena gantung?? jadi, di sinilah anda perlu memainkan peranan untuk klik iklan nuffnang aku.. ^_^


tadi, sebaik sahaja aku habis exam, aku dengan kawan-kawan aku pergi makan dekat kedai makcik annoying.. dalam perjalanan, kami bersembang dan tiba-tiba ada orang bersuara,

"siapa yang makan pedas, dia yang terasa cilinya"

nampak tak kesan kami belajar untuk jangka masa yang panjang? ...

14 komen busuk:

diLa said...

hahaha..
gatal weyh!
jgn lupe jemput eh kalo mau kawen!;p

milimilo said...

haha..kelakar je makcik2 kat utp tuh..mcm annoying je :DD

[z@ck] said...

ko nak kawin ngn mak cik annoying 2 ke..hahaha

Fatul Akrul Ramli said...

kak dila..

haha..
belum final punya final lagi pun.
tak boleh kawin lg..
tsk~

milo..

makcik tu mmg..
rasa nak lempang je..
huhu..

zack..

tak jadilah..
nak kawin ngan kau..
boleh??

lofiel said...

nabila trlalu over dgn prkataan dowh, shamsul mmg poyo. haha...

lau elaun kamo kne gntung, mntk je mkck annoying tu beli kn kete.. hahah..

cIk JanNah said...

nak berjaya kene la sikit pengorbanan syg ku fatul...
syg??
hahaa..


apakah?

Ajwin Ajeera said...

ape kes ni dowh???
haha

sue-mai.al-musadda said...

nk dpt mkn free g la sancal ngn mama..adoyai..

Dhada said...

Dh habis exam, seronot la kamu lepas tu lupa aku (-_-)

Macham Iz Punye said...

hahaha i terpanggil nak komen sebab cerita bohsia yg u sebut. sumpah DOH lepas tgk cerita tu, i dgn kawan2 sume asek ckp DOH DOH DOH barbie culture shock ah berlakon taknak macam fake gila. msti rempit sejati kalau tgk eh silap i mean bohsia sejati tgk mesti marah an.

Fatul Akrul Ramli said...

lofiel..

aku jumpa nabila tu,
aku tarik rambut dia..
macam budak2 sekolah bergaduh sebab tak dapat beli nasi lemak
tsk~

cik jannah..

haha..
takpe2..
itu tak annoying pun..
:D

awin..

tak tau la dowh..
haha..
zzz.

sumai..

taknak lah ngan mama tu..
dia mengada..
demand lebih.
same cam kau jugak..
:P

dhada..

tsk~
alaa..
aku tak sombong la..
okay2.
lepas ni, hari2 aku chat dgn kamu..
:P

iz..

yes2!!
akhirnya u tau jugak cara nak komen dkat belog i..
:D
segala2 yang sejati pun kalau tgk, mesti emo dgn mereka tu lah..
tsk~

anisizatyA.J said...

hahahah..lawak ahhh...lawak gile..hahahha

Fatul Akrul Ramli said...

ahahaha..
:P

pink_butterfly said...

okeh, aku nmpak kesan korg blajar dlm jangka msa pjg hinggakan tajuk entri x ada kaitan ngan isi kandungan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Design by infinityskins.blogspot.com 2007-2008