Friday, May 8, 2009

popularkah kamu??

siapa yang tak mahu popular?
siapa yang tak mahu diri dia dikenali makcik kafeteria,
sehingga makcik tu sudah pandai berbicara macam ni..

"banyaknya makan sayanggg.."

(OKAY, KALAU CAKAP AKU BANYAK MAKAN, TAK POPULAR PUN TAK APA)

susah sebenarnya jadi orang popular..
apa sahaja yang kamu buat,
akan diperhatikan..
apa sahaja yang sama dengan kamu,
orang akan bandingkan..

"eh, punggung kau besar lah.. sama je macham NFLJEANNHFJSAD tu.."


semalam,
lepas study dan makan,
kawan aku gersang, horny, sangap lalu dia search video bukan-bukan..
dan dia jumpa benda ni,

[awek.melayu.hot]

tak sangka aku ada dalam video tu..
(OKAY, BUKAN AKU.. TAPI PEREMPUAN TU DIKATAKAN MACAM AKU)
dia excited gila..
dia nak bagitahu satu UTP..
tak sangka aku popular jugak rupanya..
(LETIH AKU BUAT-BUAT GELAK MASA TU)

tapi,
aku memang tahu aku popular sejak aku nampak benda ni..


okay hanis zalikha, siapa yang popular sekarang??

aku ada kelab kipas.. (TAK, TAK.. BUKAN KIPAS.. PEMINAT)
siapa sangka dalam diam-diam, aku ada fan sendiri..
(BODOH BETUL, KENAPALAH FAN ADALAH KIPAS DAN PEMINAT DALAM MASA YANG SAMA)

okay,
itu tidak mengapa lah..
tapi aku lebih excited bila ex-ex aku sendiri ada buat group dekat facebook..
ada 23 members pulak tu..
ramai betul..
siapa-siapa nak masuk group tu,
bolehlah couple dengan aku,
lepas tu aku clashkan kamu dengan talak 3 terus..
tiada kompromi..



(OKAY, KESIAN KAMU KENA TIPU DENGAN AKU.. ITU SEMUA BUKAN PASAL AKU PUN.. SEARCH LAH SENDIRI DEKAT FACEBOOK..)




27 komen busuk:

Ajwin Ajeera said...

HAHAHAHAHAHA.
x fatul tu tak boleh bla gile.

Fatul Akrul Ramli said...

hihi..
awin takleh masuk grup tu..
sorry..
:P

e l d y said...

XD .. 20+ kira ramai ?! gua punyai friendster ade 200+ pun gua rasa belum cukup lagi .. wahahaha ..

Fatul Akrul Ramli said...

bro, lu ni kerek r dowh..

Monkey D Luffy said...

bapak popular gila sampai ada fan club

Fatul Akrul Ramli said...

itu bukan fan club..
itu fan club lah sangat..
:D

cIk JanNah said...

nak mntk talak 18 leh x??

kih3

Fatul Akrul Ramli said...

banyak sgt tu..
sikit2 dah la.

Ajwin Ajeera said...

alaaa.
nak masuk grup tuu.
plisss.
:p

Fatul Akrul Ramli said...

haha..
dush3~

Ajwin Ajeera said...

wahh
dush3 tanda belasah ek??
wakaka

Fatul Akrul Ramli said...

haha..
taklah..
tu tanda kasih sayang..
nak lagi??
dush3~
:P

MeFrEe said...

siyes xphm story nie. yg me phm bab talak 3 tu jela,hee..

Fatul Akrul Ramli said...

huhuh..
baca lah dalam 14,15 kali..
mungkin boleh faham..

[z@ck] said...

yeah!!!
akhirnya aku jumpa gak tmpt nk mngomen..
hahahaha

Fatul Akrul Ramli said...

cehhh..
bangga lah tu eh..

Dhada said...

Ketok nak ?

Fatul Akrul Ramli said...

taknak2..
nak tomot..
hee~
:)

F A R Y N said...

blom akil baligh...mau jadi gigolo yer...hahahaa

lofiel said...

fatul.. hobi kamo menipu ke?

huhuu...

Fatul Akrul Ramli said...

faryn..

haha..
banyak lah kau..

lofiel..

durrhhhh..
hobi kau cakap aku menipu ke??

.kakijalan. said...

kau nak buat kelab gay tak?

Fatul Akrul Ramli said...

takpelah..
kau jelah buat..
kalau aku gay nnt, aku join..

emmatomei said...

popularkah??
study2 exam dowh... :D

Fatul Akrul Ramli said...
This comment has been removed by the author.
Fatul Akrul Ramli said...

okay2..
tak popular langsung pun..
tsk~
T_T

princess irda said...

kantoi tgh tgk emmatomei nye pics. ahax :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Design by infinityskins.blogspot.com 2007-2008