Wednesday, May 20, 2009

saya mahu kahwin dengan anak raja

aku sering teruja jika terdengar atau ternampak nama seseorang yang mempunyai gelaran yang luar biasa.. maksud aku nama yang ada puteri, putera, raja, megat, pangeran dan juga tengku.. sebab kebanyakan masanya, aku akan menganggap mereka sebagai keluarga diRaja.. (TIDAK, BUKAN RAJA SEPERTI RAJAWALI MAHUPUN RAJNIKHAN).. tapi keluarga diRaja yang tinggal dekat istana, lepas tu ada taman yang luas dan wajib ada kereta Ferrero Rocher wtf..

bak kata puteri,

"yang penting, kita enjoy!! " (OKAY, TIADA KAITAN.. CUMA DIA TU PUTERI)

dalam hidup aku, aku ada kenal beberapa orang yang mempunyai nama seperti yang dimaksudkan.. dan memang pada awal perkenalan aku dengan mereka, aku akan bertanya,

"bapak kau Raja mana?"

ataupun aku akan bertanya macam ni,

"betul ke nama kau ada puteri tu? ke kau yang gedik-gedik letak sendiri nama tu??"

dan dalam rutin kehidupan seharian pun aku akan memfokuskan dekat mereka-mereka ini.. misalnya,

"woi tengku!! kau belanja aku lah.. sebab kau kan anak Raja, mesti banyak duit.."

"hati-hati main dengan putera tu, dia anak Raja, apa-apa jadi dekat dia nanti, kau kena jadi dayang dia tahu"


sebentar tadi, ada orang add aku di friendster.. aku tidak berapa pasti sama ada betul atau tidak dia ini anak Raja atau tidak, sebab memang lah nama dia ada raja.. dalam masa yang sama, aku juga takut untuk bertanya kerana ini adalah nama beliau..


"Raja Rajeshwari"


agak-agak dia tu Raja negeri mana eh??

21 komen busuk:

mohd J said...

kalau jenis tegedik2 suke2 letak cam mne lak? bpk mohamad abu. anak, putera ashraff. Cane weyh?! ahak!

Fatul Akrul Ramli said...

aha.. yg itu kena salahkan si bapak tu lah..
huhu

░♥si lampu neon♥░ said...

hahahahah rajeswari tu golongan2 raje la tu =)

Fatul Akrul Ramli said...

tsk2~
tak tau lah pulak

MeFrEe said...

Aaaaa,,,,,
emm....
eeee.....
biarla mereka2 yg bernama ala2 keturunan diRaja tu..
salahkn ibu bapa mereka haha,,,

TIA said...

acheh kot
XD

Dhada said...

Aku Raja jugak . Tomot pung Raja, Raja Kucin . Heee

Monkey D Luffy said...

raja nepal x kot sebab dah buang negara

Fatul Akrul Ramli said...

diba..

huhu..
tak salah pun..
it's nice actually..
:)

Fatul Akrul Ramli said...

TIA..

acheh??
kenapa pula??

dhada..

kamu raja kedekut.
tsk~
nak bg tomot pun kedekut..
T_T

kapten..

raja nepal??
bagaimana pula dgn raja gopal??

pink_butterfly said...

haha...raja d umah sendiri tu....


tak dpt jd raja btul pn, at least mrasa jgk dia kena panggil 'raja!!!' cuma tak ada la 'daulat tuanku'nya...hehe

Fatul Akrul Ramli said...

raja sehari pun raja jugak kan..
wahh..
tak saba..
:P

lofiel said...

ank raja bangladesh kut. haha..

Fatul Akrul Ramli said...

mungken lah..

.kakijalan. said...

raja mana?
raja kapor.
hah tu la adik bradik dia.

Fatul Akrul Ramli said...

aha..

shen said...

ahahahaahaha
gila lawak sial pasal raja rajeshwari

keturunan palembang la tu

Fatul Akrul Ramli said...

mungkin lah,

milimilo said...

raja yg tinggal kat istana akan bg ke anak die 1 skolah dgn org2 yg xde name raja kat dpn? tsk T_T

Fatul Akrul Ramli said...

kita imbas kembali sejarah..
saya sekolah swasta..
dan ada beberapa anak Di Raja, anak menteri, dan anak org berpangkat besar di situ..
:)

Monalisa said...

lol!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Design by infinityskins.blogspot.com 2007-2008