Monday, May 4, 2009

sebab memang

terdapat beberapa sebab aku tidak akan biarkan mamak gunting rambut aku lagi lepas ni..


aku gunting rambut tadi,
konon-kononnya banyak lah sikit ilmu boleh masuk dalam kepala ni,
nak final lah katakan..

kalau nak dekat final je,
manusia memang akan berubah..

taknak main game lah..
nak kurangkan tidur lah..
nak start sembahyang la.. (YANG INI MEMANG AKAN KENA PANAH PETIR)

tapi aku nak gunting rambut..
maka, aku ke kedai gunting rambut mamak..
kedai tu aku dah biasa pergi..
mamak-mamak dia pun dah pandai nak bagi diskaun dekat aku.. (CEHH, PADAHAL AKU YANG PAKSA DIORANG BAGI DISKAUN, LEPAS TU UGUT KALAU TAK BAGI, AKU BAKAR KEDAI DIA)

tapi hari ini,
orang lain yang guntingkan rambut aku..
orang baru..
biasanya orang baru ni dia bersemangat sikit... (NAK BERKENALAN DENGAN AKU MUNGKIN)

"potong biasa ye.. side burn tak payah cukur.. atas pendek.. taknak pedas.. sayur pun taknak.. kuah lebih.. "
( OKAY, YANG 3 TERAKHIR TU AKU TIPU)

dan dia mula memotong..

dia mula memegang belakang kepala aku..
dengan lembut..
sambil mengusap-usap rambut aku..
macam pegang kepala bayi..

"romantik jugak mamak ni"

bisik aku,

okay,
itu masih boleh dimaafkan..
beberapa minit kemudian..

toinkk.. toinkkk..

dia mula menggesel-gesel perut yang agak-agak aku,
ada janin berusia 1 bulan setengah..

"eh.. eh.. tahu lah perut awak buncit.. tak gesel pun boleh tahu"

bisik aku lagi,

kali ni,
mamak itu semakin mengganas..

dia pegang kepala aku macam dia pegang kelapa..
(PERHATIKAN PERBEZAAN KELAPA DAN KEPALA)
lepas tu dia macam goyang-goyangkan kepala aku mengikut rentak irama india..
dan berkata..

"tunduk"

aku tunduk sikit..

"tunduk lagi.."

aku ikut je..

"tunduk lah bodoh!!"

yang ni aku reka sendiri..


tapi kali ini aku tak boleh terima..
dan aku rasa mana-mana lelaki yang kachak dan masih ada hormon testosteron melebihi hormon estrogen pun tak boleh terima .. (TERIMA KASIH WANI SEBAB BAGITAHU AKU PASAL ESTROGEN.. AKU FIKIR HORMON WANITA ADALAH VITAGEN T_T )

mana taknya,
mamak tu mencocok-cocok bahagian bawah perutnya dekat lengan aku..

tak tahu ke bawah perut ada apa?
takkan ada Menara Eiffel pulak dekat situ..
T_T

kenapa? kenapa?
kalau dia cocok dengan pisau aku tak heran sangat..(AKU COCOK LAH DIA BALIK, TAK HERAN KAU)
tapi dia cocok dengan benda tu..

aku tak boleh terima..
final aku dah nak dekat dah ni..
agak-agak efek markah final aku berapa peratus eh?

21 komen busuk:

diLa said...

hahaha..
byk aa die punye vitagen!!

Fatul Akrul Ramli said...

tsk~
kena marah
sedihnye..
:(

emmatomei said...

ape la fatul nie...
ingt ni kedai restoran mamak ka..
agak kelakar ye kamoo nie...
entri yg sngt menarik..
5 bintang emma bg :D

Fatul Akrul Ramli said...

5 je??
macham sikit je tu...
:P

diLa said...

kalo ikot kak dila..
bagik taik bintang jek kt kamu..
haha..

Fatul Akrul Ramli said...

wahh..
terharunye kak dila..
tsk~
rasa macham..
macham nak ketuk je kepala akak..
:P

Monkey D Luffy said...

ko suda ternoda

larikkkkkkkkkk

Fatul Akrul Ramli said...

haha..
tak guna kapten

.kakijalan. said...

haha gile tinggi imaginasi kau.
kau sudah terkena dia konekonekeoeeke

F A R Y N said...

haishhh..
cepat2 mimpi basah supaya ko segera akil baligh..hahahaa

Ajwin Ajeera said...

gelinya
haha

Syazwan Nizam said...

haha... mamak gay tu kot, dy minat ko la tuh hahahaha... (anda sudah x suci lagi)

Fatul Akrul Ramli said...

kakijalan..

haha..
sedih dowh aku..

faryn..

kau tak habis2 dgn point tu..
tsk~
T_T

awin..

haha..
geli mat

syazwan..

mungkin jugak lah..
tapi kenapa mesti aku??
huhu~

pink_butterfly said...

wakakaka....

dah kena sexual harrasment!!!


xble bayangkn klu dia bwat kt customer pmpuan cmtu...ish3...

MeFrEe said...

haha..u mean kt bwah bwah kew?? haiy0..okay..knp msti kt lengan u?..pasti ni msti efek time nk tulis time exam nnt..haha..

Fatul Akrul Ramli said...

rama2..

haha..
tp nasib baik kedai tu utk lelaki je..
(-_-")

diba..

haha..
tak tahu lah..
dia tgk lengan i cantik kot..
ngee~
:P

sarah said...

hahaha

selekeh punye tukang gunteng rambot
lawak gile.

Fatul Akrul Ramli said...

oit..
apa kau buat kat sini?
study2..
tak dapat 4 flat kang..
haha..
:P

lofiel said...

aiyak..
'cerita ni tak boleh dibaca untuk budak dibawah 18thn..'

hahaha...

Fatul Akrul Ramli said...

boleh je..
tapi kena ada bimbingan ibu bapa atau sedara mara atau jiran tetangga..

shakinah said...

lucaaaaaaaa.
hahaha.
gay punya mamak

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Design by infinityskins.blogspot.com 2007-2008