Friday, July 10, 2009

aku demam, babi yang dapat nama

minggu lepas, aku batuk, selsema, pening, lemah badan dan badan terasa agak panas.. nak bangun tidur pun rasa macam ada kereta Toyota Vios dekat atas aku.. rasa berat semacam..

kamu tak rasa annoying ke kalau kamu sedang demam, lepas tu ada orang cakap macam ni dekat kamu..

"weh, kau kena selsema babi dowh"

"kau tak rasa kau kena selsema babi ke?"

"weh babi, kau kena selsema babi ni babi.." (KURANG AJAR BETUL YANG NI)


masa selsema babi baru nak famous dulu, macam-macam orang cakap pasal benda ni.. tapi seriously, selsema babi sekarang ini lagi famous dari Perdana Menteri Malaysia .. (AKU CAKAP BETUL NI).. perhatikan dialog ini,

"Perdana Menteri Malaysia, Datuk Seri Najib Razak suruh rakyat Malaysia berjaga-jaga dengan selsema babi"

lepas itu, ada orang tanya,

"Datuk Najib Perdana Menteri Malaysia ke?? bukan Pak Lah ke.. kau biar betul.."

oklah, aku mengaku.. aku yang tak tahu Datuk Najib jadi PM tu.. (KENAPALAH AKU CERITA DEKAT KAMU)..

15 komen busuk:

nursuhaila said...

cmner lk'blh xtaw pm saper
kn ptg elaun ni

najwa hazirah halmi said...

adoi2...
dak utp xtau pm...?
sgt terujer mndgrnyer..
hahaha~

Fatul Akrul Ramli said...

suhaila..

bukan tak tau..
lupa..
:P

najwa..

alaa,
budak utp tak amik pot pasal politik lah..
hihi..

.v.i.v.i.d.i.a.n. said...

jgn kena jangkitan babi wei..fatul..ko masuk lagi edx??

jeff said...

ya... pm malaysia yang kurang tersohor.

sue-mai.al-musadda said...

itu sbb ko yg duk bwh selimut je sbb kne seseme babi..xbace paper..haha

Fatul Akrul Ramli said...

kamil..

haa, tak kot..
mestilah.. jom join same2..
kte amik cnp lg nak?

jeff..

tima kasih jeff.
kau buat aku rasa kurang malu..

sumai..

eheh..
best dok bwh selimut..
suam2 je rasa.

MeFrEe said...

biasela tu.. apekah??

Monkey D Luffy said...

memang babi

Fatul Akrul Ramli said...

diba..

apekah apa??

kapten..

babi memang babi

[z@ck] said...

erk..
hadoi..PM pn lu x tau ka..
buang negara la cm ni..
hahaha

Fatul Akrul Ramli said...

jangan lah begitu..

jamilulhakim said...

kuang3...entri menarik! :)

Dhada said...

OMG kena selsema babi ka ? lalalala

Fatul Akrul Ramli said...

jamil..

terima kasih..

dhada..

tumbuk mau??
dhada, rndu kamu lah

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Design by infinityskins.blogspot.com 2007-2008