Thursday, July 30, 2009

bukan apa, aku rasa kalau senyum, memang comel

orang kata senyum itu sedekah.. kawan aku kata, kalau dah senyum, tak perlu nak sedekah makanan atau duit dekat masjid atau jiran-jiran.. tapi aku kata, senyum itu wajib (WOH, FATUL DAH JADI ISLAMIC, JANGAN BACA BELOG DIA WEHHH)

pernah tak kamu berselisih dengan kawan kamu, kamu senyum kat dia dan dia buat tak tahu.. emosi betul ah kalau jadi macam tu.. bukan apa, orang yang aku tak kenal pun kalau boleh aku nak senyum juga dekat mereka (KEBANYAKAN MASA YANG HOT-HOT SAHAJA LAH) .. kawan sendiri pun tak mahu senyum ke?

hari ini hari sibuk, jadi banyak berjalan.. bila banyak berjalan, banyak jumpa kawan-kawan yang pernah suatu ketika dahulu main cari kutu sama-sama.. bila jumpa kawan A, aku senyum.. dia pun senyum balik,

"comel gak dia ni senyum.. ada iras-iras aku jugak"

bila jumpa kawan B, aku senyum lagi.. dia bagi salam dekat aku..

"bagus gak dia ni.. boleh bawak pergi masjid ni"

jumpa kawan C, kami bertentangan mata.. aku senyum, dia buat main talifon bimbit dia..

"bangsat gila kau weh.. aku tengah senyum ah bodoh" (WOHH, EMO GILAA)

mungkin bagi dia, ini benda kecil.. tapi bagi aku, susah sangat ke nak senyum balik.. cuba kamu bayangkan, kamu kentut dekat muka kawan kamu, lepas itu dia lempang kamu.. tak kisah la kan.. tapi, kalau kamu kentut dekat muka dia, lepas itu dia buat bodoh.. rasa nak lempang je kawan tu.. tidak ada perasaankah?

cuba jadi macam ni, senyum saja..


eh.. tak senyum pun bodoh..


yang ini gedik rasa nak lempang saja..


haa, macam ini lah senyum..


kami sedang senyum.. serius!

tolong ah.. lepas-lepas ni kalau nampak aku dekat mana-mana, mahupun dekat tandas sekalipun, senyum la.. serius kalau kamu senyum, aku bagi gambar bertanda tangan aku secara percuma..



26 komen busuk:

atiQah adNan said...

senyum itu sedekah zahiriah...

joegrimjow said...

da macam pompuan daa

Just_najmiE said...

senyum itu hobi sy.. (^^,)

♥ EeiNz ♥ said...

nama : EeiNz
hobi : senyum ^_^

Abir Abhar said...

ahha..
kreatif

F A R Y N said...

gediks & miangss!!
ahhaahaha

sarah said...

senyum lah senyum lah ahai cek mek molek.

btol ke nyanyian aku neh?

Lil^GriZzLe A said...

memang pon, kalau kita senyum pastu org tak mo senyum balik ni, rasa nak datang dekat2 pastu lempang je laju2. :P nak senyum pun kedekut.

aku nak gambar bersignature ko tu :P :D

Fatul Akrul Ramli said...

atiqah..

kalau senyum itu ikhlas..

joe..

tulah..
aku rasa aku gedik gila..

najmie..

hobi saya jugaa..
:D

eeinz..

nombor telefon tanak bagi??

Fatul Akrul Ramli said...

abaar..

terima kasih rumet..

faryn..

aku tahu tu..

sarah..

kau nyanyi rupanya..
tak rasa macam kau nyanyi pun
(-__-")

grizzle..

nak eh?
okay, kalau jumpa aku , cpat2 senyum

..::mrsMeme::.. said...

hahahaha...

klakar jek!!

snyum ah...

chipsmore said...

senyum topeng h1n1..hakk

Fatul Akrul Ramli said...

meme..

ehehe..
nak gelak jugak..

cik epal..

comel kan senyum camtu..
:D

Rose Harissa (NORA) said...

hoh? dah kene pakai topeng ke kat hostel?

'bukan gay, cuma seni' <--- best tagline ni... hehehe

Dhada said...

Gmbr yg first tu mcm 'Awwwww' ja Wahahaha!

Tp aku setuju dgn kamu, senyum itu sbnrnya dpt menjalin hubungan yg harmoni .

:)

Fatul Akrul Ramli said...

kak nora..

kat hostel takyah pakai..
saje gedik..
:D

dhada..

eheh..
ketuk kang!

.hanimun. said...

fatul,
saya sedang senyum pada anda sekarang..


anda sudah boleh poskan gmbr bertanda tangan secara percuma itu kepada saya.


sekian..

hahah..

Fatul Akrul Ramli said...

eh..
mana boleh macam tu..
kena ah senyum depan2..

anisizatyA.J said...

:))))))))))))))))))))))))

Fatul Akrul Ramli said...

comelnyaaa... (-__-")

sue-mai.al-musadda said...

haha..time aku nak amek gambo pkai mask td pun aku senyum bajet comel..terlupe lak klu pkai mask bkn blh nampak pun kte senyum..

Fatul Akrul Ramli said...

haha.. lawak kan? (-___-")

milimilo said...

pakai mask xpyh senyum..buat lenguh sendi pipi je..haha

Fatul Akrul Ramli said...

kena ah senyum jugak.. kata sedekah.. (-__-")

♥ sOFIa ♥ said...

suka sangat senyum.

bila nak ambil gambar lagi lah. senyum lebar lebar sampai menggigil bibir aku dah

bahahaha :P

Fatul Akrul Ramli said...

uish.. kronik tu.. nnt hantar gmbr kau snyum smbil menggigil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Design by infinityskins.blogspot.com 2007-2008