Sunday, July 12, 2009

muka kacak, bilik pun lebih kurang

kalau baca belog pelajar-pelajar universiti sekarang ini, kebanyakannya menulis tentang kehidupan minggu pertama mereka pada semeseter baru.. antaranya adalah, hanis zalikha dan izdiyani musawir (NAK MENTION YANG HOT JE) ..

----------

bukan nak riak lah, tapi aku rasa bilik baru aku dekat UTP ini macham cantik.. view dia pun menawan.. sesuai untuk ibu-ibu yang baru bersalin dan bayi yang baru lahir.. (HAHA, WTF)

mungkin ada yang tidak percaya, tetapi jika kamu mahu tahu, WTF sebenarnya adalah "Why is That Fatul" .. dan orang ramai telah mengabaikan "is" itu.. maka, hasilnya, WTF.. jadi, jika tidak mahu mencarut dan tidak mahu menyebut WTF, katakan saja WHY IS THAT FATUL..
(HEH, WTF LAGI)

sambung cerita bilik aku..



ini view dari meja makan, komputer, belajar, bermain, bergayut, bercinta, berbangga dan bersahaja (BAGUS KAN, SEMUA DALAM SATU).. rasa tenang kalau pandang luar.. sebab itu aku cakap bagus untuk ibu-ibu yang baru bersalin dan bayi yang baru lahir..

berbeza dengan roommate aku, view dia pun sesuai untuk ibu-ibu yang baru bersalin juga.. tapi tidak sesuai untuk bayi yang baru lahir..



itu adalah view bilik pelajar lelaki.. sebab itu aku kata, tidak sesuai untuk bayi baru lahir.. cuba bayangkan kalau bayi itu terpandang lelaki dalam salah satu bilik sedang memakai seluar dalam tanpa cover.. ada kebarangkalian untuk bayi tersebut terjun dari bilik ini.. (LOGIK BUKAN?)

sesetengah orang kata, interior design bilik aku ini menyakitkan mata dan warnanya terlalu kontra.. tapi bagi aku, aku suka.. rasa macham nak bawa satu keturunan family tinggal dekat sini (OKAY, AKU MACHAM SUDAH ADDICTED UNTUK TULIS MACHAM)



ceria bukan? siap ada roti Gardenia Butterscotch lagi atas katil.. sememangnya di UTP, pelajar yang baru balik dari cuti semester akan dibekalkan dengan roti Butterscotch tersebut.. (OKAY, YANG INI TIPU)



serius cantik.. (OMG, ITS LIKE SO FATUL BEAUTIFUL) .. hiraukan kerusi yang tidak sama itu.. kerusi aku sudah patah, jadi aku buat sistem barter dengan bilik sebelah yang kosong.. karpet itu juga disediakan jika anda menjadi pelajar UTP (ISH, TIPU LAGI) ..



terbibit perasaan kagum, cinta, sayu, hiba, bangga.. okay fatul, tolong berhenti sekarang..



p/s: (TOLONG SIMPAN RAHSIA NI) ada nama kawan india aku, Raymond Mohandran.. cuba teka apa kesalahan aku tadi? aku sebut nama dia Raymond Mohammad.. nasib baik tak ramai yang tahu..




27 komen busuk:

F A R Y N said...

ko telah menyorokkan sesuatu..

*bantal busuk

*botol susu (sbb ko lom akil baligh)




hahahahahahahaahahahahahahahaha

Fatul Akrul Ramli said...

cehh..
tak gune

jeff said...

kuang hajo fatul.
tak datang jumpa aku pun bertegur sapa. aku ada gak ar butterscotch kalau ko nak makan kat bilik aku.

Abir Abhar said...

perlu ke tunjuk view from tingkap aku?
ceh..

Fatul = Fuck ke?
WTF...

Fatul Akrul Ramli said...

jeff..

hehe..
bilik ko katne?
nnt aku singgah.

abir..

aku rasa itu perlu..
:D
fuck tak sama dgn fatul abir..
lagipun tak baik mencarut..
aku cuma menceritakan asal usul WTF tu

FarA said...

bilik corner :D

jom cheesenan!

Fatul Akrul Ramli said...

jom fara jom..
set the time

Dhada said...

Ketok nak ? Psl bilik pung nk sayu pilu -_-

Haa tuu Gardenia Butterscotch tu feveret aku tau x . Suka tiru ja .

Fatul Akrul Ramli said...

ketuk lah..
haha..

eleh, kamu yg tiru aku.. aku suka dulu okay.. lgpun, aku lahir dulu dari kamu.. :P

Cik Mira said...

cool gila blk ko!

Fatul Akrul Ramli said...

terima kasih..
:)

jeff said...

haha... meh meh fatul. bilik aku kat v4d tingkat atas sekali. hehe

Fatul Akrul Ramli said...

atas skali ke?
malas lah..
kau lah turun..
haha..
bilik aku v4d s3..

[z@ck] said...

lawa gila bilik ko..
10 kali gnda lawa dari bilik aku..
huhuhuhuh..
(T_T)

Fatul Akrul Ramli said...

meh la pindah ke bilik aku..
:D

Monkey D Luffy said...

cantiknya bilik

bertuah ko belajar situ

Fatul Akrul Ramli said...

tu la..
alhamdulillah..

nur zara said...
This comment has been removed by the author.
MeFrEe said...

knp mesti letakkn roti tu atas kain pelekat? apekah?? haha

Fatul Akrul Ramli said...

zara..

meh la datang sini..
:D

diba..

sebab.. errr, sebab.. :P

shakinah said...

aku tak suka bilik.
aku suka wardrobe tu.
:)

Fatul Akrul Ramli said...

eleh..
ckap je kau suka butterscotch tu..

shakinah said...

aah.
so tak reti2 nak belanja aku 1 tan lori roti tu?

Fatul Akrul Ramli said...

takpelah..
lain kali k..
:D

abib.yg.hairan said...

dan2 kemas...lagi2 abi..

Fatul Akrul Ramli said...

kemas dow..
dari bilik org tu..
ehem2

..::mrsMeme::.. said...

apsal nk ada roti gardenia sbgai hiasan?

hahahah...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Design by infinityskins.blogspot.com 2007-2008