Wednesday, August 19, 2009

fatul, amy search dan aizat.. siapa handsome?

apa yang membezakan aku dengan rakyat malaysia lain adalah, aku tidak terlalu obses terhadap artis tempatan.. baru-baru ini Amy Search dengan Aizat datang UTP.. mereka menyanyikan 5 buah lagu setiap seorang.. aku tidak faham kenapa aku tidak berminat langsung..

aku akui yang aku suka gila dekat lagu-lagu aizat dan amy search SAMPAI SANGGUP BUAT LAGU MEREKA JADI ALARM UNTUK BANGUN PAGI LAGI.. tapi bila mereka datang UTP dan buat persembahan, aku jadi tension.. (HAHA, BODOH AH FATUL) ..

masa amy search dan aizat datang tu, budak-budak UTP macam..

"OMG!! AMY SEARCH!!!!"

"WE LOVE U AIZATTTTT!!!"

"ARRRGGHHHH"

"BALIK LA WEI!!"

okay, contoh last tu aku tipu.. tapi memang macam tu la jadi bila amy search dan aizat datang.. dan apa yang aku cakap ketika mereka datang adalah..

"bodoh, apa aku buat dekat sini?"

"eceh.. suara aku lagi sedap dari kau lah amy search"

"rambut aku lagi lebat dan lagi kerinting dari amy search rupanya"

kalau dekat mana-mana pun, aku akan membuat reaksi begitu juga.. tidak excited terhadap artis malaysia.. kalau kamu jumpa misha omar dekat mid valley, mesti macam ni reaksi kamu kan..

"eh misha omar!! omg misha!! misha, nak sign.. misha, misha , i sukaaa sangat lagu-lagu u okay"

tak payah tipu lah.. aku tahu.. tapi kalau reaksi aku pula macam ni,

"misha omar? okay.."

tidak ada perasaan bukan? sampai ada rakan-rakan aku yang akan berfikir 3,4,5,6,7,8 kali kalau nak ajak aku pergi mana-mana konsert..

janganlah salahkan aku..

aku cuba bayangkan kalau aku jadi artis, dan ada peminat aku yang berperangai macam yang aku cakap dekat atas ni.. OKAY TAK DAPAT NAK BAYANGKAN (-__-")

kalau aku jadi artis, siapa nak jadi peminat aku.. angkat tangan cepat!!

29 komen busuk:

joegrimjow said...

mahathir lagi hensem

anisizatyA.J said...

hahahha...i pon x minat sgt dorng tu..anyways "muka macam pisang" ? hahahahah gila keji korang describe org..hahaha

Dhada said...

Angkat kaki bole tak ? ;0

Fatul Akrul Ramli said...

joe..

tipu..
aku lagi hensem..

anis..

haha..
tapi memang betul tahu..

dhada darling..

angkat lutut je.
kaki tak boleh..

tumbler biru said...

huh.

ni sure dengan harapan amy search ngan aizat baca entry ni dan terkinja2 jerit

OMG! MNG! FATUL MINAT AKU LAH WEI RUPANYA!

Fatul! aku peminat no satu blog kau lah sebenarnya! (kata mereka lah. bukan aku :P)

Fatul Akrul Ramli said...

kalau macam tu, boleh la suruh mereka buat konsert special untuk aku.. haha..

BELALANG said...

ha3... 3 orang ... belalang x perlu nak tilik pun dah tau sape ensemm... hik

amy search >>> dah tue kot.. walaupon muka awet muda...sore maintain abis.. tapi tua lah.. stamina xde ha3

aizat >>> da kurus hensem la konon.. ha3
x chomel da die.. ho3
muke dah kcik tapi lobang hidung masih menjadi pojaan hatiku,, ha3
bleh msuk 20sennn

n yg tinggal fatul...
sah2lah fatul yg hensem dr mereka berdua.. ha3
so.. mmg fatul HENSEM ha3

(ne dah kipas lbh2 nie,,, bak dtg 2osenn) =p

Dr Wan Munira said...

fatul lah :) hee

[z@ck] said...

fikir dua kali nak jadi peminat ko..
hahahah
=P

fadzilah said...

semuanya tak hensem..
hahaha...jgn marah ye fatul

J dowh!! said...

gila bes blog ko
aku adik amirah dowh

Fatul Akrul Ramli said...

belalang..

haha..
sumpah aku sayang kau lebih..
nak 20 sen?
meh sini, aku bagi 20 ratus sen..

wan munira..

alamak,
blushin lah..
:P

zack..

cehh..
tak sayang kau lah macam ni..

Fatul Akrul Ramli said...

fadzilah..

takpe2,
lepas ni kita clash!
:P

J..

eh, adik mira..
eheh..

hannamaruku said...

fatultamanmajufatultamanmaju
fatultamanmajufatultamanmaju
fatultamanmajufatultamanmaju
fatultamanmajufatultamanmaju

Monkey D Luffy said...

kalau cerita pasal muzik, penyanyi, dj radio... sumpah haram aku x tau

Fatul Akrul Ramli said...

hanabusuk
hanabusuk
hanabusuk
hanabusuk..

haha.. hana, jgn online lah!


kapten..

ish2..
kesian kau..

F A R Y N said...

yg penting..
ko lom akil baligh..
sekian..

Fatul Akrul Ramli said...

yang penting, kau memang tua..

sue-mai.al-musadda said...

aku tanak jadi peminat ko..hahaha

hannamaruku said...

fatultamanmajufatultamanmaju
fatultamanmajufatultamanmaju
fatultamanmajufatultamanmaju
fatultamanmajufatultamanmaju

eh teronline lagi.bye.

Fatul Akrul Ramli said...

sumai..

sampai hati kau kan..
T__T
tsk2~

hannabusuk..

weh, jangan online lah..
u online skali lagi, i ketuk kepala u..
u, pegi pasar malam tau malam ni..

hannamaruku said...

fatultamanmajufatultamanmaju
fatultamanmajufatultamanmaju
fatultamanmajufatultamanmaju
fatultamanmajufatultamanmaju

joegrimjow said...

ak kat v5d 313
meh la jumpe
hehe

khairierahman said...

kalao ko pakai costume lady gaga mungkin aku boleh pertimbangkan nak jadi kipas ko.. hahahahaha.. XD

Fatul Akrul Ramli said...

hanna..

i merajuk dgn u..
i tension dgn u..
i emo dgn u..
:(

joe..

kau ada sampai bila?
jom lah lepak kafe ..
mls la nak naik bilik kat v5 tu..

khairi..

susah la macam tu..
tsk2~
T__T

.kakijalan. said...

roy, hati kau keras. weh amy search tu aizat tu.

Fatul Akrul Ramli said...

haha.. kalau kau kenal aku, mesti kau kata hati aku lembut gilaa

milimilo said...

kalau u jd artis,suruh hanis zalikha jd pmnt la..huhu..kalau compare handsome antare amy n aizat,mungkin boleh mng..tp suare blom tntu lg..

Fatul Akrul Ramli said...

haha.. dia sombong dgn i.. mesti tanak jd fan i punya..
wahh, terasa bangga pulaa.. :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Design by infinityskins.blogspot.com 2007-2008