Saturday, August 29, 2009

tahu tak dekat mana boleh culik mamat Bangladesh?

bagi jejaka kacak dan masih belum berkahwin seperti aku, sudah semestinya kerja-kerja mengemas bilik dan membasuh perlu dilakukan sendiri.. tapi semester ini aku semakin malas.. kalau boleh nak culik mana-mana mamat Bangladesh dekat luar sana lepas itu suruh dia kemaskan bilik aku..

oleh sebab aku masih tidak dapat culik mana-mana mamat Bangladesh itu, aku sering menghantar pakaian kotor atau busuk atau masam atau ada tumpah air sirap atau ada tumpah kuah kari kepala ikan ke dobi..

dobi yang aku pergi pula 5 minit dari UTP.. yang dalam UTP pun ada tapi gedik nak pergi yang dekat luar.. YELAH, MANA TAHU KALAU KELUAR UTP, TIBA-TIBA JUMPA MAMAT BANGLADESH, BOLEH TERUS BAWA MASUK DALAM KERETA LEPAS ITU KURUNG DIA DALAM BILIK AKU..

orang yang dekat kedai dobi yang aku pergi itu pula sudah kenal aku.. mana tidaknya, dua minggu sekali dia akan tengok muka aku.. sampai sudah tidak perlu tanya nama aku lagi..

"haa, fatul kan? tak banyak baju hantar harini.."

okay, setakat kenal nama aku tidak mengapalah kan.. tapi sebentar tadi, aku mahu ambil balik pakaian yang aku hantar ke dobi.. dari jauh lagi, tuan kedai sudah nampak aku dan cepat-cepat dia ambil beg yang berisi pakaian aku.. sesampainya aku di kedai dobi itu, aku berkata kepada tuan kedai..

"wahh, dari jauh dah tahu saya punya ye kak"

kemudian akak itu menjawab,

"mestilah.. akak kenal sangat boxer warna merah dalam ini siapa punya"

(-_______-")

43 komen busuk:

shakinah said...

kenapa mesti bangla?
kenapa bukan nepal?
indon ke? american?

Fatul Akrul Ramli said...

ada kisah di sebalik itu..
nanti kan.. ecehhh

~~ maira ~~ said...

nape musti boxer yg pemes?

Abir Abhar said...

oh..
baldi aku pun dah penuh ni

Just_najmiE said...

woah, boxer lagi femes dr tuan dia... hohoho.. carik la awek sorg, pastu kurung dlm bilik.. eh, boleh kah?.. hehehe.. kawen dlu tau.. =P

•·.·´¯`·.·• naDDy •·.·´¯`·.·• said...

kat kawasan umah aku banyak bangla..indon pon ade..myanmar..filipina..kemboja..pilih je mane ko nak..

khairierahman said...

akak tu da hafal setiap seluar2& baju2 dalam ko tak? hahahahaha..
p/s: jangan dowh, bangla suke korek hidung.. seriesss!!! pftt!

Fatul Akrul Ramli said...

maira..

tak tau lahh..
mungkin boxer tu lawa kot..

abir..

okay
bye

najmie..

tula pasal..
eh, kalau tak kawin pun boleh je nak kurung..
eheh..

naddy..

aku amik ko jelah.
boleh?

khairi..

nasib baik bukan semua..
kalau tak, aku bagi je semua pakaian dalam aku dekat akak tu..

♥ sOFIa ♥ said...

aku tauuu.

fatul kau sengaja kan beli boxer merah? hahaha.

kau nak menarik hati bangla kan?

cepat ngakuuu!

heee :P

Hafiz Hamid said...

soplohh??

doplohhh????

pennooohhh??

amalina wahida said...

tahu!
kat kedai kain yg saya pergi tengah hari tadi..banyakkk bangla..


*euww.... bangla geli lah fatul.. sila impikan yang lain lah kalau boleh..*

Fatul Akrul Ramli said...

sofia..

eh,
mana ada..
aku nak tarik hati mak bangla tu.
ecehh..

hafiz..

teh o ais satu..

amalina..

owh..
esok pergi lagi..
lepas tu mintak nombor fon diorang..

cIk JanNah said...

wow sexy la.
bower kaler merah!
ahax

Fatul Akrul Ramli said...

hehe..
jgn la cakap macam tu..

k.e.r.i. said...

merah tu ada bentuk-bentuk love tak?
muahahaha

Fatul Akrul Ramli said...

demm u

[z@ck] said...

kahkahkah..
=P

boxer merah equals to fatul!

Fatul Akrul Ramli said...

tsk2~
kesian aku

Monkey D Luffy said...

mat bangla boleh jer... tapi bayar dengan body ko

haha

Fatul Akrul Ramli said...

uish..
tanak la aku..

★mariam badidu★ said...

kenapa mamat bangladesh? sebab diorang salu pakai kemas2? mcm berseluar+berbaju tuck-in bila outing? :s

Fatul Akrul Ramli said...

taklah..
sebab dorang rajin..
cuba tengok dekat tmpat pam minyak..
rajin kan dorang..

sue-mai.al-musadda said...

boxer ke g-string fatul?ko biar btl ni..hahahaha

~~ maira ~~ said...

boxer merah plain or boxer love2 or boxer bunga2 matahari...

erkk... x rock la bro boxer bunge...uhuk2

Fatul Akrul Ramli said...

sumai..

gstring pun ada jugak..
tapi dia tak perasan pulak..

maira..

eh, apa barang bunga2..
love terus..

hannamaruku said...

eee fatul pakai boxer wane merah..
eee pecah rahsia :P

Fatul Akrul Ramli said...

eleh..
u pakai boxer kuning i tak heran punn

melle. said...

bangla? depan sogo banyak gilaa.


psst, boxer merah kan kau nak wasiat dekat anis mana tah,haha

Fatul Akrul Ramli said...

bawak sini meh..
hanis lah..
ish2..

melle. said...

dorang busuk, aku tak sanggup nak kendong,HAHA (sadis gila)

melle. said...
This comment has been removed by the author.
Fatul Akrul Ramli said...

cari la yang wangiii..
ya ampunnn

SuFy said...

haha..jaga2 kalo ada mat bangla baca post ko ney..haha...

Fatul Akrul Ramli said...

haa.. dah boleh komen..

momguess said...

knp boxer ko wana merah
bukan pink
auwwwww

knp mesti mat bangla
bukan minah indon
ahakssss

Dhada said...

Wahhh kantoi suda boxer merah babe ! ;D
Tu favourite ehh ? hahaha

Pemadam Baru said...

fatul...


kat tanjung malim byak ma bangla..
pelbagai jenis ketinggian..
variasi kekacakkan..(okeh, yg ni perlu ke bg ko?)
berjenis2 kegagahan..(sekali lagi..perlu ker?)

jadi ko nak yang mane?
bg sikit ciri2 bangla idaman ko..
aku tulung culikkan untuk ko...
pastu g pos laju ke utp..
okeh?

F A R Y N said...

ko nak mamat bangla eh?
nanti aku culik untuk ko...hhaaha

Merissa K. said...

i have an extra mamat bangla stashed in my room. nanti i suruh dia pergi ur room ok?

RM5.74 sejam for his services. tapi kalau u nak additional service, tambah lagi RM2.99.

sekian terima kasih.

:)

Fatul Akrul Ramli said...

momguess..

alaa..
merah kan hot.
baru ramai wanita tergoda..

dhada..

ha ah,
faveret aku..
nak pinjam ke?

pemadam..

meh bak sini..

faryn..

aku nak kau.
boleh??
haha..

merissa..

come2..
v4d-s3-2..
hantar yeah..
haha

mrs camillo said...

elok sgtla ...

haha...

boxer pon nak anta~

tsk3~

Fatul Akrul Ramli said...

dah tu,
nak tolong basuhkan?

Mr. Juber said...

hmmm, no offense but please do respect Bangladeshi people, they r also humans, they were not born to clean ur rooms and do all tht dirty jobs, they r hardworking people, more hardworking than the malaysians, only because their country is overpopulated and politically unstable, they have to go around the world to survive and support their family back home, so please dont think that they r cheap, the conditions and the problems they have faced made them look cheap. i dont really know what is the reason behind this post with bangladeshi guy, sorry if i misinterpreted.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Design by infinityskins.blogspot.com 2007-2008