Friday, September 4, 2009

kau suka lelaki buncit tidak?

teringat aku ketika zaman berpuasa dekat asrama dahulu.. makanan dekat asrama memang macam gampang.. lagi-lagi time sahur.. jujur aku cakap, makanan sahur dekat asrama aku lagi teruk dari makanan kucing..

maka, bila time nak balik rumah, memang excited gila lah.. kalau boleh, nak beritahu dekat semua kawan-kawan dekat rumah

"woi, aku cuti ni.. aku nak balik!!"

biasanya mereka akan jawab macam ni lah..

"lama ke kau cuti? tak payah la lama-lama"

demm.. mereka sepatutnya bersyukur kerana aku nak balik.. bukan senang nak jumpa aku.. hanis zalikha pun tak dapat jumpa aku.. tapi bila aku nak jumpa dorang, dorang tak excited pula..

biasanya aku balik rumah naik bas RapidKL sahaja,sebab rumah aku dengan sekolah hanya 20 minit.. (memang berbaloi-baloi).. ketika di dalam bas pula, aku suka dengar perbualan orang lain.. ada yang mencarut-carut, ada yang mengumpat..

"oi senah, kau tahu tak laki si milah tu nak kawin lain.. ee, lelaki ni nafsu kuat sangat.. tak pernah puas!"

satu hari tu, aku tertarik dengan perbualan dua orang wanita berusia lingkungan 25 tahun.. seorang bernama dila dan seorang lagi farah..

"farah, kau tak mahu kahwin ke? umur kita ni dah semakin meningkat"

si farah menjawab,

"alaa, susah nak jumpa Mr.Right laa.."

dila bertanya lagi..

"macam mana lelaki idaman kau?"

farah menjawab,

"kalau boleh, aku nak yang perutnya buncit.."

dila membalas lagi,

"hahaha, kelakar lah kau.. kenapa nak yang perut buncit?"

farah menjawab,

"sebab lelaki perut buncit ni romantik, lepas itu pandai jaga perasaan kita.."

perempuan tu mesti banyak tonton drama melayu dekat RTM1, tak pun cerekarama dekat TV3 pada setiap hari sabtu jam 10.00 malam.. tak pasal-pasal aku buncitkan perut aku lepas tu.. tapi tak ada pula siapa-siapa yang mahu masuk meminang.. T___T

okay sekarang, aku nak kira berapa ramai perempuan suka lelaki buncit.. kalau cukup ramai, aku akan buncitkan perut aku.. lepas tu aku akan mengorat hanis zalikha.. (-___-")

48 komen busuk:

shakinah said...

tau takpe.
makanan kat asrama dulu sume sepesen je.

telur merah.
tauhu merah.
ikan tongkol tu. tapi aku panggil ikan kayu.
daging masak ape tah yang kuneng2 ngn sayur bayam ke amende tah tu.

stended hari jumaat je makan nasik ayam sebab high table.
cehh.

GaDiS KaMpUnG sEpArA BaNdAr said...

laki perut buncit????

err.....

Dhada said...

Ta sukala lelaki buncit tp selalunya lelaki akan jd buncit after kahwin .

•·.·´¯`·.·• naDDy •·.·´¯`·.·• said...

buncit lepas kawin tu normal la.seblum kawin, takmo ar...


dulu makan kat matrik, sedap sangat.sebab tu jadi sehat time matrik.hahahaha

Jack-O said...

lelaki buncit equals to romantic?
owh smpi skrg xbleh nk masok dlm kpale otak knpe plak buncit ade kaitan ngan romantic..

emm..org laki ske x pmpuan buncit? naaahh.. d same goes ngan org pmpuan gak. enough said.

:)

PenSeL 2B said...

ak x buncit..
tapi ak romantik..
tapi aku lelaki...
kalau ak cakap ak suke lelaki bncit ko cnsider sbg 1 vote y sah utk survey ko ni x..

hannamaruku said...

seyes, lelaki buncit mmg romantik.

abah i romantik apa.
tetiap hari suap mak i makan karipap.

eh sorry, karipap untuk hari ni habes.
esok plak.

mohd J said...

wat da heck..
org kurus cam aku nk letak mne?

hanes zalika ade ckp die ske laki buncit ke?

cinta itu mmg buta.ape best nye laki buncit?

anisizatyA.J said...

hahahaha..serious makanan dewan makan macam shit! boleh kira sebelah tangan berapa kali i bangun nak sahur kat sana

Just_najmiE said...

tak2, tak suka laki boncet.. kalau pas kawen dia nk boncet, takpa.. kiranya tugas bg dia mkn sgt dilakukan dgn baik.. hahaha..

kalau sebelum kawen tuh takpayah la..(^^,)

.rafiq. said...

i pun suke laki buncit. aw aw.hahahaha

Hafiz Hamid said...

aku pn da buncit da, harap2 ramai le yg nk..

cik lubakpink said...

laki boncett?
xsuke...
hehe~~

Fatul Akrul Ramli said...

shakinah..

sekali dapat makanan sedap,
terus tanak tinggalkan dewan makan kan..

gadis kampung..

ehh,
okay lah tu..
:)

dhada..

haha..
laki buncit yang hensem macam mana pula?

naddy..

ecehh
tak baiklah judge fizikal orang..
ecehh poyo je ayat.. :P

jack-o..

yelaa,
sbb biasanya org buncit dia pandai jaga perasaan orang semata2 nak dapat makanan sedap.. haha

Fatul Akrul Ramli said...

pensel 2b...

okay,
pergi main jauh2..
haha

hannabusuk..

so, kalau tak buncit tak romantik lah?
haa, mana karipap i?

mohd j..

kurus tak semestinya tak buncit kan..
:)

anis..

i rasa i bangun time first day puasa je..
lepas2 tu sorry lah..

najmie..

dont judge a book by its cover..
ecehh..

Fatul Akrul Ramli said...

rafiq..

aw... aw.. aw..
(cam anjing pun ada)

hafiz..

kau perlu bangga dengan perut kau..

lubakpink..

eh,
suka lah..
suka lah..

.Anna. said...

ekeke. oke gak pewot buncit. bley main2 pewot dia nanti. ekekeke :P terlebey sudeyy.

wanie said...

hahha..perut buncitt??
huh romantik ke..
tgk uncle ak perut buncit tp dingin je ngn awekss dy..
ahhaha..=p

manje said...

haha
i like this entry
i suka!
my bf salah dorang the guys yang perot buncit.
n yes, memang true cakap perempuan dalam entry you ni,
chubby guys are romantik + funny.
plus, dorang memang pandai jaga hati.
compared to previous bf, harap kan muka je hensem mcm mat salleh, tapi perangai kalah setan.
haishh~
so yes, i love guys with perot buncit~
=)

rubi said...

i suka six packs jer
mwahaha..

motif: bf i six packs abs + hensem lagi.. *blink2

syahidahariff said...

buncit itu sexy.haha. :D
seriously.

MARiZA said...

laki buncit?
a BIG no no!

MARiZA said...

laki buncit?
a BIG no no!

MeFrEe said...

ske jgak kot..
kihkih

khairie rahman said...

kau bercita-cita mahu buncit? memang daring!! hahaha :))

e l d y said...

eh ?! anti habis gua kalo lelaki buncit .. gua gym utk dpt 6 abs tu korang kena pay attention tau ? .. xD

Fatul Akrul Ramli said...

anna..

eh2,
main elok2 ye..
:P

wanie..

itu maknanya tak ada jodoh..
:)

manje..

owh yeah..
kirim salam dekat ur bf..
or maybe dekat perut dia..
hmmm..

rubi..

hek eleh..
:P

syahida..

yeah2,
i know..
:)

mariza..

a big why2?

diba..

hehe..

khairie..

aku tau..
tapi apa nak buat kan..
:)

eldy..

alaa,
kalau six packs,
lama2 dia jadi one pack jugakk.

chipsmore said...

sy x suke lelaki buncit..tp pena suke muncit...
tp dy xde la buncit pon actlly...
tp kalo anda buncit..hanis zalikha nk ke kat anda?? ahahaha :D

Fatul Akrul Ramli said...

tsk2~
sedih betul soalan tu..
T___T

wanie said...

btul ke xde jdoh..
t aku g taw uncle ak..haha..

uihh pedas 2 chipsmore..
fatul,lu kena beb!
haha..

xpe..mind set msti +ve..
yeahh..

Fatul Akrul Ramli said...

alaa..
tanak pun hanis zalikha tu..
saje je nak gedik..
T___T

lea said...

kalo lelaki yg perut buncit tu sweet..
layankan jela..
tapi kalo perangai cm hantu...
hurmmm...faham2 jela..hehe

mrs camillo said...

zye suke perut besar

*perut besar oke*

bukan buncit~


zye suke badan besar

*badan besar oke*

tamo yang keding2 n tinggi cam galah

ouh3~~~

*da angau semula*

(kenapala zye bace post ni.. kan da angau)

haha

Razman said...

aku suka lelaki buncet..kalau boleh aku nak semua lelaki buncet..maka aku je slim..mesti rmai awek nak kat aku..

melle said...

lelaki janggut lebih romantik .ahha.

~~ maira ~~ said...

pacik... kamo mmg nk menggemokkan diri untuk pmpn suka ka...
laki gemok kekdg x boncit... eh ade ke??

Fatul Akrul Ramli said...

kalau perempuan buncit macam mana pula? romantik tak? haha

[z@ck] said...

x bernafsu ak tgok yg perut buncit..
hahaha..
klu lpas kawin buncit..no hal..
tp b4 kawin..no no no...
hahaha

SuFy said...

kah3..lawak..huhu, xmo la laki muncit....huhu..tp seyes ckp laki prut buncit memang kebanyakan pndai wat lawak..mybe tu satu kelebihan diorg..ekekkekk

wanie said...

haha..
pengakuan jujur giler..

hahha..fatul..ko nak thu ke..
kalo pompuan prut buncit rmantik x..
ko try r dlu..haha..amacam..hihi..

ehh ko ni dak mechi jgk ekk..?
waahhh..c++..

Kak Rose said...

lelaki perut buncit romantik? hahaha...sengal betul dak pompuan tu... pengalaman kurang lagi tu...
dah kawin esok taula dia... kekeke


tepuk perut tanya selera...

tidak hensem sama sekali tau... ;p

F A R Y N said...

adakah dalam perut tu ada duit?

jeBateja said...

Apa barang perut buncit....penat arrr..aku jaga perut aku ni jgn buncit...yg buncit gak di carik orang.....tak adil tul dunia ni...ahakz

melle said...

perempuan buncit?ahha
ELEGAN
haha

diLa said...

dila itu bukan aku bukan?
bukan. haha..tp betol aa..
buncit cm sweet jek..
macam la..
tade pon sweet mane. hahak

Fatul Akrul Ramli said...

zack..

ecece..
yelah tu tak bernafsu..

sufy..

kalau dah jodoh,
takkan nak tolak kan.
:D

wanie..

siapa buncit?
jom kapel ngan aku..
T___T

kak rose..

itu dia,
kata2 orang berpengalaman..
hihi..

faryn..

cuba la xray..
nanti tau la..

Fatul Akrul Ramli said...

jebateja..

perut buncit stylo la.
boleh letak barang atas perut tu..

melle..

kau elegan tak?
kalau ya, mesti buncit..
:)

dila..

eleh,
tanak mengaku pulak..
ketuk kang..

wanie said...

haha...
ak buncit..tp juz 2jam lps r..
jom kapel..
ini seriyess..haha..
wink~=p

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Design by infinityskins.blogspot.com 2007-2008