Friday, October 30, 2009

15 minit aku fikir mahu letak tajuk apa..

aku dan kawan-kawan aku suka mengeksploitasikan perkataan.. contoh macam nama aku.. "fatul".. ada pula kawan aku panggil, "fuck betul", ada yang panggil "faktor".. macam-macam lagi la.. kalau dekat sekolah dahulu, kalau nama yang susah hendak dieksploitasikan, kami akan menggunakan nama bapa.. contohnya,

"nama saya afiq bin samat"

kemudian, kami berfikir untuk mengubah nama afiq kepada sesuatu yang buruk, hodoh, keji dan sebagainya.. tapi tiada idea.. disebabkan terlalu emosi kerana tidak dapat mengeksploitasi nama afiq, kami mengambil keputusan untuk mengeksploitasi (SIAA BANYAK GILA MENGEKSPLOITASI.. SUDAH LA SUSAH UNTUK DIEJA) nama bapanya.. samat.. samat boleh juga dipanggil sebagai simen, smart, semut, sumbat.. oh banyak lagi..

nak dijadikan cerita.. ada seorang kawan aku bernama syafiq bubbles.. tahu tidak bubbles itu apa? bubbles adalah buih.. nama dia macam itu sebab masa sekolah dahulu, dia orang yang paling excited kalau nampak buih-buih yang orang tiup tu.. (-___-")

memandangkan kawan-kawan aku dan aku suka mengeksploitasikan nama atau perkataan.. kami telah mengeksploitasikan nama syafiq bubbles menjadi,

"syafiq boobless"

jangan buat-buat tidak tahu boobless itu apa.. kalau tidak tahu juga, cepat-cepat google sekarang.. cuba bayangkan kalau kami panggil macam itu dekat perempuan.. agak-agak dapat makan kasut tidak? T__T

21 komen busuk:

Wanie said...

ahaha
hahahhahahha
like dis one!
thumbs up.

Fatul Akrul Ramli said...

:)

khairierahman said...

tak ho liao lah boobless.. huhuhu

hannamaruku said...

falutamaju yearghhh.

wanie said...

haha..sengal dowh!
tp btul la 2..
mse dlu2..eh evn skng pom still men create nme mmber2 suke ati je..

emmh wanie xrase kne selipar..
emm lbih dri 2 rse..
asid kott..yer!asid kt kuke 2 nnti..
wahh jd haloween la jp lg korg2..haha..

Fatul Akrul Ramli said...

khairie.. dah tu apa yang ho liao?

hana.. hannatamanmaju.. :P

wanie.. wah.. ganas gila ah.. apa barang pakai asid.. alkali dah la.. :P

Livvy said...

makan kasut..terberak kasut pun boleh...

LILO said...

hei.

noti gile ;)

chipsmore said...

boobles tu apa?? hahaha..

eh! i link ur blog...
sudi sudikanlah link saya juga..hikk ;)

chokio_nia said...

haha..taleh blah la..haha..seb bek ko laki..mang ko boobless pon..haha

•·.·´¯`·.·• naDDy •·.·´¯`·.·• said...

agak2 kasut saiz brape tu?



aku pon suke mengeksploitasikan perkataan. ade membe skolah dulu, ayah dia nama othman, aku panggil ikan toman.hehe

shazika said...

uiks
tak elok main nama org

sesetengah org tak ske org main nama mak ayah tau

siggplus said...

aku pn boobless gak..hahaha

wanie said...

emm xjmpe alkali dowh..
makcik minali kt sbelah umh da pindah..
dy ckp:dik tarak lali itu balang..
umah suda haancuu itu kena asid laaa..
hahaha..=p

Fatul Akrul Ramli said...

ollie.. cehhh.. kesiann..

lilo.. noti sket je.. :D

cik epal.. boobless adalah.........

chokio.. ceh, tau2 je kan..

naddy.. mungkin 5 atau 6..

shazika.. alaa, itu masa kecik la..

siggplus.. kau memang..

wanie.. cari sampai jumpa

LiLacFlA said...

wahaha jahat betol. dah tobat blom ni?

Merissa K. said...

oh dulu back in primary school we did this :

kalau nama orang tu afiq bin rahmat, time menyanyi lagu negaraku, we'll go
RAHMAT bahgia, tuhan kurnia kan.

kalau nama dia nazreen bin nasir, we go terima kaSIRRRR cikgu.

ok sedikit lame. tapi kamibudak sekolah yg sengal sengal ubi. tsk. what to do? haha.

(alamak, terguna nama sebenar! haha)

wanie said...

klu jumpe nk apply kt spe??
fatul akrul ekk..
cun!da de testi..
tggu lancar je la testimonial 2..
hahha..

Fatul Akrul Ramli said...

LILACFIA.. mestilah sudah.. :)

TASHA.. kurang ajar gila macam tu..

WANIE.. kalau jumpe, apply kat diri sendiri lah ye..

Merissa K. said...

bukan i yang start.. i budak baik. :D

Fatul Akrul Ramli said...

i kena percaya tu ke? eheh. :P

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Design by infinityskins.blogspot.com 2007-2008