Friday, October 16, 2009

aku samseng, percaya tidak?

percaya atau tidak jika aku kata aku pernah menjadi samseng sekolah suatu ketika dahulu? mungkin ada yang kata macam ini,

"eleh, muka macam jambu batu, ada hati mahu jadi samseng"

atau pun begini,

"fatul, tak baik menipu.. hari ini hari jumaat"

aku menjadi samseng dalam satu kumpulan yang mempunyai 3 orang.. cikgu disiplin sekolah aku dulu pun ada bagi nama samaran kepada kami iaitu "samseng tahi kucing".. katanya, kami tidak layak jadi samseng kerana muka kami sangat suci.. (suci macam tahi kucing la maknanya T___T)


cakap sekarang, ada rupa samseng tidak?

boleh dikatakan, kami adalah kumpulan samseng yang paling tidak ditakuti di sekolah dahulu.. dan kami juga kumpulan samseng yang mempunyai paling ramai peminat perempuan.. (WTF KUMPULAN SAMSENG MACAM NI KAN)

samseng tak samseng sangat lah.. setakat langgar peraturan sekolah macam tidak hadir perhimpunan pagi, ponteng sekolah, hisap rokok dan memancitkan tayar kereta cikgu yang tidak cun.. kebiasaannya, kami akan terlepas dari sebarang hukuman kerana cikgu disiplin tidak mengesyaki kami melakukan perkara-perkara yang macam itu.. yelah, kami semua dari kelas pertama, muka pula kacak.. mestilah cikgu disiplin sayangkan kami..

bila aku masuk universiti, aku sudah tidak menjadi samseng.. sebab aku jumpa seseorang yang lagi samseng dari aku..


tak cukup samseng lagi ke?

oh, samseng ini berasal dari subang, masih bujang dan mencari teman hidup.. ciri-ciri wanita idaman dia adalah free hair, seksi, cantik, hot.. boleh kata macam hanis zalikha juga lah.. tapi dia dengan hanis tidak sepadan kerana ketinggian dia adalah separuh dari hanis zalikha.. siapa yang berkenan, jangan ragu-ragu untuk komen.. kalau tidak, samseng ini akan melipatkan lengan bajunya dengan lebih tinggi..


26 komen busuk:

kenwooi said...

haha.. looks more like a non-samseng trying to be samseng.. =P

kenwooi.com

Kennee said...

Samseng Phailed la... XD
Tak gaya samseng langsung la..
Takpe...kesian kat u... i dah nang post u kat innit tu dan jugak klik klik ngan ad ko tu... XD

Fatul Akrul Ramli said...

kenwooi..

haha..
yeah right..

kennee..

thanx btw.. :)

milimilo said...

fuhyooo samseng..
gerunnye muke..angkat kening sket..^___^

Fatul Akrul Ramli said...

haha.. comelnya angkat kening mcm tu

Abir Abhar said...

x senonoh!
haha..

fatul2..
feymes ariz tiba2

Fatul Akrul Ramli said...

haha.. mudah-mudahan ariz dapat jodoh dari post ni

tiara said...

i nak ariez...haahaha

.rafiq. said...

haha samseng nak cari jodoh ek. buat background 'cari jodoh'. ibu ibu bapak bapak

wanie said...

xde rupe smseng pom..
haha..
muke pelawak de la..kiu3..

ai not promote arsenal ke pe ni..
liverpool3!
u'll never walk alone..hoho!

Fatul Akrul Ramli said...

tiara.. go tackle him... haha..

rafiq.. aku tak faham kau ckp apa.. haha..

wanie.. eleh2.. liverpool konon..

khairie rahman said...

ne sebenarnye promosi ke ape ne? kekeke :p

Intaneo! said...

hahahahahahhahahahhahaaha!

.rafiq. said...

mesti kau tak pernah dengar lagu ni.

'cari jodoh'

search sekarang.

mR. 32 said...

weh...
ko jgn crik pasal dgn samseng subang tu weh...
ko crik psl dgn die bermakne ko crik psl dgn ak jgk...haha

Just_najmiE said...

tak takut pun... samseng kah?..

Dhada said...

Kamu samseng ?
Aku jentik dh tergolek (-__-)

Fatul Akrul Ramli said...

khairie.. lebih kurang macam tu gak la..

intan.. sopan sikit gelak tu..

rafiq.. kau post dekat belog kau.. mlas ah nak search.. haha..

Fatul Akrul Ramli said...

mr.32... cuak gila dow..

najmie.. samseng ah tu..

dhada.. kamu ni kan..

wanie said...

yer lorr..
liverpool..hihi..
terbaekkzz!
kn ku setia dgnmu..huhu..
sal plik ke..=?

hannamaruku said...

ok la ok la.
lawak la.

anisizatyA.J said...

baju merah tu lebih menakutkan haha

Fatul Akrul Ramli said...

wanie.. eh taklah , tak pelik pun.. :D

hanna.. ade je ah u ni..

anis.. kecik hati i.. tsk2~

F A R Y N said...

lom akil baligh...ada hati nak jadi samseng..hahaha

pink_butterfly said...

kah3...stuju ngn komen faryn, blom baligh lg ada ati nk jd smseng...geli usus perut aku mbacanya...

Anonymous said...
This comment has been removed by a blog administrator.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Design by infinityskins.blogspot.com 2007-2008