Tuesday, October 20, 2009

anda single? tiada teman hidup? baca ini..

baru-baru ini, aku tukar status facebook aku kepada ini,

"i might be cute, but im not gay"

bukan apa.. dekat ym aku, boleh kata setiap minggu mesti ada sekurang-kurangnya seorang lelaki add aku, lepas itu cakap macam ini,

"hye awak, boleh berkenalan.. kita ringan-ringan nak?"

tak pun, macam ini,

"hye cute, u ni bi ke gay?"

penat tahu layan lelaki macam ini.. kamu nak tak kenal orang macam ini? nanti aku bagi ym mereka.. tak faham betul kenapa orang ingat aku gay.. kalau lepas lihat gambar ini, dan kamu kata aku gay, tak faham betul aku..


okay, mungkin nampak gay

tapi aku tidak peduli, sebab aku bukan gay.. sebab bagi aku, ada cara-cara untuk kita kenal pasti seseorang itu gay atau tidak, ini cara-caranya

1. muka kacak (mungken lebih kurang macam aku)
2. pakaian segak, bergaya, berjenama.. setakat baju "undilah cap ayam" tidak main la..
3. bawa kereta suzuki swift, honda fit/ jazz, perodua kelisa warna silver ataupun gen2 berwarna merah.. (siaa, kau terasa kenapa?)
4. dekat telinga ada subang.. tak kisah lah Subang SS7 ke SS13 ke.. janji subang.. (OKAY, TAK LAWAK)
5. suka pandang lelaki lain.. terutamanya lelaki yang kacak.. (mungkin macam aku)
6. mempunyai sangat ramai kawan perempuan yang hot..

anda ada ciri-ciri tersebut? jika ya, anda dijemput untuk ini..


kelik untuk membesar..

sumpah weh, aku tidak tahu mana datang benda itu..


25 komen busuk:

siggplus said...

cuba try jwb tag aku dekat blog aku..

http://siggplus.blogspot.com/2009/10/jari-hantu-untuk-tunjuk-fuck-bukan.html

heh

hannamaruku said...

hye falut.
u gay ke stret?

manje said...

LOL
ape la kes ni~
not gay?r u sure?
;p

Fatul Akrul Ramli said...

siggplus.. kau cbar aku lah ni?

hanna.. i adalah....

manje.. i am sure im not... single.. wakakak

Anonymous said...

ah upanya ko gay la ek.ergh,sengal!

SOFIA said...

eh fatul
kau straight ke bengkok?
gahahahaha

:P

Just_najmiE said...

hahaha..
kat myspace aku dulu, ada mamat tu ingat aku les.. sebabnya, aku cantik dan single.. tak2, aku sememeh sbnarnya, Hanis Zalikha lg cantik.. dia awek kau dalam mimpi kan?.. hahaha..

Fatul Akrul Ramli said...

anon.. haha.. hek mu..

sofia.. of coz im straight dear..

najmie.. ceh.. bagitau cikgu..

siggplus said...

haha yup2..kalau kau brani lah

klik2 nuff kau

itafukada said...

kamu gay??haha..
asal muka jambu je kate gay..
kalo xmo di cop gay p cr awek la beb.xpun kawen je.hahaha..

itafukada said...

kamu gay??haha..
asal muka jambu je kate gay..
kalo xmo di cop gay p cr awek la beb.xpun kawen je.hahaha..

diLa said...

geli weh.
dah.
aku xnak bace belog ko lagi!;p

khairie rahman said...

bapak kejam muka jambu dicop gay..

[z@ck] said...

kahkahkah..
agknya rmbut ko kot bt org ingt ko gay...

=P

najihah. said...

eew.
geli.

FarA said...

saya kecewa dengan lelaki hot yang gay :(

Merissa K. said...

ahahahah.

i sense mockery dalam point kereta yang dipandu. saya mcm kenaaaaaal je driver kereta yang , ok mungkin tak perlu ckp di sini. haha.

nothing's wrong with being gay. ;)
(point mintak kena rejam, barangkali)

tapi yes, at least having people mistake you for a homo, it shows that you have the looks, style and confidence to pass as one.

compliment ok itu. :D

(btw btw, two nights ago yg awak ckp tu kat mana? kat mamak or kat jamming studio time open house skarface?)

oh, dan sorry comment pjg tak hengat. ;P

Razman said...

orang selalu ingat aku les..aku layan jelah..dpt webcam tgk adegan 1 kaler...

raihanah said...

fatul pakai google chrome le mozilla xbest

pink_butterfly said...

knapa msti suma llaki ensem adalah gay??? kenapaaaa???

Anonymous said...

brader,

jgn la perasan sgt..cube tanya org sekeliling ko tu,mana ada ckp ko hensem..tgok cermin sket brader..kalau yer pun nak buat blog, jgn la perasan hensem..benda aib ni jgn citer kat org, x elok..dah pompuan xnak kat ko, jgn la buat citer kote pasal laki pulak...

ok la brader..gua chow lu..ingt pesan ni, JGN PERASAN SGT OK? kalau lu post benda2 bangang lgi, gua dtg lgi..assalamualaikum

Fatul Akrul Ramli said...

acee.. ada orang gay nampaknya.. kau datang ah lagi.. aku suka.. tengok kau boleh komen ke tak lepas ni..

anisizatyA.J said...

hahahahahhah orang add tnye u gay? oh please

Fatul Akrul Ramli said...

oh sooo pleaseee.. T__T

IkanStim said...

ciri2 1st ada pada aku
hahahahaha
jk

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Design by infinityskins.blogspot.com 2007-2008