Monday, October 26, 2009

persamaan bola sepak dan filem lucah

malam semalam, boleh kata majoriti budak lelaki di UTP keluar untuk menonton bola.. Manchester United, Liverpool dan Arsenal main semalam.. lelaki handsome macam aku sahaja yang tidak menonton bola.. boleh kata, kawan-kawan aku semua tahu yang aku tidak minat menonton bola.. kalau aku ajak mereka tengok bola,

"muthu, mari kita menonton bola di mamak di luar sana"

muthu menjawab,

"kamu membuat lawak kepada saya ye fatul?"

bukan aku tidak minat untuk menonton bola, cuma bagi aku menonton sahaja sudah cukup.. tidak perlu mahu cakap macam ni,

"oi rooney, babi betul bawa bola macam itu"

"ha, sepak bola tu.. sepak la bodoh"

WTF kau jerit kuat mana pun, bukan orang dalam televisyen itu boleh dengar.. masa sekolah dahulu, aku ada seorang kawan yang perangai lebih kurang macam aku.. tidak berapa minat untuk menonoton bola.. jadi, aku pun bertanya kepada dia,

"abu, kenapa kamu tidak minat menonton bola?"

dia menjawab,

"sebab menonton bola ini lebih kurang macam menonton filem lucah.."

aku bertanya kembali,

"kenapa kamu berkata begitu?"

abu membalas,

"kalau kita tengok filem lucah, watak dalam filem lucah itu yang akan menjerit.. ahh, ahhh, ahhh bebeh.. dan kalau kita tengok bola pula, orang sekeliling kita yang akan menjerit.. ahh, ahhh, ahhh goaaalllll.. sama sahaja, dua-dua pun menjerit.. "

aku mencelah,

"macam itu saja?"

dia menjawab lagi,

"maka, pelakon filem lucah dan penonton perlawanan bola sepak adalah sama, kedua-duanya horny.. "

sumpah aku tidak boleh tahan gelak bila pertama kali aku dengar dia bercerita.. tapi sebab sekarang sudah 100 kali aku dengar dia ulang benda sama, rasa macam mahu berak dalam seluar sahaja..

37 komen busuk:

atiQah adNan said...

lelaki hensem tak minat menonton bola? ohh statement itooo!!

TashadeNatasha said...

hahahh! i like this post very much.

bf aku smlm smpai tak nak bercakap dgn aku sbb MU kalah.

Fatul Akrul Ramli said...

atiqah. kenapa dengan statement itu?

tasha.. wahh.. sampai mcm tu skali?

lea said...

hoho....
bagus betul jaawapan abu tu....

najwa hazirah halmi said...

hahaha...
dah lamer xtengok bola sepak sambil jerit2....

raihanah said...

rai suka bola gila gila punya suka kaw kaw ah tapi x semestinya suka lucah2...hahaha

jeff said...

tapi kan, saya ada di sini kerana ingin membuktikan bahawa rai suka benda2 lucah. wahaha

fizafreak said...

hahahaha...
ada lagi satu persamaan

kalau tiba-tiba blackout

"AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA"

penonton bola atau penonton filem lucah mesti frust gile-gile....

terus sama-sama nak terjun bangunan...

=p

Fatul Akrul Ramli said...

lea.. abu memang macam tu..

najwa.. pegi tgk sekarang dan terus jerit..

rai.. ada ke bola sepak yang lucah? :P

jeff.. jangan buli rai okay jef..

fiza.. aaa yang tu lain sikit..

taz said...

sumpah kelakar abu tu :D

hannamaruku said...

falut, nak nombor fon abu :(

joegrimjow said...

hehe
xsama xsama
kooot

Fatul Akrul Ramli said...

taz.. dia memang, nasib baik dia tak handsome..

hana.. kenapa smiley sedih??

joe.. sama sikit laa

Just_najmiE said...

I terprasan yg hana comment ur name as falut.. muahahaha!!! XD XD

bola tak minat, filem lucah pun tak minat..

Fatul Akrul Ramli said...

hana tu memang macam tu. sebab tu i eja nama dia hanamukuru

ween said...

Abu bijakkk :D

Fatul Akrul Ramli said...

setuju dgn dia ke? haha

siggplus said...

jadi di mana datang ejakulasi dalam bola?heh

Fatul Akrul Ramli said...

aku tak reti la benda-benda macam ni..

khairie rahman said...

fatul, aku pon tak minat bola.. tapi sebab berlaenan.. hahahaha..

Fatul Akrul Ramli said...

apa sebab dia?

Anonymous said...

liverpool menang kn abu kn kn;D

.rafiq. said...

liverpool menanggg.hahaha
tapi arsenal seri pulak.cis.

Fatul Akrul Ramli said...

anon.. ye, liverfool menang..

rafiq.. takde rezeki ah tu.

chokio_nia said...

haha..aku pon tak tahan gelak..sempoi ah abu..haha

reen_sofee said...

link my blog

cheritaserangaku.blogspot.com

Azamar Normaziah Aijuddin said...

giler cool blog!!!
mane nak update ek???

Fatul Akrul Ramli said...
This comment has been removed by the author.
Fatul Akrul Ramli said...

chokio.. hehh, abu ni betul la..

reen_sofee.. later k..

azamar.. update apa?

pink_butterfly said...

bola sepak?

nak watpe tgk bola kene kejar bramai2...pas2 dah dpt, d tendang pulekk...bushan2!

Fatul Akrul Ramli said...

tu yang best tu..

wanie said...

aduss..berulang2 kli ku bce.sal la nk ssh ngat nk fhm..emmh ni msti sbb kpale da pusing ngn assngmnt test n projek!huh..mrh btul..igt ke mkin genius otak ni..plik2..

eh fatull..best pe tgk bola..liverfool yeah!u'll nvr walk alone..
tgk bola smbil bantak rti cnai pns2..kaw!!hihi..

Fatul Akrul Ramli said...

cehh.. kamu sorang je tak faham.. orang lain faham je..

wanie said...

haha..
eh ye ke..
emm prob wanie la 2 kot..hihi..
sori..nk bt cmne..xgenius r..huhu

emm sori??sori nek lori r..
aduss..
uitt cmne ekk lagaknye klu awek ko suke tgk bola tp ko x?aduss..dunia da trblik ni..sadiss..

Fatul Akrul Ramli said...

haha.. malas ah nak fikir pasal tu.. :P

crazy_labelle said...

kalo porn = bola sepak

abes tu
"oi rooney, babi betul bawa bola macam itu"
"ha, sepak bola tu.. sepak la bodoh"

diorg ckap ape pla kalo tgk porn? hmm...

Fatul Akrul Ramli said...

haha.. jangan lah tanya macam tu..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Design by infinityskins.blogspot.com 2007-2008