Tuesday, November 17, 2009

akhirnya, ada juga topik yang matang..

setiap orang pun pasti ada sesuatu perkara yang dikesali.. maksud aku, kamu buat sesuatu perkara yang kamu rasa seronok, kemudian beberapa ketika, bulan atau tahun kemudian, kamu menyesal dengan apa yang kamu buat itu..

aku bagi satu contoh, razman yang cuba mengorat hana..

"hana, u tahu tak yang i sayang sangat-sangat dekat u?"

hana pun jawab,

"apa ni razman? i tidak suka lah macam ini.."

kemudian, razman membalas lagi,

"alaa hana, tapi i sayangkan u.. i tidak sanggup hidup tanpa u.."

razman rasa seronok buat macam itu.. waima, razman direject oleh hana.. kemudian, razman mula berfikir,

"siaa.. tak sangka aku cakap macam itu dekat hana.."

nampak tidak penyesalan razman? jadi, setiap orang pun pasti ada sesuatu yang disesali.. macam aku, aku ada banyak benda yang aku sesali.. salah satunya adalah apabila aku add perempuan dekat friendster yang sumpah gambar dia hot gila, macam bila kamu nak add dia pun kamu berfikir sama ada kamu cukup layak atau tidak untuk jadi rakan dia.. kemudian, bila dia sudah approve, kamu terkejut lalu berkata,

"siaa, lelaki rupanya.."

tapi, yang paling aku menyesal adalah membeli baju ini..


haha.. bodoh fatul..

kemudian, siap buat post pasal baju ini lagi.. lepas itu, macam bangga ada baju ini.. sudah ah, malu ah pula cakap pasal baju ini.. lepas ini aku mahu jual baju ini..


26 komen busuk:

- m y - said...

padan muke man.. haha

Razman said...

sungguh keji kamu menyebarkan fitnah...

Fatul Akrul Ramli said...

my.. kesian man kan..

razman.. eh, apasal nama kau sama dengan watak dalam post aku? macam kau sorang je nama razman, cuba google..

ezatulhani said...

haha.
aku suka ini.
terserlah kematangan kau.
cuma knp friendster?
bukan facebook?
haha

Pemadam Baru said...

gile jiweng ko..

ko try la pakai baju nih time ko deting ngan awek yang hot gila tetapi rupe2 lelaki yang ko add kat frenster tu..KOMPEM.

fitriah said...

haha fatul jiwang! ;p

joegrimjow said...

silap aribulan dilabel gay kot

Fatul Akrul Ramli said...

eza.. haha.. aku dah besar..

pemadam.. siaa ah kau.. haha..

fitriah.. jiwang kan comel..

joe.. aku dah biasa..

cik EPAL said...

ni lah yang dinamakan tak da kerja cari kerjaaaa.... :D

{lumut} said...

aku suke..aku suke..
sbb watak die razman..bagus fatull..buat lg!haha...

Razman said...

ko suke aku lumut? lap u 2 syg..hahaha

lea said...

haha..baju tu ok ape...

lea said...

man..man..
xabes2 ko kena ejek..
dr skul lagi...
hahaha

Livvy said...

T_T
0.0
-_-

chokio_nia said...

haha..comel pe baju tu..chill ah..

.rafiq. said...

tak tahan. yg penting ade hujan. comel.

mugiwara said...

jual semula.

=MissRynn= said...

BM fail tul sapa yg buat baju tue.. cait..

Siti Nornadiah said...

knp baju tuh ada tag hujan?

yan said...

saya cinta kamo??
uhuk~

hannamaruku said...

falut. jgn la fitnah razman. tgk lumut dah marah..

[z@ck] said...

aku pggil baju tu baju indon..
ahahaha..
nasib ko la fatul..kena cop indon ngn ak klu ko pakai pasni..

shazika said...

knp plak nyesak nyesal beli
ko pakai la gi jalan2
mesti ramai awek ushar

Merissa K. said...

adui fatul, how in the world did u end up buying that baju? *tepuk dahi*

heheh

akula.bello said...

hehe. baju tuuu.

=p

shakinah said...

klaka doe kau ni!

ahahaha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Design by infinityskins.blogspot.com 2007-2008