Thursday, November 5, 2009

gay

aku cukup geli dengan gay.. kamu tengok jela gambar-gambar ini.. nak bercerita pun aku geli.. alang-alang gambar ini ada dalam telefon bimbit berkamera, baik sebarkan sahaja.. hahahahahahaha (gelak sopan)


mula-mula pegang tangan..


masih pegang tangan..


lepas ini mesti kamu terkejut macam ini..

tapi sebelum terkejut.. siaa, muka tak boleh nak buruk lagi ke fatul? T___T .. owh, antara gambar-gambar yang ada, gambar aku sahaja yang tidak gay okay..


nakalnya..

okay, sekarang semua orang boleh pergi tandas dan buat-buat muntah.. janganlah muntah betul-betul okay.. lepas itu, datang dekat komputer masing-masing balik, dan hantar komen.. (-___-")


30 komen busuk:

momguess said...

hahaha
den pon goli

hannamaruku said...

omg. comel la dorang :')

Razman said...

suka gay.. ada no phone diorg x?

reen_sofee said...

romantis nye mereka....

Dhada said...

Betul ka u bkn gay (0_0)

F A R Y N said...

aku suka gay..cam best..kah kah kah

mugiwara said...

romantik giler~

[kelip kelip mata]

CikChelsea said...

kejadian benar atau lakonan semata-mata? mcm sengaja berlakon jep???

Abir Abhar said...

kat UTP byk gay

crazy_labelle said...

bape nombor jais ni... haish3....

=MissRynn= said...

perghh..gila gay!

wanie said...

btul ke kt utp bnyk gay??
ishh3..
de kaj empunyer blog join skali?
waahhaha..
mrh sye..supaya awk cpt tue!hoho..

~~ maira ~~ said...

gay itu apa? apakah gay itu?

{lumut} said...

isk..apelah..mcm xde pompuan plak da..geli ..

berkurangan lah lelaki..
yang gay plak buat hal..

chokio_nia said...

tu ko ngan kwn ko ke??haha

lakonna menjadi..syabas..

siggplus said...

aku rasa nak muntah sekarang..heh

gay sekarang makin menjadi2, tak segan silu nk tunjuk affection

sedih aku tgk

FiFFyMaFiA (",) said...

saya juga seorang gay! yeay

gay-gembira

Fatul Akrul Ramli said...

MOMGUESS.. eden pun laie lah goli..

HANABUSUK.. kapel ah ngan dorang..

RAZMAN.. memang ada sangat.. add aku dekat ym.. haha..

REEN_SOFEE.. sudah semestinya..

DHADA.. kita dah bincang pasal ni kan..

Fatul Akrul Ramli said...

FARYN.. kau nak kawin dengan dorang ke?

MUGIWARA.. astaga..

CHELSEA.. its for you to think.. :)

ABIR.. itu lah pasal.. :D

CRAZY.. 999

Fatul Akrul Ramli said...

MISSRYNN.. kan kan kan..

WANIE.. tak banyak pun.. ramai yang handsome je.. :P

MAIRA.. gay itu gembira.. sila semak kamus..

LUMUT.. nak buat macam mana kan..

CHOKIO.. banyak lah kau..

SIGGPLUS.. betul betul betul.. dekat dlm lrt pun jadi..

FIFFY.. syabas lah anda.. saya bangga

•·.·´¯`·.·• naDDy •·.·´¯`·.·• said...

aku penah jumpe gay berpegangan tangan kat pasar malam.siap bergurau senda lagi.

Fatul Akrul Ramli said...

lepas tu kau buat apa?

[z@ck] said...

lakonan semata or wut?

Fatul Akrul Ramli said...

fikirlah..

cik EPAL said...

pasangan gay tu salah sorang anda kah???

klik iklan xpax ;)

-Cik Sheriel- said...

haha

asal aq rase cm kenal

Fatul Akrul Ramli said...

cik epal.. eheh, mesti lah bukan..

shey.. haha.. mesti kenal punya

thejijie♥ said...

skrg ramai gila org gayyyy

Fatul Akrul Ramli said...

agak la.. ramai betul

Anonymous said...

homophobes....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Design by infinityskins.blogspot.com 2007-2008