Wednesday, November 25, 2009

sudah menang, tidak mahu pula..

sebenarnya peraduan yang aku buat baru-baru ini bukan untuk mencari siapa yang paling kelakar, cerita mana yang paling kelakar mahupun kenapa saiful apek sudah tidak sekelakar dahulu.. aku cuma mahu mencari 10 orang pertama yang membuat post yang berkaitan dan kemudian menghantarkan link mereka kepada aku..

aku sudah bilang, aku tidak kisah kamu kelakar atau tidak, kamu tulis macam ini sahaja pun sudah cukup,

"hye, nama saya abu.. saya single, tapi tidur atas katil double.. owh, mungkin sebab badan saya besar.."

macam itu pun sudah cukup.. sebab itu juga aku kata, kalau kamu ada adik berusia 5 tahun, suruh sahaja dia yang jawab.. jadi, dalam peraduan ini tiada pemenang, yang ada cuma peserta.. semua 10 peserta terawal sudah diberitahu untuk menghantarkan butiran mereka kepada aku..

ini adalah peserta-peserta itu, nadiah, taca, marker hitam, anis, hana, najmie, siti, rafiq, fazlina, dan juga amalina..

aku rasa aku tidak pernah jumpa lagi mana-mana peraduan yang mana semua pesertanya adalah pemenang.. memang cukup-cukup 10 orang yang masuk.. jadi, lepas-lepas ini, kalau aku ada buat peraduan lagi, lebih baik kamu join.. mana tahu, kamu berpeluang untuk bersarapan bersama hanis zalikha?

14 komen busuk:

Siti Nornadiah said...

wahahhahah..
sebab tuh aku buat bukan pasal diri aku..tapi makcik esah..

nyhoo thanks fatul!
yayy yayy sunway lagoon!

t.a.c.a said...

yeay yeay ade tiket....leh g ngn buah hati..(kalau ade) hopefully dapat tiket before 13 dec :P

Fatul Akrul Ramli said...

korang ni macam tau je hadiah dia apa.. aku tak beritahu pun.. aku cuma cakap disponsor sahaja..

CikChelsea said...

aku keliru la psl syarat ptandingan. ingtkn nk join last minute, kira prsn mcm save the best for last wahahaha

tp 10 terawal pula..suda melepas

anisizatyA.J said...

actually saje je join for fun. taklah kisah sgt about the prize.heheh

uchiha ct-k said...

erk...?
siti?
siti pun siti lah.....
haha...
tengkiu2....
:D

chokio_nia said...

gle baek ati ko..menang loterikah??

Marker Hitam said...

thanks. well semua pemenang, tiada pengalah. wallaahhh :D

AmalinaOmar said...

nasib baik kamu tidak gay. kalau tidak, aku tak mahu masuk pertandingan ini. (^.^)

Just_najmiE said...

orait, thanks bebeh! =P

Dhada said...

Wehh peraduan apa ni ? Nape aku tatau (-__-)

cik EPAL said...

hanis zalikha tuuuuu..pernah g sarapan dengan dia ke??

klik iklan pimple ;)

hans said...

lepas ni kalau ada contest kobar doket den
mau join la
apa2pun..
selamat ari raya aidiladha...makan lembu jangan bebanyak..kang kena darah tinggi..huhu

milimilo said...

ala,melepas sudeh..nape xmention nak 10orang..kalo x mmg selaju kilat ah buat entri yg konon2 cm lawak..hihi

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Design by infinityskins.blogspot.com 2007-2008