Thursday, December 3, 2009

barang baik, jangan simpan

aku ini jenis orang yang kalau tonton apa-apa video dekat youtube, aku tidak akan berkongsi dengan siapa-siapa.. tidak kisah la sebagus mana pun video itu, sehot mana pun watak di dalam video itu..

tetapi, entah kenapa, bila aku tonton video ini, aku mahu berkongsi dengan semua orang..



mungkin, aku sudah jatuh hati pada loghat utara.. mari kita bersembang dalam loghat utara pula lepas ini okay..

"hang buat apa tu, aku tampaq satgi tau la hang
.."

16 komen busuk:

yan said...

hahahaha.bapak lawak:))

khairierahman said...

hakhakhak

::PoRcUpiNe:: said...

hehheeee...
hang jgn dok wat ngaplaaa

~kuyam~ said...

betolla bapak panas baran
pas tnjuk bukti,ckp lak 'bapak ne panas baran'
hahaha..bapak2~

Fatul Akrul Ramli said...

yan.. emak lawak..

khairi.. sopah ah sikit..

porcupine.. ngap? apa tu?

kuyam.. haha, bengong bapak tu..

Just_najmiE said...

ahahahaha... abeh last2 anak sapa?.. =P

cek org kedah.. ehem ehem..

siggplus said...

aku takek pala hang satg..haha

amalina wahida said...

hahahhaha!!
gila cepat dia sebut kejayaan akmal anak dia tu.. hahaha!!

.rafiq. said...

hahaha
ganas orang utara ni.

chokio_nia said...

haha..klaka weh..siyes..aku da ngah jiwa kacau ne..bace trus gelak tak hengat..hahahaha

aifaa said...

bangga jadi oqang kedah :D

joegrimjow said...

haha
1st time tgok ni
best2

nak buat vide camtu jugak la

Fatul Akrul Ramli said...

najmie.. ceq pun tak tau..

siggplus.. takek tu bukan orang main gasing cakap ke?

amalina.. tu ah pasal.. haha

rafiq.. nak kawin dengan orang utara tak?

chokio.. gelak2 tu ingat2 sikit..

Fatul Akrul Ramli said...

aifaa.. bangga la hang..

joe.. kalau dah buat, roger aku..

mud said...

1. terima kasih promote :)
2. amoi abang, segak sunggoh saya duk usha darghi tadi

日月神教-任我行 said...

AV,無碼,a片免費看,自拍貼圖,伊莉,微風論壇,成人聊天室,成人電影,成人文學,成人貼圖區,成人網站,一葉情貼圖片區,色情漫畫,言情小說,情色論壇,臺灣情色網,色情影片,色情,成人影城,080視訊聊天室,a片,A漫,h漫,麗的色遊戲,同志色教館,AV女優,SEX,咆哮小老鼠,85cc免費影片,正妹牆,ut聊天室,豆豆聊天室,聊天室,情色小說,aio,成人,微風成人,做愛,成人貼圖,18成人,嘟嘟成人網,aio交友愛情館,情色文學,色情小說,色情網站,情色,A片下載,嘟嘟情人色網,成人影片,成人圖片,成人文章,成人小說,成人漫畫,視訊聊天室,性愛,性感影片,正妹,聊天室,
情色論壇

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Design by infinityskins.blogspot.com 2007-2008