Wednesday, December 16, 2009

hari perkahwinan aku..

majlis perkahwinan aku sudah pun selesai.. penat tu penat gak la.. tapi mahu buat macam mana kan.. jadi, bila sudah berkahwin, sudah beristeri, mestilah ada tanggungjawab yang besar.. lagi-lagi kalau isteri kamu berbadan besar, lagi besar la tangunggjawab kamu..


mahu tengok gambar kahwin aku? mahu tengok pengantin perempuannya? cehh cehh, semua muka excited minta pelempang.. okay, tengok ah



sabarlah.. mana boleh tengok gambar pengantin perempuan lagi.. nanti hilang seri dia.. okay, sekarang boleh tengok muka pengantin..



siapa kata aku yang kahwin? aku cuma jadi fotografer.. yang kahwin itu adalah sepupu aku, kak Noreen Farina dan suaminya abang Shahril.. sebelum ini, aku hanya pandai ambil gambar sendiri depan cermin, macam ini,



itu pun aku cukup bangga.. tapi sekarang, boleh berbangga lebih sedikit sebab sudah boleh ambil gambar orang kahwin.. jadi, siapa yang mahu kahwin, bolehlah hubungi aku untuk jadi pengantin lelaki.. eh tak tak..

jika ada mat salleh mahupun minah salleh yang ternampak kamu mengambil gambar pengantin, mereka akan ingat pengantin itu adalah artis Malaysia yang seksi, lawa dan bergaya.. kemudian, mat salleh mahupun minah salleh itu akan minta untuk bergambar bersama pengantin,



lepas itu, dia tidak mahu berganjak dari lokasi sebab dia ingat bukan senang mahu lihat artis Malaysia depan-depan mata.. mungkin dia ada kata macam ini dalam hati,

"siapa kata Maria Ozawa hot? artis Malaysia yang ini lagi hot"

sekarang, boleh tatap muka pengantin puas-puas.. semua gambar-gambar ini, aku yang ambil okay..


taman Jepun


Kuala Kangsar


Kuala Kangsar

teruja tidak? baik kamu teruja..



34 komen busuk:

Siti Nornadiah said...

iye teruja..

akubukanartis said...

kenapa gambar akhir the groom punya mata mcm tertutup? ok dah tak teruja lepas tengok gmbr akhir. :P

nyna said...

teruja gile kuasa 10.
haha.
eh2.
jmbatan sayong.dekat je 2 ngn umah nyna.

Wanie-san said...

(^O^)..melopong~

mira~ said...

teach me okay!

mlle tqa said...

kuala kangsar..my hometown!haha
cantekk gambaa :)

nursarah87 said...

teruja!

Zuewairy said...

nice pic..

cayolah.. lps ni jadi OKB la..;)

hannamaruku said...

dah ah taktau taman jepun ade kat ipoh. kelam kabot. ish. nape i komen. kan kte dah break? bye..

Fatul Akrul Ramli said...

nadiah.. yes2..

bukanartis.. tgh panas ah masa tu.. kena ah tutup mata..

nyna.. ala, tak btau awal2.. kalau tak boleh datang..

wanie.. masih melopong?

mira.. boleh jee.. :)

Fatul Akrul Ramli said...

mlle tqa.. tima kasih.. :)

sarah.. bagus2..

zue.. OKB tu apa? orang kena bisul?

hana.. gedik ah hana. haha

chokio_nia said...

ko ke amek ne??nati kawen amekkan gamba..free okay..

Wan Munira said...

hohoo :) mmg Cunlah uR snap :) pasangan bahagia. kirim slm pada Cousin yeww :)

Fatul Akrul Ramli said...

chokio.. yup2.. boleh je.. :)

munira.. insyaallah.. :)

Decorater [MisS N] said...

cantikla baju pengantin perempuan itu....

Khairi said...

takde rupe kau pun weh, sapa kawin ni abg eh? heh, saspens aje hehe.

SOFIA said...

minah salleh itu cumel

teruja!
hahahaha :D

khairierahman said...

kau ne, bab buat caption memang tak mao kalah! hahaha.. okay lah, aku teruja.. hahaha

iamsoeffinghot (SO WHAT??) said...

maria ozawa hot lahh...haha

Primadona69 said...

yess...
aku amat teruja!!!
akhirnye..
ada gak bakat yg leh ko tonjolkan..
ingatkn..
ko xde memiliki sebarang bakat...
sblm ni..
hhahahaha

yan said...

bila fatul mahu kawin??haha

Abir Abhar said...

okla.. not bad.,

anisizatyA.J said...

alolololohh, gmbr tgn wat love shape. haha

.rafiq. said...

pandai kau ambil gamba. jeles aku.

Sizuka said...

teruja tengok langit biru.
superb ahh:)

F A R Y N said...

ko nak kawen?
ko kan lom akil baligh gi..hahaha

Fatul Akrul Ramli said...

decorater.. baju sewa tuu..

khairi.. kan dah tulis kat situ.. sepupu aku..

sofia.. aku lagi comel..

khairi.. bagus2..

apa nama kau?.. tak hot lah..

cik EPAL said...

ye la..teruja teruja...mengakuuuuuuuuuu...wakaka :D

wanie said...

wahh teruja!
teruja~nyanyi ckit..haha..

nk kwen jgk leyh x..haha. gtal btul dak ni sorg..wekkk=p

Fatul Akrul Ramli said...

cik epal.. eleh eleh..

wanie.. ye ah tu..

wanie said...

gatal matal..
cintan cintun xmen ekk..
tp klu de msuk minang on je..wakaka!
de misi lg bsr kne setel..huh..=0

Goldman said...

We're a gold dealer.

Anyone interested to buy pure cast 999.9 gold bar , pamp suisse brand ( our specialty brand ) 100 gm with certificate or other types of gold ,platinum custom order etc. etc. are welcome to contact us goldman999.9@hotmail.com.

Internationally recognised. Instant rebate off RM 1000 – 1500 for each bar compared to other dealers.

Simple as that and better than usual.

Best buy back offer.

Make a smart and secured purchase.


Thank you.

BELALANG said...

last pic tu smart... amik tepi jalan ek?

日月神教-任我行 said...

AV,無碼,a片免費看,自拍貼圖,伊莉,微風論壇,成人聊天室,成人電影,成人文學,成人貼圖區,成人網站,一葉情貼圖片區,色情漫畫,言情小說,情色論壇,臺灣情色網,色情影片,色情,成人影城,080視訊聊天室,a片,A漫,h漫,麗的色遊戲,同志色教館,AV女優,SEX,咆哮小老鼠,85cc免費影片,正妹牆,ut聊天室,豆豆聊天室,聊天室,情色小說,aio,成人,微風成人,做愛,成人貼圖,18成人,嘟嘟成人網,aio交友愛情館,情色文學,色情小說,色情網站,情色,A片下載,嘟嘟情人色網,成人影片,成人圖片,成人文章,成人小說,成人漫畫,視訊聊天室,性愛,性感影片,正妹,聊天室,
情色論壇

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Design by infinityskins.blogspot.com 2007-2008