Sunday, January 3, 2010

apakah azam tahu baru saya?

kalau ikutkan, azam tahu baru aku adalah untuk tidak cakap aku-kau dalam blog.. tapi tiba-tiba rasa susah lah pula.. oleh itu, aku mahu tukar azam tahu baru aku..


"aku nak berhenti blogging.."

secara automatik, tidak perlu cakap aku-kau dalam blog.. sedih tak? sedih tak?

30 komen busuk:

Khairi said...

berhenti berblog nnt tak jalan duit ttabung hang weh.

~aSHa~ said...

tak tau nak sedih ke tak ni..nakkena sedih ke dik? sbb baru je nak tgk blog yu...dah kata nak berhenti berblogging...ehehehehe


apaekesni? tiba2 gua soal lu balik...ehehehe

salam ziarah...

fitriah said...

tak sedih! haha ;p

Ajwin Ajeera said...

wahhh..alhamdulillah..

haha

nadiah fatihah said...

yes!!! brite gmbira tahun 2010!

Jah said...

ceyt~ saje lah tu nak org merayu rayu. haiyaa~

CikChelsea said...

aku cabar kau stop blogging secara serius!

haha..berani tak? berani tak? =p

anisizatyA.J said...

tipuuuuuuu

hannamaruku said...

the bestest news ive ever heard for this year HOMG.

cik EPAL said...

nak provok la tuuu :D

Fatul Akrul Ramli said...

haha.. kuajaq ah korang ni..

musicgraphy said...

benti je

Miss Lula said...

hanis zalikah tak berhenti lagi kodd.. gahaha~~

crazy_labelle said...

haha... nnti ko akan kesunyian n nyesal...

~kuyam~ said...

sila la fatul
hahaha

nyna said...

sian hanis lepas nie sorang2.
haha

Siti Nornadiah said...

propa je lebih!

khairierahman said...

hahaha.. ko neh.. angin apa yang masuk kat badan ko tahun baru neh.

[z@ck] said...

ko biar betoiiii

Fatul Akrul Ramli said...

OKAY LA.. AKU TAK JADI BERHENTI LA..

pink_butterfly said...

ahaha..x jadi la pulakkk!!!

tetibe rase sedey sbb awk xjd nk bhenti...nape ek...

Fatul Akrul Ramli said...

tu maknanya awak gedik.. :P

yan said...

haha.jangan la benti fatul.jangan la. jangan la. HAHAHAHHAHAHHAHA
(nak suh org merayu2 mcm ni kan)
hahaha:P

Vilandra said...

tu azam TAHU baru awak..bukan azam TAHUN baru..so kire selamatla..selamat berblogging..:)

BELALANG said...

hahah... propa!!!! =P

Rose Harissa (NORA) said...

ah... mengada sungguh la kau fatul...
jom cakap aku-kamu! hahaha...

akak pun dah tukar cakap 'saya' kat blog... azam 2010...kekeke...

chokio_nia said...

aku rase sedeyh smpi nak mkn panadol byk2 ne..mane tmpt aku nka gelak guling lagi dah??haih

crazy_labelle said...

mmg merajuk utk selamenye ke nih... alolo... jgn la syg... nnti i banjer choki2 eyk...

crazy_labelle said...

owh lupe... bangga x entry baru mak hanis title nye apekesni

日月神教-任我行 said...

AV,無碼,a片免費看,自拍貼圖,伊莉,微風論壇,成人聊天室,成人電影,成人文學,成人貼圖區,成人網站,一葉情貼圖片區,色情漫畫,言情小說,情色論壇,臺灣情色網,色情影片,色情,成人影城,080視訊聊天室,a片,A漫,h漫,麗的色遊戲,同志色教館,AV女優,SEX,咆哮小老鼠,85cc免費影片,正妹牆,ut聊天室,豆豆聊天室,聊天室,情色小說,aio,成人,微風成人,做愛,成人貼圖,18成人,嘟嘟成人網,aio交友愛情館,情色文學,色情小說,色情網站,情色,A片下載,嘟嘟情人色網,成人影片,成人圖片,成人文章,成人小說,成人漫畫,視訊聊天室,性愛,性感影片,正妹,聊天室,
情色論壇

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Design by infinityskins.blogspot.com 2007-2008