Monday, January 11, 2010

umpama punggung rindukan bulan

sekarang ini, update blog hampir mustahil bagi aku.. kalau ikut perumpamaan, bagai air dicincang tak akan putus.. cehh, tak ada kena mengena pun.. okay, perumpamaan yang sebenar adalah....


tak jadi la nak letak perumpamaan.. tiba-tiba tidak ada idea.. sebenarnya, bukan aku tidak mahu update.. tapi, aku terlalu sibuk.. mana nak kemas rumah lagi, nak jaga anak lagi, nak susukan anak lagi.. mana nak update blog lagi.. nampak tidak? aku cukup sibuk..

memandangkan ramai yang suka dan gembira bila aku umumkan yang aku mahu berhenti blogging, jadi, aku tidak jadi untuk berhenti.. bukan apa, bukan aku gedik ke, propa ke, propanol ke.. aku cuma tahu, jauh di sudut hati kamu semua, kamu akan merindui aku bila aku tiada.. autograf aku pun kamu belum dapat lagi, apatah lagi fotograf.. jadi, oleh sebab aku kasihankan kamu, aku akan teruskan blogging..

jadi, baru-baru ini aku dapat berita yang mengatakan babi itu halal untuk disentuh, dibelai dan dibuat pasangan tidur.. ya, babi yang ada kaki empat, punggung merah jambu dan hidung ala-ala stamp pad itu.. ini buktinya,


inilah babi yang dikatakan..


sekarang, kamu percaya?

gambar ehsan efi

20 komen busuk:

pink_butterfly said...

pnjam stamp pad!!!

mau stamp buku student ni~

NanLimo Bertuah said...

keep spirit.. keep blogging...
kucingnya lucu.. apa lagi pakai topeng babi... :D

Sharinginfoz said...

macam2 kan.....

Jom Main Catur

Jom Terminate Kad Kredit

Niche said...

laa!!
nape kau update blog??
stop la!

huh



thehehe

-shax-

Hayatul Mohamed said...

hahhaha, kelakar :D

FarA said...

fatul balik utp bila?

(memang x sesuai tnya soalan di sini)

Fatul Akrul Ramli said...

fara.. im already in utp la.. sudah 3 minggu.. T___T

[z@ck] said...

cute oh kucing tu..
cuma boleh buang kot mask tu..
x senonoh btol

AmalinaOmar said...

aku ada sebijik dirumah. tapi warna biru. macam itu juga. dah, aku tipu.

Fieda said...

hahaha. cute gila kucing tu, fatul !

Just_najmiE said...

fotograf dah ada jadi sgt sesuai buat jampi2.. autograf tak minat.. sekian..

Miss Lula said...

kalau autograph buang je karaaaang. olololoooooo comelnya kucing tu.. grrrrr. haha.

fitriah said...

oloh so cute!!

Jah said...

nsb baek babi tu comel. klau tak da mara da sbb tak jdi stop bloggin'.

~kuyam~ said...

igt bantal jnis bab* tadi
hahaha
ad kucing kt dlm rupanya :DDD

.rafiq. said...

babi mana boleh sentuh. tu ukiran babi. boleh lah. kau nak bertanding dengan aku siapa berhenti blogging dulu?

chokio_nia said...

comel gla lah babi tu!

anisizatyA.J said...

comel gilaaaaaa

akiN aMar said...

hahahaaa
cumilnya kucing 2..hee;)

Kuey-san said...

Fatul,

punggung sape yg rindu kan bulan tuhh???

hahahhaaa


comey gile babeng meow2 tuhh..
mcm Fatul.

OhNO! hahaa

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Design by infinityskins.blogspot.com 2007-2008