Thursday, February 4, 2010

Hari untuk tidak pakai seluar dalam beramai-ramai

dahulu masa di sekolah, aku dan kawan-kawan aku ada satu tabiat yang nakal.. bukanlah nakal seperti selalu kacau budak-budak perempuan, pancitkan tayar kereta cikgu mahupun tunggu dekat bawah tangga lepas itu tunggu perempuan pakai skirt lalu dan kamu faham-faham la apa yang terjadi selepas itu..

nakal yang aku maksudkan adalah, tidak gemar untuk memakai seluar dalam.. okay, bukan sengaja tidak mahu pakai, tapi kadang-kadang sebab terlupa dan tidak jumpa seluar dalam yang sempurna yang mana tiada koyak di depan mahupun di belakang..

tapi kalau kawan aku, sebab dia tidak mahu pakai seluar dalam adalah kerana, seluar dalam beliau tiada gambar kartun..

"malaslah nak pakai spender, mak aku tak pandai beli spender la.. spender aku macam orang tua.. tiada katun-katun comel"

itulah kata-kata kawan aku sewaktu kami darjah 3.. tapi sekarang, zaman sudah berubah.. siap ada taboo lagi yang mengatakan kalau tak pakai spender, ada side effect dia.. terus takut dan terus pakai sampai sekarang.. ceh cehh..

tapi itu cerita dulu.. ini pula cerita sekarang.. 14 Februari adalah hari kekasih.. apa yang ada pada hari kekasih?


berita selanjutnya di sini

itu dia "No panties promotion".. maknanya tidak memakai seluar dalam pada hari kekasih itu sendiri.. bagi yang perempuan sahajalah.. kalau lelaki tidak pakai, itu biasa.. semuanya ini bakal berlaku di Shah Alam.. OHMAIGOOD.. Shah Alam wei.. Shah Alam..

jadi, kalau kamu adalah lelaki yang single dan bakal bosan pada 14 Februari nanti, boleh la pergi Shah Alam.. lepas itu berdoa lah supaya hari hujan.. rezeki melimpah-limpah nanti..


42 komen busuk:

Putra said...

Hadoi laaa... yg aku x tahan, ayat last tu NEW WORLD beb, suspek mcm konspirasi geng NEW WORLD ORDER kot nih.. try google N.W.O tu skali..

zaza khadri said...

ahaha! well, agreed dgn si putra nih.klw nk new world pon agak agak lah kan.ahahah! mcm mcm lah dak2 shah alam nih.huhuhu!

btw, im from innit! (:

iedaLUVsham said...

ahahah!! lawak la member ko nak spender katun2 :)

Razman said...

aku duk shah alam syial...ko nak tumpang umah aku tak nti?

Admin said...

asal x nk pakai spenda? besedia nak kena tebuk la tu

Siti Nornadiah said...

shah alam? unbelievable. tak masuk akal!

ain fathihah said...

adoii..

Mashii said...

dunia nak kiamat neh...untuk agama takde pulak yg nak berhijrah nak pakai tdg taknak bukak2..seram betul..dunia akhir zaman..

lea said...

adakah tidak memakai spender itu salah?

tanya lect criminology aku

ko tlg jawab

milimilo said...

kalo period, beciciran la drhnye..haha..xpe2..leh pakai tampon..aiyok..nak pegi shah alam la cny ni.. =P

chokio_nia said...

hahaha..bunguksss gle promotion cmne..tah pape..haish...

ain_dira said...

dari x oakai seluar kira ok la xpakai spender jek.. ni budak2 uitm s.alam terbabit jugak ke??? =D

siggplus said...

tak sangka, berbaloi jugak aku duduk shah alam ni

aku nak cuci mata siap2 kasi clear

n get ready dengan camera

Redbloodsnow said...

tuh klo ade pompuan yg ikut, di harap dorg x pakai mini skirt ar. kalau tidakkk...hehhh hehhh hehhh :P

Rara said...

woit,tmpt ak tu woit..wt malu je..adehh..

FaTiN said...

omg! dunia makin sengal.duhh

FarA said...

(-_____-") wtf nak lose virgin beramai-ramai?

raihanah said...

nak cakap jaga diri tp rasa cm patut cakap jaga dara ah kat dorg tu.

Afizzat said...

dem! aku cuti plak time 2 nnt..

xpa2, syukur aku dpt dijauhkan dari perkara mungkar mcm nie..

amiza_yul said...

Gila comel dorang.Yang lelaki pulak kene pakai kotex time 14 februari nt.

redplasticbag said...

erk,haha :D
what the...boleh pulak eh ada hari tak pakai spender
and what the... lagi bnda ni dekat shah alam!
what the.. betul lahh

.rafiq. said...

gila punya budak.

sya mansor said...

macam mana nak tahu pakai spender ke x?

geLaSkaCa said...

ada promotion tiket x nk g s.alam?

haha..
aduhai..

mcm2..wanita oo wanita..
jap2..tgok kt nama yg di "interview" tu..

(T_T)

[z@ck] said...

dunia hampir kiamat.

BELALANG said...

gile besh org shah alam cmtu... huhu

adoi... ermm kalo kadar "mlm pertama" meningkat kan x pasal je?/// hurmm =?

deusXmachina® said...

gua selaku warga shah alam tidak akan melepaskan peluang keemasan ni
yearghhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh


erk888.blogspot.com

Ah Fatt said...

haha
melimpah lah sangat

joegrimjow said...

huhu
pernah buat entry pasal ni

~~ maira ~~ said...

haish pelik aku...
deme nk ye ilang dara ramai2..
x feel betul ahh...

ate kalo nk kasi tau deme x pake spenda, kene selak pe kalo jmpe ngan org... well... no-panties promotion kn... pastu award die laki tmpan n macho...

cik EPAL said...

tah hape mende la dorang ni

jeff said...

wtf! bodoh betul. ini dah bukan semata2 menolak benda ni sebab agama je. kalau pikir secularly pun kita rasa bodoh dan buruk kot. haha

eh. aku pro-illuminati la. apasal nak membangkang benda ni pulak

ainee cumi2 said...

banyak juga yang dah buat entri ni.
bagus juga! dapat tau perkembangan DUNIA YANG KONON NEW WORLD sangat tu.
Agaknya valentine's day tahun depan dieowang sarankan jangan pakai bra pula ke?

Huda Luna said...

gila ape tah ingt ni hollywoodd ke ape.

siggplus jgn gatai2 ye.

Fatul Akrul Ramli said...

kalau pakai mini skirt style gak kan.. siapa setuju?

pink_butterfly said...

ish3...

ble plak bwat kempen cmtu... girls skg ni smakin x pandai jaga diri. nauzubillah~

miss jawa♥™ said...

so sekarang,spender u ada gambar katun lagi ke?

bahaha c(:

PenSeL 2B said...

tibe-tibe rase rindu Shah Alam...

~~ maira ~~ said...

fatul... ape kate ko yg kai mini skirt tu.. .tgk lawa ke x...

Miss Kitt said...

mlayu 2 beb!!! adoyaiii~~~

lea said...

ish bongok je budak2 tue
mcm xde mende len nak shows thier love...huhu

sya ar said...

psl cerita zaman kanak2 anda : rofl xD

psl shah alam tuh : wth?!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Design by infinityskins.blogspot.com 2007-2008