Thursday, February 18, 2010

kalau nak geli-geli dengan aku kena bayar rm100

entah kenapa zaman sekarang ini, semakin ramai orang suka hantar mesej geli-geli dekat aku.. mesej geli yang aku maksudkan bukanlah macam ini,

"fatul, aku geli ni.. kau geli tak?"

bukan macam itu.. maksud aku macam ini,


geli kan..

"nak kenal rapat sama aku".. haa, itu geli.. kalau kamu perempuan yang cantik, seksi, hot dan tidak pakai seluar dalam masa Hari Kekasih, boleh la nak geli-geli.. ini lelaki.. bulu kaki pun lagi banyak dari aku, nak cakap kita-awak.. kalau nak ajak aku main masak-masak boleh la.. tapi, kalau nak berkenalan, oh geli..

okay, kalau kamu adalah lelaki dan kamu mahu berkenalan dengan aku, ini apa yang kamu perlu lakukan.. pertama, masukkan Ringgit Malaysia Satu Ratus sahaja ke dalam akaun CIMB bank aku.. lepas itu, hantar SMS kepada aku yang menyatakan kamu telah masukkan duit tersebut.. ketiga, kamu boleh mula add aku di Facebook.. dan seterusnya, aku akan delete kamu dari friend list dalam Facebook aku..

tapi, kalau kamu adalah perempuan, segalanya pasti lebih mudah.. cuma jangan ada album gambar kamu yang sedang menunjukkan bulu kaki kamu sudahlah..


48 komen busuk:

Shahira said...

kenapa cmtu?
kamu tu HOT sgt.
orang da xdpt beza jantina.
huhuhu.
geli mak den.

Mashii said...

awww....kite pun geli taw...hahaha !

JAI said...

hahaha - anda layak masuk dalam blog blogger terhebat gua..jaga2 wehh

luvly mya said...

wow..geli..
nape mesti awak2..
hak3

F A R Y N said...

sbb ko kan lom akil baligh..kah kah kah

Siti Nornadiah said...

fatul jgn buat muka jambu pelis. cuba buat muka maskulin sikit..:D

marumaruchan said...

ahahahaha
hari ni saje, dah 3 4 blog zana baca pasal laki kne goda ngn laki..
padahal pompuan bersepah2, nak jugak laki kan?

buat muka garang sket!!
baru derang takut kowt~

cikTi said...

skarang mmg mcm tuh.,

smua org mcm xde arah,.,.

gatal x brtempat,.

iedaLUVsham said...

ekekeke!! ayat nak kenal rapat tu yang tak tahan, ahahah!! tu la...ko comei sgt kot bro, huhuhu!! takpe2 kuatkan iman bro ;p

Mr Kamikaze said...

geli geleman bulu kaki kue...hahaha

crazy_labelle said...

eiuwwww... mebi ko kne bela janggut n show off bulu ketiak... bru la x bercirikan gay...

siggplus said...

benci awak taw

mendiskriminasi golongan lembut macam kita ni

huh!

wahahahahahah

ain_dira said...

kita rasa awak hawt di kalangan lelaki.. btl x awak?? erk..

Sizuka said...

haha.
skarang mcm musim blogger boy kne ngorat jerk=)

awwww! i geli la nyahhh.
haha

nak muntahh tgk komen mcm tu.

hannamaruku said...

AGAGAGAGAGAGAGAGAGAGAGAGAGAGAGAGAGAGA
BUDAK UTP MEMANG KEREK.

ORANG NAK KENAL RAPAT PON NAK KENE BANK IN 100. DAH LA PILIH BULU KAKI.

BUDAK UTP KEREK. YEAY!

Moon Death Spell said...

ni buleh bawa muntah hijau ni

amy emyla said...
This comment has been removed by the author.
amy emyla said...

hahaha..
weyhh geli weyhh!!
hahahha..ko hot sgt kott..muahha

tiara said...

u look like a gay camwhoring..dats y PLU always go for u...no offense..but its the truth...

Hazzy Ishak said...

nak tergelak pun ada...haha

redplasticbag said...

awak study atau keja?
saya nk kenal rapat boleh?

haha

razwa said...

aww.oke saye geli!haha

aL-gOjO said...

hahahaha
awww...mak geli la uols ahahaha

amiza_yul said...

Lelaki nak berkenalan apa salahnya.Itu bermaksud kamu HOT.Bangga la weh.haha

✿Lovillea✿ said...

Ngeeeee MasyaAllah..
Geli-geleman lohhhhh...

.rafiq. said...

bodoh punye jemat sebli

~kuyam~ said...

hahaha..ak rse de igt ko prempuan kot
sbb nme fatul
ade kwn aku nme fatul,prempuan
hehe :D

Cerulean said...

x boleh nak kata ap la... malangnye.. tp sy percaya awak lelaki sejati tulen, hahahha

~~ maira ~~ said...

aku rasa ramai yg tgk ko ngan muka gay n mmg ko nih cm gay kot... tu yg ramai nk geli2 ngan ko... yekkk sgt...

chokio_nia said...

hahaaha..hot gle lah ko..smpi laki pon nak ngorat..lol

Razman said...

puting ko timbul kot...tu die suka geli2...

pink_butterfly said...

yuckk2!

org tu dah gersang sgt tu.. xdpt pmpuan, laki pn jadi.ehehe

touyakaruma said...

Eh ! Apa nie ? Nie dah dianggap dikriminasi jantina nie ....

nyna said...

fatul!
AWAK memang hot.
haha.

bareessence said...

euw..itu cubaan meng'tackle la tu..haha

akubukanartis said...

hahaha.. dunia terbalik sekarang.. lelaki minat lelaki pulak.. aish, ko lagi hot daripada aku fatul. aku tade org pon yg nk berkenalan kat fb. oh aku lupa, aku tak glemer.. aku kan bukan artis... hehe

FaTiN said...

eee boooo sama orang itu !

fatul, ko kena hati2 mulai sekarang,

ko dah ade peminat tu

HIKHIKHIK

Syazwan Nizam said...

LOL..
ADA ENTRY KAT BLOG AKU NPASAL BLOG KAU..
SENANG2 TGK AR..
(KALAU CAMNI X GAY KAN HAHA)

khairie said...

HAHAHA..
gelimat..!!

lea said...

apsal ramai sangat lelaki nak ngorat ko eh?

[z@ck] said...

erk..sumpah geli..

beautiful_rose said...

erkk????
knp ayat beliau harus begitu?

Miss Kitt said...

haha, xley blah r mamat uh!
"knl rapat"? eeyeewww..
adoyaii fatul, kamOo harus akui, kamOo hot beb, hahaha...

Bungakopi said...

aku konpius, apa yg lelaki2 tu lihat pd ko?

zulaikha said...

knape mesti awak2.. euuuu...

=MissRynn= said...

geli!!!!!!!!!!1

Fatul Akrul Ramli said...

lamanya tak update blog.. maaf ya awak2.. nanti kita kenal rapat2 okay

Nurul Harun said...

hahahhahaha yg ini kelakar..hahahaha..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Design by infinityskins.blogspot.com 2007-2008