Monday, February 1, 2010

siapa tiada facebook, dia tidak cool

bagi sesiapa yang tidak tahu, ini adalah facebook;



ada banyak kegunaan facebook.. ada orang guna untuk cari kekasih, ada orang guna untuk cari kawan lama, cari duit, cari anak ayam, anak ikan, sayur-sayuran dan juga tumbuh-tumbuhan.. tapi, ada juga sesetengah orang yang cari benda yang lain dari yang lain..

tapi sebelum kita masuk kepada benda yang lain dari yang lain itu.. aku ingin berbicara mengenai tabiat manusia zaman sekarang yang suka buat fan page sendiri dalam facebook.. sekarang ini, sudah ramai blogger yang ada fan page sendiri.. yang baru berjinak-jinak dengan blog pun dah ada fan page..

lepas itu gedik-gedik suruh orang jadi fan dia.. kan abir kan.. kan milimilo kan.. tapi kalau kamu famous amos macam mereka ini tidak mengapa lah.. dan lagipun mereka memang secara lahiriah adalah gedik.. kalau follower pun tidak ada lagi.. post pun baru ada lima.. tidak perlulah buat fan page okay adik-adik.. tunggu dah jadi famous macam abang abir atau akak milimilo baru boleh buat..



jadi, kita berbalik kepada kegunaan facebook.. ada sesetengah orang, dia pandai sangat guna facebook ini sampai jadi macam ini..



dia tanya aku ini PLU atau tidak.. penat aku fikir PLU itu apa.. bila aku google, rupa-rupanya PLU itu adalah "People Like Us".. kiranya PLU ini adalah kata nama yang lebih sopan bagi masyarakat gay.. aku ulang, GAY.. aku ulang, GAY.. OKAY, DAH CUKUP FATUL..

jadi, kalau kamu gay dan kamu gersang dan kamu mahu cari pasangan, facebook juga adalah tempat yang baik..

siapa dapat teka apa yang aku balas dekat message tu, aku bagi hadiah.. cepat teka..

38 komen busuk:

░♥si lampu neon♥░ said...

aku plu!! hoyehhh

irahehe said...

aku lesbian





















mstilah x..
hahaha~

aBoi said...

aku tau ko jawab ape..

memanglah cute..tapi tak gay.. kan???

hadiah mana hadiah??

adikeica said...

kau nak kene swine flu?lol

shakinah said...

memang.
sangat ramai buat fan page sendiri kini.

sooo..

heh!

hannamaruku said...

u reply :

i know im cute but sorry, im not PLU.

.rafiq. said...

ko jwb macm ni.
kepala hotak kau.

sya mansor said...

ko x jawab mesej dia

ezzati said...

haha..biarla org nk buat fan tu wei
dah memang ada application tu..haha..

sebab ko ensem sgt la kot..laki pn suke..

lea said...

la...ade gak org kemaruk nak wat fan club walaupun x famos..
xtaw lak...huhu

Miss Lula said...

akulah si gedik itu.. gahahaha~






mengada lebih kan?

ainee cumi2 said...

u tanya "apa tu?"

[z@ck] said...

hahaha..
untuk yg straight nak panggil apa plak?

milimilo said...

haha..itula hakikatnye..comey tapi xgay..lol..fan page not available buat smntare waktu sbb delete fb jap..fokus exam fokus..bhahaha..xleh nk gedik2 bsame para pengkipas.. =P

milimilo said...
This comment has been removed by the author.
cik EPAL said...

facebook tu apa?? tak tahu ponnn :D

crazy_labelle said...

ak cool tp xde fb...

pink_butterfly said...

dorg prasan glemer tu...dats y ngade nk wat fan page.

fitriah said...

ko cakap

hai.

Fatul Akrul Ramli said...

lampu neon.. kau memang .. aku dah tahu lama..

ira.. wow.. mintak nombor fon.. :P

aboi.. mestilah salah..

adi.. taknaklah..

shak.. kau taknak ke?

hana.. u salah la hana..

rafiq.. mana boleh.. kenalah manja2 sket..

sya.. salah.. :P

ezzati.. jgn ckp macam tu..

lea.. ramai je...

lula.. gediklah kau..

Fatul Akrul Ramli said...

ainee.. salahhh..

zack.. people hate you kot..

mili.. eleh.. orang popular mmg cmtu..

cik epal.. facebook tu surat khabar lama..

crazy.. kau tipu.

pink.. itu lah pasal..

firiah.. ekkkk.. slah

amiza_yul said...

Sebab gambar kot dia fikir GAY.diulangi GAY diulangi sekali lagi GAY.

Tentu Fatul akan jawab. "Yes I am sayang." XD

Khairi said...

PLU ka. haha.

so kau dah jumpa dia ke?

RASTAMAT said...

aku xde pissbook..
tapi aku OK...

Ah Fatt said...

muka ko mcam gay kot
haha

Bungakopi said...

ko jawab,

aku STRAIGHT!! sebanyak doblas kali.

Moon Death Spell said...

untuk biseksual? eehhhee.. tapi bukan saya..

tapi.. serius... muka kamu sperti lelaki tulis.. (sambli menggeleng) jgn marahh

miss jawa♥™ said...

doakan jela dia sedar dari mimpi..ececeh.tertaubat pulak.







u cakap je camni ;
selamat mengumpul fan wahai si newcomers..

Razman said...

ada budak baru wat blog wan fan page. kali pertama ko ada fakta yang tepat. aku rasa nak carutkan sahaja mereka kerana dengan tidak malu suruh jadi fan mereka. tapi sebab aku golongan beriman, tak jadi mencarut.

Abir Abhar said...

U i ni PLU gak..
i minat u la...
jom date nak?

AHHA

*jom la buat fan page gak!

~~ maira ~~ said...

da muka kamu macam gay... memang begitu la kot...
kamu jawab..
kamu ade fan club?

Redbloodsnow said...

WAKAKAKAKAKA...Fatul, ko PLU tidak???? hahahahahaha..lariksss!!!


nasib baik zie x reti wat fan page, klau reti...dh lame dh zie turut gediks gak ade fan page bagai...miahahahahaha. ehh ajar zie camne nk wat fan page. leh gediks gak wat nih....


:P

Siti Nornadiah said...

motif nya fatul nak buat fan page lah tuhhhhh..

cepat lah buat awak feymes amos!

@juera said...

mesti la ko jwb
"PLU tu ape benda??"

hahaha..

alfablue7 said...

go to hell!!!!

nurulanessa said...

pukimak kau. kan kan kan

nurulanessa said...

pukimak kau. kan kan kan

Anonymous said...

Yang kau sibuk sangat orang nk buat fan page tu pasal? Dia punya msa, duit, internet, gadget, kau siapa? Kau siapa nak judge? �� Hmmm. Hairan aku kat manusia zaman skrg. Asyik nak tgok bangsa sendiri jatuh. Haha.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Design by infinityskins.blogspot.com 2007-2008