Thursday, March 18, 2010

apa itu antik?

setiap orang sudah tentu mempunyai persepsi atau pandangan mengenai sesuatu.. aku bagi contoh,



ada orang fikir yang tosai telur bawah adalah lucah.. ada juga orang yang fikir tidak lucah.. bagi aku, aku sudah semestinya fikirnya sebagai tidak lucah.. bukan apa.. sebab ada apa dengan telur bawah? boleh sesiapa terangkan kepada aku?

baiklah, berbalik kepada cerita yang sebenar.. kamu semua tahu tidak maksud perkataan antik? bagi setiap orang, mungkin ada tafsiran yang berbeza mengenai perkataan antik.. definisi antik bagi kamu sudah semestinya berbeza dengan aku..

tiba-tiba aku berfikir, susah juga bila sudah akil baligh ini.. benda ringkas macam ayam tapi kau fikir habis dalam.. begitu juga dengan antik.. kamu tentu fikir antik adalah satu terma bagi mewakili sesuatu yang dianggap sebagai lama tetapi masih berharga..

tapi, bagi aku antik adalah sesuatu yang lain.. antik adalah ini



ya.. anjing campur itik.. mesti comel kan antik nanti..


25 komen busuk:

hazwah amin said...

ish..ish..ish...panjang betol pemikiran..;p

adikeica said...

bengong!

redplasticbag said...

entry paling tak lucah

crazy_labelle said...

errr... diorg tgh bersenggama ke or mangsa-pemangsa?

Siti Nornadiah said...

boleh mkn ke tak nanti antik tuh?

Razman said...

kalau kau dengan itik berjimak, mungkin lebih antik.

liyanaKim said...

lucah sikit je. hahha

cik EPAL said...

adeh, kotor otak aku pagi2x ni

Khairi said...

mcm gampang hahahaha.

ainee cumi2 said...

bongek je!ahahah!

AyuE said...

hehe lawak...

ima said...

sengal jugak kau ni kan

chokio_nia said...

hahaha..bungukssss...saket perut aku..gelak ..telur bawah taleh blah..haha

BELALANG said...

hahahahha....
fatul2.. ada2 je ko nie...=)

YanDarwisy said...

Sure kagum tgk hasilnya! Lawak ahhh!

Bungakopi said...

sadisnya pemandangan ni.ingatkan antik apa.

halimah said...

itik itu nmpk siyok je.

yan said...

oh.ape yg mereka sedang lakukan itu..O.o

TUKANG KATA said...

Saya boleh terangkan telur bawah tu.HAHA
Tapi tak mampu nak terangkan apa anjing dan itik sedang lakukan?

.rafiq. said...

antik gile. rasa macam nak bela antik tu dalam akuarium.

nurul nadia said...

bongeng siot kau..

Anonymous said...

hahahah antik...formula terbaik ah!

. said...

!

husnazainal said...

antik!!! kakaka

si.tangan.besi said...

hahah . sumpah sengal XD

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Design by infinityskins.blogspot.com 2007-2008