Wednesday, July 21, 2010

hai semuaaaa... mari dekat, mari dekat..

masa zaman sekolah dahulu, aku selalu sangat dengar cerita hantu.. macam-macam jenis hantu aku kenal.. kira hantu ni dah boleh jadi satu subjek masa zaman sekolah dulu.. ada hantu pocong, pontianak, hantu gebu, hantu tenggek, hantu bibir, hantu ponggong, hantu pusat, babi punya hantu dan bermacam-macam jenis hantu lagi lah..


bila type hantu dekat google, ini yang keluar..

bak kata orang-orang muda, hantu pun macam manusia.. ada jenis-jenis diorang jugak.. manusia kan ada yang handsome, ada yang comel, ada yang cute, ada yang cute gila, ada yang bapak cute dan ada juga yang babi, cute sial..

jadi, begitulah kisah hantu.. tapi, teringat aku suatu masa dahulu, aku selalu sangat main teka-teki dengan kawan-kawan.. sumpah masa zaman sekolah punyalah banyak teka teki.. aku bagi contoh teka-teki la..

"pilih, kondom yang glow in the dark atau kondom yang stuck in the pusi. (sertakan hujah untuk pilihan anda)"

eh silap, itu soalan razman dekat formspring aku.. ini teka-teki sebenar,

"dalam banyak-banyak buah, buah apa yang boleh diramas??"

okay, sila berfikiran lucah sekarang juga.. biasanya jawapan bagi teka-teki tidak masuk akal.. begitu juga dengan satu teka-teki kuno ini..

"dalam banyak-banyak hantu, hantu apa yang paling kuat?"

teka-teki ini aku dapat masa tingkatan 2.. ada manusia kuno yang bagi.. jawapan dia sumpah nak buat kamu semua cabut bulu ketiak.. nasib baik masa aku tingkatan dua aku tak ada bulu ketiak lagi.. :) aku punyalah jawab hantu itu lah, ini lah.. siapa tak kecewa bila jawapan dia adalah,

"hangtu ah"

faham tidak jawapan dia?? hang tuah.. hantu ah.. hangtu ah.. hang tuah.. hantu.. (okay, annoying sangat dah ni)..


bila google hang tuah, gambar ini pula keluar..


16 komen busuk:

Siti Nornadiah said...

hahhahah..hang tuah dgn mat kilau haishh google mmg suka camtuh!

hakimfaridzul said...

hahahahahaha.

teka teki aku, hantu apa paling seksi dan menggiurkan???

bahahahahaha

sya mansor said...

google ni jahat la. kesian orang tu (merujuk pada 1st pic)

liyana said...

kat sekolah aiii dulu bukan kecoh pasal hantu tp pasal org minyak. ini kisah betul punye... wohoho

Wanie-san said...

nak cite hantu nak selit jugak pasal kondom..huhuhuhu

hensem mat kilau..berkilau sgt lor...

IERA HAJERAH AZMAN said...

hang tuah! haha T___T

Fatul Akrul Ramli said...

nadiah n sya.. nakal google ni..

hakim.. ermm, maya karin kot..

liyana.. kamu byk tgk tv3 ni..

wanie.. terselit.. ngeh ngeh..

iera.. hang tu ah..

MuJE said...

nak kenal ngan dalam gamba fes tu boleh? awwwwwwwww!

Razman said...

hantu yang kat ats ni tergolong di kalangan babi, cute sial..kan?

hang tuah tu gelaran je. nama sebenar dia mat kilau. kau yang tak belajar sejarah. (muka yakin)

Fatul Akrul Ramli said...

muje.. nombor fon dia ada.. nak??

razman.. oh yeke.. tula, sejarah aku dapat a1 je masa spm.. patutla aku tak tahu..

@yuE said...

aku belom baca entry lagi...baru tgk gambar dah gelak guling2...



razman ada tanya gak teka-teki tu...wajib la aku jawab glow in the dark...stuck in the pusi tu kejadah ape pon aku tak taw...


(-_-")

[z@ck] said...

entahlah nak rasa jijik ke lawak tgok gambar yg first tu

J. Love said...

*cabut bulu ketiak* *cabut bulu ketiak*

DuniakuAbstrak said...

razman hantu kondom sbb tu dia tanya soalan mcm tu..hahaha

.o r k e d. said...

adeh..

bia btol hang tuah begitu -,-"

Am-e-Kun said...

haha..mat kilau plak klua?
stylo btul..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Design by infinityskins.blogspot.com 2007-2008