Thursday, September 9, 2010

Selamat Hari Raya yaww

orang kata, orang kata lah kan.. raya tak best kalau tak ada kuih raya.. tak best kalau tak ada lemang, ketupat, rendang dan macam-macam jenis makanan lagi lah.. tapi bila orang yang kamu sayang, orang yang kamu sanjung tak ada masa raya, kamu rasa best tak macam tu??

orang kata aku kuat, sebabnya, hari jumaat ayah aku meninggal, hari isnin dah pergi kelas.. tapi, tak ada siapa yang tahu macam mana aku rasa kan.. tapi itu semua 3 minggu yang lepas.. bila cakap pasal lepas, selain dari melepas, kamu kena faham terma lepas merujuk kepada benda yang sudah berlalu..

nak ajak kamu semua datang rumah, bukannya ada apa dekat rumah aku.. orang lain okay lagi tak ada kuih raya.. rumah aku, balang kuih raya pun tak ada.. lain la macam hannamaruku.. rumah dia tiap-tiap hari ada maruku, so boleh pergi raya rumah dia ramai-ramai.. kalau dia tidak kenal kamu, cakap Fatul Akrul Ramli suruh datang.. mesti dia bagi seringgit seorang.. tapi kalau kamu buat open house dan bakal menyerahkan duit raya, wajib ajak aku.. wajib.. wajib..

baiklah, aku mahu ucapkan Selamat Hari Raya untuk semua yang membaca, siapa yang komen aku bagi duit raya.. ngeh ngehh.. itu pun kalau kamu percaya cakap aku.. untuk siapa-siapa yang terasa hati, terasa jiwa, tersua rasa, aku minta maaf banyak-banyak.. senang bukan minta maaf?? taip je dalam blog,

"saya minta maaf"

settle.. tapi aku serius ni, aku betul-betul minta maaf.. baiklah, macam ini sahajalah post aku.. memang tak menarik.. SeWlAWmART hArIeW RayEw kaY..

19 komen busuk:

Siti Nornadiah said...

SeWlAWmART hArIeW RayEw kaY.. sho somel yew!

~kuyam~ said...

okay..selamat hari raya fatul :)
jom kita kumpul duit raya banyak2 raya ni

najib said...

selamat hari raya blogger semua

anisizatyA.J said...

selamat hari rayaaa!!!

FieZa9 said...

Haha gediknya ayat last.Haha.

Aniway selamat hari raya,maaf zahir dan batin. (:

BAK DUIT RAYA!!

crazy_labelle said...

apsal awek comel2 je comment?
ni yg jeles nih..

Rara Nasiha said...

selamat hari raya jgk yawww.. :)

Munirah said...

slamat ari raye :D

siggplus said...

SHR, MZB fatul

amalina sahaja said...

selamat hari raya. maaf zahir batin.
be strong (:

hannamaruku said...

i takde hal. i sponsor maruku. u sponsorkan duet raya. yeargh.

Just_najmiE said...

fatul, selamat hari raya aidilfitri, maaf zahir batin.. raya nnt jemput dtg rumah, hanis zalikha nak dtg.. lol!~ jangan makan byk sangat tau, nanti perut boyot.. =P

Afiqah Azmee said...

selamat hari raya fatul!!!

may Allah bless and jangan lupa rumah terbukak kalau ada, jemput kami :D

hazman aka species1980 said...

kalu time raya .... ade kuih raya n lagu2 raya dah kira okkkk

kisahsensasi said...

Dengan ucapan tulus ikhlas : SLAMAT HARI RAYA AIDILFITRI....

AyuE SurihanyOt said...

nak singgit..

Kuey san said...

Salam Aidilfitri. Maaf Zahir dan Batin.

:)

intan said...

Selamat hari raya fatul..~

Fatul Akrul Ramli said...

selamat belated hari raya semuaa.. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Design by infinityskins.blogspot.com 2007-2008