Tuesday, November 16, 2010

manis tak manis sangat lah

hai, jika awak tidak mengenali saya.. nama saya Fatul Akrul bin Ramli.. saya merupakan seorang penuntut di Maktab Perguruan.. saya pernah menjadi speaker di Surau Al Hidayah.. muka saya juga nampak baik gila, serius baik gila..

okay, sekarang mula part serius.. bagi setiap orang, maksud manis adalah berlainan.. ada yang kata gula satu sudu pun sudah manis, ada juga yang kata gula kena 2/3 daripada gelas minuman, baru manis.. tak kurang juga yang kata muka seseorang itu kena lah betul-betul gelap, baru dapat gelaran hitam manis.. tak faham kenapa orang kata muka gelap adalah hitam manis, macam pernah main jilat-jilat je..

bagi aku lah kan, video dekat bawah ini sumpah manis.. siapa yang tidak dapat stream video tu aku kasihani kamu, kamu dah kehilangan satu nikmat dunia..



manis tak? manis tak? ada siapa mahu buat macam itu dekat aku tak?? yang perempuan sahajalah.. kalau lelaki nak buat pun boleh juga sebenarnya, tapi jangan buat dekat aku lah.. cuba bayangkan, seorang wanita yang suka gila-gila-gila dekat aku, lepas itu dia tulis atas kertas tu,

"fatul, bila nak update blog??"

oh, manis sungguh.. :')

16 komen busuk:

adrinaqamarina said...

baru tengah loading. tapi nampak macam manis jugak

:D

kechixx said...

manisnya entry nie...heheheh:)

zarifahmr said...

alolololoo :')

zarifahmr said...

eh jap jap, ni elyana dengan tunang die kan? ni prewedding video diorang eh?? waaah :)

Razman said...

sekarang juga aku post ke ajelina puniandi

IRAH HAJERAH AZMAN said...

tak faham kenapa orang kata muka gelap adalah hitam manis, macam pernah main jilat-jilat je


mungkin ko patut try xD

Princess of Babbles said...

alololo.. kiut sangat..

hamzah ian said...

fatul.. gua benci lu.. serius.. har har har..

melle. said...

manis manisan

yan said...

heart melting... haaaaa hehe :P

Tuan Din said...

Ko suruh Hamzah buat kat Rina Salleh cam tu.. ok?

Mrs K@Syida said...

alololo..sweetnyer..nak buat jugak lah..hehehehe

Jenna Cindy said...

romantis bangat

Biela Sapine said...

beshh beshh, tak salah pun kalau perempuan yang propos, manis sangat ;)

SyafiqaNabila said...

salam. gulanya video tu. Elyana sangat cantik..minat dia sangat2 :)

Nuridayu said...

Salam..
Sumpah mmg best video dieorg ni...thumbs up!!!he3

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Design by infinityskins.blogspot.com 2007-2008