Wednesday, November 24, 2010

persamaan Dr Rozmey dan Fatul Akrul

hello, mana ada persamaan langsung aku dengan Dr Rozmey.. dia handsome, aku tidak.. dia kaya, aku tidak.. orang kata dia ada mop atas kepala dia, aku ada rambut.. cuba tengok ini..



ada jumpa mop tak?? kalau jumpa tolong bagitahu aku.. aku tak jumpa lah.. entah kenapa, dr Rozmey atau DDR ni semakin popular hari ini.. pertama kali aku nampak DDR dalam tv masa aku tengok Wanita Hari Ini, masa tu dia tak dapat title Datuk lagi, tak popular pun lagi.. (yay! aku tengok Wanita Hari Ini)..

orang kata tuah ayam nampak di kaki, tuah manusia nampak di rambut.. DDR memang sangat berjaya dengan produk pelangsingan badannya..



dan dia juga mempunyai isteri, Nurzuraifa Zulkifli yang boleh tahan juga rupanya,



sekali pandang macam bapak dengan anak.. bapak, bila saya boleh datang meminang ya?? cehh, tiba-tiba nak berbapak-bapak lah pulak, padahal bukan main kau panggil dia cendawan..

okay, itu mungkin "kelebihan" DDR, majoriti rakyat malaysia nampak kekurangan dia.. pertama sekali, filem 2 alam yang baru keluar panggung.. bukan main lagi DDR kata movie tu boleh pecah panggung, sasar RM 20 Juta pulak tu, aku upload video cara-cara nak pakai shawl aku dalam Youtube pun tak sasar RM20 Juta macam dia.. pecah punggung aku bila dengar..



satu lagi perangai DDR ini, dia tidak boleh menerima komen negatif.. kalau kamu selalu ambil tahu pasal facebook DDR, setiap kali ada orang komen negatif dekat wall dia, tak sampai 5 minit, komen itu mesti kena delete.. kamu tengok video dekat atas ini pun kamu dah boleh tahu..



aku bukannya tak suka DDR, suka sangat tahu.. dia idola aku.. rambut dia, rupa paras dia, isteri dia pun idola aku.. ngeh ngeh ngeh.. tapi sebab banyak sangat benda tak best aku dengar pasal dia, terus tak jadi nak ngorat isteri dia.. kesimpulannya, aku pun tak tahu nak simpulkan apa.. oh ha aku tahu, esok aku ada exam, jadi aku tak boleh buat kesimpulan.. okay bye..


37 komen busuk:

adrinaqamarina said...

ha fes time tengok dye pon kat wanita hari ni la yang dye promote jusmate dye tu.haha

Munirah said...

kesimpulannya fatul ade exam..jadi gud luck. haha

Sufi Tshirt Printing said...

bini die memang boleh tahan..mane nk layan gambo bini die lagi ek?kekkee

neway video tu memang lawak dan sempoi..haha

Fariq said...

muahahaha...
byk info psl DDR yg menarik kat sni,,
trutamanya psl bini die,, i loike..

Tuan Din said...

I loikee his wife!!
Aku rasa dia bernasib baik sebab produk Jus Mata Lima (Jus Mate 5.)

Kan org melesia nie obses ngan Langsing!!

Fiffy said...

ohh he is my idol!!!!!!


sejak saya nampak dia, sya terus menggunakan mop di atas tudung saya bila keluar berjalan2.

nama.aku.lynn said...

kesimpulaannyyyee..

-simpan aje ksimpulan utk exam esok..haha

pasal ddr??tah la..xbminat..^_^

faRiha said...

banyak sungguh entry pasal DDR.. hehe~~ mmg pecah panggung la.. LOL ^^..

Abir Abhar said...

siap jugak post kau ni
hahaha

hamzah ian said...

ape kejadah kaitan exam ngan rozmey kesayangan gua nih????????

grrr

har har har

IRAH HAJERAH AZMAN said...

ngeh, lepas ni hari2 keyword ddr masok dalam blog ko weh ~..~'' aku syak dia sendiri buat kerja tu. kejam x?XD

cerulean said...

esok ad paper? rjn curi masa update blog, hehehee
Good Luck paper sok ! ^^

Marya Hana . said...

rambot tu lah sedikit sebanyak kasik tuah kat beliau .. hehe..

gdluck utk exam esok.. :)

wannurfazrini said...

hoi jgn kutuk kekasih gua! hahaha

Fatul Akrul Ramli said...

adrina.. ngeh2, kita serupa..

munirah.. haha.. tengkiuk

sufi.. mana boleh bagitau.. ngeh2..

fariq.. jgn kacau.. bini dia aku punya..

tuan din.. aku pun rasa camtu..

fiffy.. bila nak pakai mop lagi??

lynn.. ada sape2 yg minat ke??

fariha.. kasi pecah punggung..

abir.. akhirnya..

hamzah.. time ni la nak syg2..

irah.. haha.. mungkin lah..

cerulean.. hihi.. thanks..

marya.. rambut org kaya tu..

faz.. dan2 je kekasih kannn..

shazika said...

cantiknyer wife dia

Sca Ndx said...

LOL, ko pun guna trick puji dulu baru kutuk? kahkah. Btw kelakar sial
Sekarang dah takleh pakai tu, post kat wall tu, wall tu xleh komen lgsg. Demm

ichawanie said...

siyess bini dy lawa..
itulah kelebihan dy yg sbnr..hahaha

syamira said...

betol ke weyh dia delte komen2 negatif kat fb dia?sengal gila la drr ni.hahaha


http://mirasya.blogspot.com/2010/11/2-alam.html

MuJE said...

mane de 5 minit..haha pencacai ddR cekap dan pantas kot buat keje.. rekod paling laju die delete 10 saat! lol

miss nina said...

kalau fikir positif, DDR guna segala marketing tools n effort untuk dapat power, money n position.

2alam-tiada komen :)

fezaL Mohd said...

bini lawa weh haha !

Kasih nur azie said...

ingat, rambut korg mcm awal ashari, korg blh dpt awek se-cun scha ke haa? tp try ar rambut cam DDR. mungkin rezeki, blh dpt awek cun mcm bini dia. lalalalal~

cikpia said...

ha ha..... aku gelak guling2 tunggang langgang kat opis baca entri ko + tengok video tu...... oooopppssssssss, DDR tu jiran aku wei!!!!! sumpah tak tipu...... =)

zarifahmr said...

aar...*korek2 hidung

Sumijelly said...

perghh....dr tgk 2 alam......baik tgk harry porter.......huhuh

Sumijelly.com

Khairi said...

fatul,

dia tak boleh ambik nama DDR tu sebab ianya milik ram.

lagi satu, zaman sekarang ni, aku ckp betul ni, zaman sekarang ni, kalau nak kaya kena ada satu sifat pelik, jelik dan hati kering. serius kau akan jadi kaya.

zmn skang org baik semuanya miskin.

Siti Nur Amirah said...

org baru..blog walking..tbe2 tertarik..nk jadikan sifu bleyh??
klu sudi, jemput singgah..huhu

Anonymous said...

kesimpulannya, aku pun tak tahu nak simpulkan apa.. oh ha aku tahu, esok aku ada exam, jadi aku tak boleh buat kesimpulan.. okay bye..

haha, kelakar.. like ur blog.. =)

melle. said...

dia kena bayar stylist yang mahal sikit

Redbloodsnow said...

EEE LAWA EK BINI DIE FATUL. SUPER JELES LER PLAK AKU TGK...HAHA :P

Heidi Shafiq said...

kesian DDR..

Hellioz said...

so....

da tgok cter 2 alam blom?

haha~

Afzainizam said...

♪♫•*¨*•.¸¸¸¸.•*¨*•♫♪♫•*¨*•.¸¸¸¸.•*¨*•♫
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Kami DAtang Ziarah Blog Anda
buat pembaca blog kami
http://firestartingautomobil.blogspot.com/
http://bukandoktorveterinar.blogspot.com/
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
♪♫•*¨*•.¸¸¸¸.•*¨*•♫♪♫•*¨*•.¸¸¸¸.•*¨*•♫

Salam kunjungan salam ziarah…. Thanks kerana berkongsi story pada kami. Salam sebuah persahabatan salam satu perkenalan dari blog kami... Moga kami mendapat maklum balas dan respont yang baik dari blog anda...

Kami telah undi blog ko dahhhhh......

eeeemmmm biasalah bisnes man punya hal.... tak heran pasal dia orang kaya

CHIKA said...

Fatul.... fatul.... (geleng kepala macam orang bagus-bagus)

Jangan sampai DDR delete blog kau sudah. HAHAHAHAHAHA

DuniakuAbstrak said...

adess..sana sini oeg dok bahan Dr Rozmey je..haha

Anonymous said...

ahaha~lawak la penulis ni~i like~

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Design by infinityskins.blogspot.com 2007-2008