Monday, January 10, 2011

pakai tudung sebab nak sorok lovebite

wanita bertudung dengan shawl memang tak boleh dipisahkan.. kalau nak nampak cantik, mesti pakai shawl.. kalau taknak nampak cantik pun, kena pakai shawl jugak.. kalau nak nampak macam yuna, kena pakai shawl macam yuna.. kalau nak nampak hot, cantik, cun macam cik epal, kena pakai bulu mata macam ni..



kehkeh.. sorry cik epal, kitew pinjam gambar awak dekat facebook.. aku tak tahu siapa perintis untuk pemakaian shawl, tapi rasa macam m. nasir je.. tak kisah lah siapa-siapa kan.. tapi aku mengaku la, wanita yang pakai shawl boleh mencairkan aku.. macam, kalau muka kamu tak cantik, tapi bila pakai shawl depan aku, aku macam

"woah, cantik gila dia ni.."

lepas itu mesti ada rasa nak mintak nombor telefon.. tapi, bukan semua jenis lilitan shawl yang aku suka.. lilit shawl yang sampai nampak bulu dada, bulu kaki antara yang aku tak berkenan.. tapi terpulang lah dekat kamu kaum wanita sekalian nak pakai yang macam mana.. lepas itu, boleh pulak buat duit jual shawl ni.. aku pun macam teringin nak buat jualan online macam tu.. tapi, tak ada lah jual shawl.. kalau macam jual boxer ke seluar dalam lelaki ke, bolehlah..



comel tak model dia? haa, ni lah girlfriend aku.. cehh, konfem lah aku tipu.. ni sepupu aku.. dia baru berjinak-jinak dengan jual shawl semua ni.. kalau minat dengan model dia, boleh masuk blog Adara Collections.. eh, mana boleh minat dekat model dia, kena minat dekat shawl.. nakal tau dia ni.. aku lupa nak tanya kenapa guna nama Adara.. tapi rasa macam Anak Dara.. mesti dia lepas tengok cerita "Aku Masih Dara", lepas itu terus dapat idea nak jual shawl.. sebab dalam cerita tu kan Diana Amir ada kata,

"perempuan sekarang ni pakai tudung sebab nak sorokkan lovebite"

lovebite tu tak payah lah nak sorok sangat.. pakai tudung sebab nak tutup aurat.. faham? kalau nak sorok mosquito bite tak apa.. okay, sambung balik.. ini antara shawl lain yang ada,









ada banyak lagi dekat blog AnakDara Collections tu.. boleh lah nak cuci mata, cuci tangan, cuci kaki, cuci apa yang patut dekat sana.. nak berkenalan dengan model dia pun tak boleh rasanya.. kehkeh.. okay, bye


39 komen busuk:

eymma said...

ceh, promote shawl rupe nyer. haha

cik.shabah said...

suspen dibuatnya,he3 ;p

kiko kiki lala said...

apalah. igt kan hape. rupanya promote shawl. xD

Encik Tikus said...

aii suka gadis shawl, auwww

Tuan Din said...

Shawl kalu kena gaya mmg cantik..
eh bukan nak tutup love bite pajai Hendiplast ker??
heheh

hamzah ian said...

arghhh.. pesal lu promote showl? grrr

Khairi said...

aku rasa aku berkenan dekat shawl dan model dia sekali. kira satu pakej la amacam haha.

si pendek dan moody said...

rasa mcm nak sedekah flying kick sesepak due . perh sakit jantong

cikmemy said...

ceh..ni macam promote model lebih dari promote shawl ni pehal...aahahahha

sebagai lelaki normal, ape pandangan kau terhadap perempuan bertudung yang fashion freak...kasi taw sket..adekah cantik dimata lelaki atau sumpah macam hantu mak limah pulang kerumah

~kuyam~ said...

oih fatul,ko jual shawl?
:p

hannamaruku said...

patot la haritu nampak u macam neves2. rupanya bedebar2 tengok i pakai shawl depan mata..

abcd E fgtakperlulahakutaipsampaihurufz said...

cceehh,

Razman said...

aku baru nk ckp ko nk ckp ko suka tgk hana la konon. sekali bce komen hana,

"patot la haritu nampak u macam neves2. rupanya bedebar2 tengok i pakai shawl depan mata.."

fulamak. bila korg nk g tgk movie kapel seat ni?

Fatul Akrul Ramli said...

eymma.. eh, mana ada.. mana ada..

shabah.. cuak tak cuak tak?

kiko.. eh, mana ada promote.. :D

tikus.. kau bukan suka gadis berbikini ke?

din.. yeap.. betul..

hamzah.. dah tu, nak promote boxer lu?

khairi.. model tak boleh.. :)

pendek.. bak mai..

memy.. oh, kena berpada2 la.. bertudung sbb nak tutup aurat.. tu yg penting.. :)

kuyam.. ha, nak beli tak?

hanna.. eh, bape kali nak cakap ha? i kan pemalu..

apanamakau? .. cececece

razman.. mana ada kapel seat.. sekarang dia buat 3 row dah.. utk setan satu..

miss lolly a.k.a luvfareda said...

saye ade 14 ke 15 lefbait kat leher saye. eh 16 kot. ntahlah, cube awak bilang sendiri 0_o





*gangguan seksual tetibe* HAHAHA

Fatul Akrul Ramli said...

eh, ada 18 lahh..

ween said...

nice collections ;)

[z@ck] said...

amboi hang..promote shawl plak skang ni ye..

FIFIEY LYCHEE MARATION said...

suka tgk org pakai shawl ekk? boleh jual shawll bebanyakk la klo mcmtu;)

just a joke;) well, happy visiting u ya!

Redbloodsnow said...

hehe..comel jek pic si epal tuh ah...lentik bulu mate pink kau tuh epal...hahaha :D

pssttt fatul, aku x sesuai pakai shawl. muka jd hodoh giler...sobsobsob. jeles tgk dorg yg sesuai bershawls... :(

ninazul said...

haha.tajuk xbole bla!

ninazul said...

haha.tajuk xbole bla!

ninazul said...

haha.tajuk xbole bla!

Heidi Shafiq said...

SO 1 menarik! :)

DuniakuAbstrak said...

cet tajuk nk kontolversi je


kalau kau promote tunjuk gambar kau pakai shawL aku rasa lagi efektif marketing kau ni

zarifahmr said...

ni fatul akrul kawan gaduh jaripah ke ni?? *gosok gosok mata*

hamzah ian said...

buzz buzzz

aku.mamalia.wanita said...

tajuk kasi gegar daaaaaaa

shafiqah Nadia said...

Lawa gilaaaaaaa

asybedazzle said...

ohhhh shawl promotion hehe.
tu ayat aku masih dara. :)

░♥si lampu neon♥░ said...

huuushh suspen ! huhu


ENTRI MANTAP & MELETOZZ :
# Awek Leggings Ketat Seksi #
# Sikap Cuai Bawa Padah !#
# Teks Ucapan Paling Sempoi !#

Biela Sapine said...

Wahh gtuu, bulu mata Cik Epal pink tauu. Terkejuzz jap tengok. ahakz

Nasuha Salleh said...

haha..
lawak jeh... =D

oh xcukup gelak..
tambah lagi
hehehehehehehe =p

p/s : Persahabatan Itu Pemanis Hidup

Joey said...

lu mmg blogger berjaya an..share ckit tips kat wa.

Anonymous said...

Hey, I am checking this blog using the phone and this appears to be kind of odd. Thought you'd wish to know. This is a great write-up nevertheless, did not mess that up.

- David

PendekarPetai said...

agak2 tahun bile ko nak update blog??

mimie said...

hahaha....

Cinta Blueberi said...

huhu.tajuk bikin panas der..

Nurfarahana Abdul Aziz said...

saya pakai tudung sebab mmg saya seorg yg bertudung..tp skarang dah gila nak pakai shawl jek...sampai kan semua tudung bawal dah hantar balik kampung..hihi

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Design by infinityskins.blogspot.com 2007-2008